@article{MTMT:1886964, title = {Netnográfia avagy Online karosszék-etnográfia a marketingkutatásban}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1886964}, author = {Dörnyei, Krisztina Rita and Mitev Ariel, Zoltán}, journal-iso = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, journal = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, volume = {41}, unique-id = {1886964}, issn = {0133-0179}, year = {2010}, pages = {55-68} } @article{MTMT:1417403, title = {Eladáshelyi reklám. Lehetőség, ígéret és valóság}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1417403}, author = {Józsa, László and Keller, Veronika}, journal-iso = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, journal = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, volume = {42}, unique-id = {1417403}, issn = {1219-0349}, year = {2008}, eissn = {2786-3395}, pages = {53-60}, orcid-numbers = {Józsa, László/0000-0001-6433-5107} } @article{MTMT:1760331, title = {Tudatosan vásárolunk?}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1760331}, author = {Hofmeister Tóth, Ágnes}, journal-iso = {FOGYASZTÓVÉDELEM}, journal = {FOGYASZTÓVÉDELEM: A FOGYASZTÓVÉDELMI FŐFELŰGYELŐSÉG SZAKLAPJA}, volume = {9}, unique-id = {1760331}, issn = {1419-6425}, keywords = {fogyasztói magatartás; fogyasztóvédelem; háztartás; Költségvetés; vásárlási döntés; tudatos vásárlás}, year = {2007}, pages = {33-35} } @article{MTMT:2263802, title = {Egy új fogalom: a termékcélország-hatás. A termékcélország hatása a márkapreferenciákra}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2263802}, author = {Malota, Erzsébet and Nádasi, Katalin}, journal-iso = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, journal = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, volume = {41}, unique-id = {2263802}, issn = {1219-0349}, year = {2007}, eissn = {2786-3395}, pages = {59-64} } @article{MTMT:2035600, title = {Made-in hatás a gyakorlatban – Néhány érdekes történet}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2035600}, author = {Papp-Váry, Árpád Ferenc}, journal-iso = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, journal = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, volume = {41}, unique-id = {2035600}, issn = {1219-0349}, year = {2007}, eissn = {2786-3395}, pages = {54-58} } @article{MTMT:1887149, title = {Alkohol Design?. A csomagolás pozícionáló és jelentésmódosító szerepe az alkoholtartalmú termékek esetében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1887149}, author = {Horváth, Dóra and Mitev Ariel, Zoltán}, journal-iso = {KOMMUNIKÁCIÓ MENEDZSMENT}, journal = {KOMMUNIKÁCIÓ MENEDZSMENT}, volume = {3}, unique-id = {1887149}, year = {2003}, pages = {44-52} } @article{MTMT:1341096, title = {Az élelmiszerkereskedelem fejlődési irányai az Európai Unióban}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1341096}, author = {Bauer, András and Agárdi, Irma}, journal-iso = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, journal = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, volume = {34}, unique-id = {1341096}, issn = {1219-0349}, year = {2000}, eissn = {2786-3395}, pages = {4-7}, orcid-numbers = {Agárdi, Irma/0000-0001-9102-5403} }