TY - CHAP AU - Csapó, Benő AU - Molnár, Gyöngyvér ED - Csapó, Benő TI - Gondolkodási készségek és képességek fejlődésének mérése T2 - Mérlegen a magyar iskola PB - Nemzeti Tankönyvkiadó CY - Budapest SN - 9789631972337 PY - 2012 SP - 407 EP - 439 PG - 33 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1933118 ID - 1933118 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Molnár, Gyöngyvér AU - Csapó, Benő TI - Az 1-11 évfolyamot átfogó induktív gondolkodás kompetenciaskála készítése a valószínűségi tesztelmélet alkalmazásával JF - MAGYAR PEDAGÓGIA J2 - MAGYAR PEDAGÓGIA VL - 111 PY - 2011 IS - 2 SP - 127 EP - 140 PG - 14 SN - 0025-0260 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1873707 ID - 1873707 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK ED - Spéder, Zsolt AU - Bálint, Lajos AU - Földházi, Erzsébet AU - Gödri, Irén AU - Kovács, Katalin AU - Makay, Zsuzsanna AU - Monostori, Judit AU - Murinkó, Lívia AU - Pongrácz, Tiborné AU - Spéder, Zsolt TI - Demográfiai jövőkép. Magyarország demográfiai jövőjét meghatározó tényezők alakulásának áttekintése és értékelése a fenntarthatóság szempontjából TS - Magyarország demográfiai jövőjét meghatározó tényezők alakulásának áttekintése és értékelése a fenntarthatóság szempontjából T3 - NFFT Műhelytanulmányok ; 1. ET - 0 PB - KSH Népességtudományi Kutatóintézet (KSH NKI) CY - Budapest PY - 2011 SP - 145 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3316896 ID - 3316896 N1 - NFFT Műhelytanulmányok – No.1 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Pap-Szigeti, Róbert AU - Zentai, Gabriella AU - Józsa, Krisztián ED - Nagy, József TI - Kritériumorientált fejlesztés SZÖVEGFER programcsomaggal. módszerek TS - módszerek T2 - Kompetencia alapú kritériumorientált pedagógia PB - Mozaik Kiadó CY - Szeged SN - 9789636975418 PY - 2007 SP - 312 EP - 333 PG - 22 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1116255 ID - 1116255 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK AU - Csapó, Benő TI - Tudás és iskola T3 - Tanítás és tanulás ET - 0 PB - Műszaki Könyvkiadó CY - Budapest PY - 2004 SP - 243 SN - 9631629805 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1158578 ID - 1158578 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Józsa, Krisztián AU - Székely, Györgyi TI - Kísérlet a kooperatív tanulás alkalmazására a matematika tanítása során JF - MAGYAR PEDAGÓGIA J2 - MAGYAR PEDAGÓGIA VL - 104 PY - 2004 IS - 3 SP - 339 EP - 362 PG - 24 SN - 0025-0260 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1116490 ID - 1116490 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Csapó, Benő TI - Az induktív gondolkodás fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján JF - MAGYAR PEDAGÓGIA J2 - MAGYAR PEDAGÓGIA VL - 101 PY - 2001 IS - 3 SP - 373 EP - 391 PG - 19 SN - 0025-0260 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1153065 ID - 1153065 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Nagy Lászlóné Antal, Erzsébet TI - Analógiák és az analógiás gondolkodás a kognitív tudományok eredményeinek tükrében JF - MAGYAR PEDAGÓGIA J2 - MAGYAR PEDAGÓGIA VL - 100 PY - 2000 IS - 3 SP - 275 EP - 302 PG - 28 SN - 0025-0260 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2400430 ID - 2400430 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Csapó, Benő TI - Az induktív gondolkodás fejlődése JF - MAGYAR PEDAGÓGIA J2 - MAGYAR PEDAGÓGIA VL - 94 PY - 1994 IS - 1-2 SP - 53 EP - 80 PG - 28 SN - 0025-0260 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1152804 ID - 1152804 LA - Hungarian DB - MTMT ER -