@article{MTMT:3133125, title = {Managing communication and cultural barriers in intercultural service encounters: Strategies from both sides of the counter}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3133125}, author = {Kenesei, Zsófia and Stier, Zsófia}, doi = {10.1177/1356766716676299}, journal-iso = {J VACATION MARK}, journal = {JOURNAL OF VACATION MARKETING: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR THE TOURISM AND HOSPITALITY INDUSTRIES}, volume = {23}, unique-id = {3133125}, issn = {1356-7667}, year = {2017}, eissn = {1479-1870}, pages = {307-321} } @article{MTMT:3116853, title = {Az érzelmek és az észlelt kontroll szerepe a vállalati panaszkezelés során}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3116853}, author = {Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina}, doi = {10.14267/VEZTUD.2016.09.02}, journal-iso = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, journal = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, volume = {47}, unique-id = {3116853}, issn = {0133-0179}, abstract = {A szerzők kutatásukban az igazságosságelmélet egy újfajta megközelítését alkalmazzák a vevői panaszhelyzetek vizsgálatánál. Elemzik, hogy az alkalmazottak érzelemkimutatása és a vevő által észlelt kontroll hogyan hatnak a vevői elégedettségre. A kutatás támaszkodik a pszichológia és a szervezeti magatartás fogalomrendszerére mint az érzelmi munka, az érzelemátvitel érzelmek mint szociális információk (EASI) és az észlelt kontroll. A kutatás két lépcsőből áll: egyrészt kvalitatív megközelítést alkalmaztak, amely során alkalmazottakkal (n=30) és fogyasztókkal készült mélyinterjú (n=30), másrészt faktoriális típusú kísérletet végeztek különböző szcenáriók felhasználásával egy általános fogyasztói mintán (n=580). Az eredmények szerint az alkalmazottak érzelemkimutatása és az észlelt kontroll szignifikáns hatással vannak a fogyasztók elégedettségére, e főhatásokat további interakciók is jellemzik.}, year = {2016}, pages = {15-25} }