@article{MTMT:2961081, title = {A központi bankok társadalmi felelőssége [Social responsibility of central banks]}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2961081}, author = {Lentner, Csaba and Szegedi, Krisztina and Tatay, Tibor}, journal-iso = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, journal = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, volume = {46}, unique-id = {2961081}, issn = {0133-0179}, year = {2015}, pages = {35-47}, orcid-numbers = {Lentner, Csaba/0000-0003-2241-782X; Szegedi, Krisztina/0000-0001-7778-6599} } @article{MTMT:3014273, title = {A vállalati társadalmi felelősségvállalás kommunikációjának elvei és eszközrendszere a marketingben}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3014273}, author = {Lukács, Rita}, doi = {10.14267/VEZTUD.2015.09.01}, journal-iso = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, journal = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, volume = {46}, unique-id = {3014273}, issn = {0133-0179}, year = {2015}, pages = {2-11} } @article{MTMT:2805520, title = {Profit és/vagy közösségi szerepvállalás.. Vállalati társadalmi felelősségvállalás vezetői szemmel}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2805520}, author = {Géring, Zsuzsanna}, journal-iso = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, journal = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, volume = {45}, unique-id = {2805520}, issn = {0133-0179}, year = {2014}, pages = {53-66}, orcid-numbers = {Géring, Zsuzsanna/0000-0002-8242-950X} } @article{MTMT:2700285, title = {Tartalomelemzés: a virtuális és a ’valós’ világ határán.. Egy vállalati honlap-elemzés bemutatása}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2700285}, author = {Géring, Zsuzsanna}, journal-iso = {KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG}, journal = {KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG}, volume = {5}, unique-id = {2700285}, issn = {0133-2597}, year = {2014}, eissn = {2732-0286}, pages = {9-24}, orcid-numbers = {Géring, Zsuzsanna/0000-0002-8242-950X} } @article{MTMT:3049224, title = {A vállalatok politikája vállalati, társadalmi felelősségvállalás, vállalati közösségek és a vállalati stratégia jövője}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3049224}, author = {Braun, Róbert}, journal-iso = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, journal = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, volume = {44}, unique-id = {3049224}, issn = {0133-0179}, year = {2013}, pages = {18-28} } @inbook{MTMT:2194559, title = {A humán tőke, mint versenyképességi tényező}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2194559}, author = {Csath, Magdolna}, booktitle = {Átalakuló emberi erőforrás menedzsment}, unique-id = {2194559}, year = {2012}, pages = {37-52}, orcid-numbers = {Csath, Magdolna/0000-0002-1975-1045} } @article{MTMT:2153583, title = {Business relationships and relationships with stakeholders – Perception of Hungarian executives.}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2153583}, author = {Esse, Bálint and Szántó, Richárd and Wimmer, Ágnes}, journal-iso = {IMP JOURNAL}, journal = {THE IMP JOURNAL}, volume = {6}, unique-id = {2153583}, issn = {0809-7259}, abstract = {Relationships are crucial concepts in numerous management theoretical frameworks. Both stakeholder theory and IMP’s business network approach put business and non-business relations in the forefront. However, the two theories – stakeholder and business network – are seldom discussed together, and stakeholder theory rarely appears in the IMP literature. In this paper although we want to focus on supply chain relations we strive to conduct our analysis within a more general framework of stakeholder theory. In our research we observed and analyzed the mutual expectations related to various stakeholder groups – business partners (suppliers and buyers) among them. Keywords: business relationships, stakeholder theory, managerial expectations}, year = {2012}, eissn = {0809-7259}, pages = {98-108}, orcid-numbers = {Wimmer, Ágnes/0000-0002-3430-7962} } @{MTMT:2513957, title = {Ökológiailag-orientált vállalkozások Magyarországon}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2513957}, author = {Győri, Zsuzsanna}, booktitle = {Fenntartható fejlődés, élhető régió, élhető települési táj}, unique-id = {2513957}, year = {2012}, pages = {73-89}, orcid-numbers = {Győri, Zsuzsanna/0000-0002-2713-5576} } @book{MTMT:2306214, title = {A felelős döntéshozatal tényezői}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2306214}, author = {Matolay, Réka and Pataki, György and Szántó, Richárd}, publisher = {Budapesti Corvinus Egyetem, Versenyképesség Kutató Központ}, unique-id = {2306214}, year = {2012} } @inproceedings{MTMT:1687515, title = {A CSR helye a marketingelméletben}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1687515}, author = {Gyulavári, Tamás}, booktitle = {MOK 2011 Felelős marketing: Tanulmánykötet}, unique-id = {1687515}, year = {2011}, pages = {350-360} } @article{MTMT:1839043, title = {A társadalmi felelősségvállalás vállalati on-line kommunikációjának kritikai elemzése}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1839043}, author = {Pataki, György and Szántó, Richárd}, journal-iso = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, journal = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, volume = {42}, unique-id = {1839043}, issn = {0133-0179}, keywords = {CSR; kiskereskedelem; építőipar; telekommunikációs szektor; vállalatok társadalmi felelősségvállalása; vállalati kommunikáció; on-line kommunikáció}, year = {2011}, pages = {2-12} } @techreport{MTMT:1712348, title = {A társadalmi felelősségvállalás tendenciái a gyógyszeriparban}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1712348}, author = {Szántó, Richárd}, unique-id = {1712348}, year = {2011} } @article{MTMT:2253187, title = {A vállalatok társadalmi felelőssége és a munkavállalók}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2253187}, author = {Csillag, Sára}, journal-iso = {MUNKAÜGYI SZEMLE}, journal = {MUNKAÜGYI SZEMLE}, volume = {54}, unique-id = {2253187}, issn = {0541-3559}, keywords = {Munkavállalók; vállalatok társadalmi felelősségvállalása}, year = {2010}, eissn = {2064-3748}, pages = {65-74} } @article{MTMT:2253803, title = {Vállalatok társadalmi felelősségvállalása. hatékonysági vonzatok}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2253803}, author = {Matolay, Réka}, journal-iso = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, journal = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, volume = {41}, unique-id = {2253803}, issn = {0133-0179}, year = {2010}, pages = {43-50} } @article{MTMT:1359756, title = {A társadalmi felelősségvállalás online kommunikációja}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1359756}, author = {Szántó, Richárd}, journal-iso = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, journal = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, volume = {44}, unique-id = {1359756}, issn = {1219-0349}, year = {2010}, eissn = {2786-3395}, pages = {52-58} } @article{MTMT:1368882, title = {A piaci normák sérülése, üzleti döntések és a vállalati hatékonyság}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1368882}, author = {Wimmer, Ágnes}, doi = {10.14267/VEZTUD.2010.07.02}, journal-iso = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, journal = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, volume = {41}, unique-id = {1368882}, issn = {0133-0179}, year = {2010}, pages = {16-24}, orcid-numbers = {Wimmer, Ágnes/0000-0002-3430-7962} } @book{MTMT:2457982, title = {A multinacionális vállalatok szociális felelőssége. CSR-alapú önszabályozás kontra (munka)jogi szabályozás}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2457982}, isbn = {9789639888869}, author = {Kun, Attila}, publisher = {Ad Librum Kft.}, unique-id = {2457982}, year = {2009} } @inproceedings{MTMT:1418509, title = {A kis- és középvállalkozások felelősségvállalásának értelmezése a társadalmi tőke elméletének tükrében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1418509}, author = {Málovics, György and Imreh, Szabolcs and Szakálné Kanó, Izabella}, booktitle = {Konferenciakiadvány a vállalati felelősségvállalásról szóló konferencia előadásaiból}, unique-id = {1418509}, year = {2008}, pages = {112-137}, orcid-numbers = {Szakálné Kanó, Izabella/0000-0002-4149-1243} } @inbook{MTMT:1789719, title = {Fenntartható növekedés?. A megújult lisszaboni stratégia kritikai elemzése a fenntarthatóság szempontjából}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1789719}, author = {Málovics, György}, booktitle = {A lisszaboni folyamat és Magyarország}, unique-id = {1789719}, year = {2007}, pages = {217-232} } @book{MTMT:30311391, title = {Vállalatok társadalmi felelőssége és a kis- és középvállalatok. Kutatás és tanulmány a Nemzeti ILO Tanács részére.}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/30311391}, author = {Matolay, Réka and Petheő, Attila István and Pataki, György}, publisher = {ILO}, unique-id = {30311391}, year = {2007} } @book{MTMT:1237296, title = {Teljesítménymenedzsment és értékteremtés az érintettekkel való kapcsolatok kezelése tükrében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1237296}, author = {Wimmer, Ágnes and Szántó, Richárd}, publisher = {Budapesti Corvinus Egyetem, Versenyképesség Kutató Központ}, unique-id = {1237296}, year = {2006}, orcid-numbers = {Wimmer, Ágnes/0000-0002-3430-7962} } @book{MTMT:1288606, title = {Vállalati etika}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1288606}, author = {Szegedi, Krisztina}, publisher = {Bíbor Kiadó}, unique-id = {1288606}, year = {2001}, orcid-numbers = {Szegedi, Krisztina/0000-0001-7778-6599} } @mastersthesis{MTMT:1803956, title = {Szervezeti etika és etikai intézményesítés}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1803956}, author = {Radácsi, László}, unique-id = {1803956}, year = {2000}, orcid-numbers = {Radácsi, László/0000-0002-2334-9761} } @article{MTMT:2720283, title = {A versenyképesség társadalmi vonatkozásai}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2720283}, author = {Zsolnai, László}, journal-iso = {GAZDASÁG VÁLLALKOZÁS VEZETÉS}, journal = {GAZDASÁG VÁLLALKOZÁS, VEZETÉS: A SZERVEZÉSI ÉS VEZETÉSI TUDOMÁNYOS TÁRSASÁG LAPJA}, unique-id = {2720283}, issn = {1417-5576}, year = {1997}, pages = {58-62} } @misc{MTMT:1288726, title = {A vállalati válság erkölcsi dimenziói}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1288726}, author = {Szegedi, Krisztina}, unique-id = {1288726}, year = {1995}, orcid-numbers = {Szegedi, Krisztina/0000-0001-7778-6599} }