1.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT 34 : 6 pp. 7-12. , 6 p. (2000)
Közlemény:1433300 Nyilvános Forrás Folyóiratcikk (Szakcikk ) Nyilvános idézők összesen: 26 Független: 22 Függő: 4
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1433300] [Jóváhagyott]
Független idéző: 22, Függő idéző: 4, Nem vizsgált idéző: 0, Összes idéző: 26
2.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT 31 : 3 pp. 11-19. , 9 p. (1997)
Közlemény:1341093 Admin láttamozott Forrás Folyóiratcikk (Szakcikk ) Nyilvános idézők összesen: 2 Független: 2 Függő: 0
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1341093] [Admin láttamozott]
Független idéző: 2, Függő idéző: 0, Nem vizsgált idéző: 0, Összes idéző: 2
3.
In: Temesi, József; Csáki, Csabáné; Csekő, Imre; Magyari, Beck István; Sághi, Gábor; Valcsicsák, Imre (szerk.) Új utak a közgazdasági, üzleti és társadalomtudományi képzésben : Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Jubileumi konferencia
Budapest, Magyarország : Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem, (1996) pp. 370-376. , 7 p.
Közlemény:1433655 Nyilvános Forrás Könyvrészlet (Konferenciaközlemény ) Nyilvános idézők összesen: 4 Független: 4 Függő: 0
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1433655] [Jóváhagyott]
Független idéző: 4, Függő idéző: 0, Nem vizsgált idéző: 0, Összes idéző: 4
2020-09-19 04:33