@book{MTMT:1494391, title = {Multidimenzionális árazás}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1494391}, isbn = {9789630589826}, author = {Rekettye, Gábor}, publisher = {Akadémiai Kiadó Zrt.}, unique-id = {1494391}, year = {2011}, orcid-numbers = {Rekettye, Gábor/0000-0002-3788-2735} } @book{MTMT:2333044, title = {Kereskedelmi marketing és menedzsment}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2333044}, isbn = {9789630589406}, author = {Agárdi, Irma}, publisher = {Akadémiai Kiadó Zrt.}, unique-id = {2333044}, year = {2010}, orcid-numbers = {Agárdi, Irma/0000-0001-9102-5403} } @book{MTMT:1432695, title = {A marketing alapjai}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1432695}, isbn = {9789636422998}, editor = {Pavluska, Valéria and Fojtik, János}, publisher = {PTE KTK}, unique-id = {1432695}, year = {2009} } @book{MTMT:1210140, title = {Döntésorientált marketing = Decision-oriented marketing}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1210140}, isbn = {9632247841}, author = {Józsa, László and Piskóti, István and Rekettye, Gábor and Veres, Zoltán}, publisher = {KJK–Kerszöv}, unique-id = {1210140}, year = {2005}, orcid-numbers = {Józsa, László/0000-0001-6433-5107; Rekettye, Gábor/0000-0002-3788-2735; Veres, Zoltán/0000-0001-7072-7203} } @article{MTMT:181055, title = {Az újonnan alapított magánvállalatok teljesítménye. A magyar eset.}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/181055}, author = {Laki, Mihály}, journal-iso = {KÖZGAZDASÁGI SZEMLE}, journal = {KÖZGAZDASÁGI SZEMLE}, volume = {48}, unique-id = {181055}, issn = {0023-4346}, year = {2001}, pages = {965-979} } @article{MTMT:1341095, title = {Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1341095}, author = {Agárdi, Irma and Bauer, András}, journal-iso = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, journal = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, volume = {34}, unique-id = {1341095}, issn = {1219-0349}, year = {2000}, eissn = {2786-3395}, pages = {8-14}, orcid-numbers = {Agárdi, Irma/0000-0001-9102-5403} } @article{MTMT:1341096, title = {Az élelmiszerkereskedelem fejlődési irányai az Európai Unióban}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1341096}, author = {Bauer, András and Agárdi, Irma}, journal-iso = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, journal = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, volume = {34}, unique-id = {1341096}, issn = {1219-0349}, year = {2000}, eissn = {2786-3395}, pages = {4-7}, orcid-numbers = {Agárdi, Irma/0000-0001-9102-5403} }