@book{MTMT:1420138, title = {Fogyasztói magatartás trendek. Új fogyasztói csoportok}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1420138}, isbn = {9632247213}, author = {Törőcsik, Mária}, publisher = {KJK–Kerszöv}, unique-id = {1420138}, year = {2003}, orcid-numbers = {Törőcsik, Mária/0000-0002-0923-1396} } @book{MTMT:1159798, title = {Élelmiszer-gazdasági marketing}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1159798}, isbn = {9631628027}, editor = {Lehota, József}, publisher = {Műszaki Kiadó}, unique-id = {1159798}, year = {2001} } @article{MTMT:1341095, title = {Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1341095}, author = {Agárdi, Irma and Bauer, András}, journal-iso = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, journal = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, volume = {34}, unique-id = {1341095}, issn = {1219-0349}, year = {2000}, eissn = {2786-3395}, pages = {8-14}, orcid-numbers = {Agárdi, Irma/0000-0001-9102-5403} }