TY - JOUR AU - Dörnyei, Krisztina Rita AU - Mitev Ariel, Zoltán TI - Netnográfia avagy Online karosszék-etnográfia a marketingkutatásban JF - VEZETÉSTUDOMÁNY J2 - VEZETÉSTUDOMÁNY VL - 41 PY - 2010 IS - 4 SP - 55 EP - 68 PG - 14 SN - 0133-0179 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1886964 ID - 1886964 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Józsa, László AU - Keller, Veronika TI - Eladáshelyi reklám. Lehetőség, ígéret és valóság TS - Lehetőség, ígéret és valóság JF - MARKETING ÉS MENEDZSMENT J2 - MARKETING ÉS MENEDZSMENT VL - 42 PY - 2008 IS - 1 SP - 53 EP - 60 PG - 8 SN - 1219-0349 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1417403 ID - 1417403 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Hofmeister Tóth, Ágnes TI - Tudatosan vásárolunk? JF - FOGYASZTÓVÉDELEM: A FOGYASZTÓVÉDELMI FŐFELŰGYELŐSÉG SZAKLAPJA J2 - FOGYASZTÓVÉDELEM VL - 9 PY - 2007 IS - 4 SP - 33 EP - 35 PG - 3 SN - 1419-6425 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1760331 ID - 1760331 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Malota, Erzsébet AU - Nádasi, Katalin TI - Egy új fogalom: a termékcélország-hatás. A termékcélország hatása a márkapreferenciákra TS - A termékcélország hatása a márkapreferenciákra JF - MARKETING ÉS MENEDZSMENT J2 - MARKETING ÉS MENEDZSMENT VL - 41 PY - 2007 IS - 6 SP - 59 EP - 64 PG - 6 SN - 1219-0349 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2263802 ID - 2263802 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Papp-Váry, Árpád Ferenc TI - Made-in hatás a gyakorlatban – Néhány érdekes történet JF - MARKETING ÉS MENEDZSMENT J2 - MARKETING ÉS MENEDZSMENT VL - 41 PY - 2007 IS - 6 SP - 54 EP - 58 PG - 5 SN - 1219-0349 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2035600 ID - 2035600 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Horváth, Dóra AU - Mitev Ariel, Zoltán TI - Alkohol Design?. A csomagolás pozícionáló és jelentésmódosító szerepe az alkoholtartalmú termékek esetében TS - A csomagolás pozícionáló és jelentésmódosító szerepe az alkoholtartalmú termékek esetében JF - KOMMUNIKÁCIÓ MENEDZSMENT J2 - KOMMUNIKÁCIÓ MENEDZSMENT VL - 3 PY - 2003 IS - 2 SP - 44 EP - 52 PG - 9 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1887149 ID - 1887149 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Bauer, András AU - Agárdi, Irma TI - Az élelmiszerkereskedelem fejlődési irányai az Európai Unióban JF - MARKETING ÉS MENEDZSMENT J2 - MARKETING ÉS MENEDZSMENT VL - 34 PY - 2000 IS - 3 SP - 4 EP - 7 PG - 4 SN - 1219-0349 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1341096 ID - 1341096 LA - Hungarian DB - MTMT ER -