mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 529 elem 53 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Wai-Chung, Ho
Harmonizing Love Virtues in Music Education in Mainland China
EDUCATION SCIENCES
15
pp. 1-24. Paper: https://doi.org/10.3390/educsci15040471 , 24 p.
(2025)
Közlemény:36116057
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[36116057]
[Nyilvános]
2.
Roig, Pedro Juan
;
Alcaraz, Salvador
;
Gilly, Katja
;
Bernad, Cristina
;
Juiz, Carlos
Combining Space, Time, and Language in Active Learning Setups
EDUCATION SCIENCES
15
:
6
p. 672
(2025)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:36170339
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[36170339]
[Nyilvános]
3.
Pérez-González, Carlos
;
Ortega-Sánchez, Delfín
Active Teaching and Learning: Educational Trends and Practices
EDUCATION SCIENCES
15
:
6
p. 714
(2025)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:36188744
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[36188744]
[Nyilvános]
4.
Klemencic Mirazchiyski, Eva
;
Mirazchiyski, Plamen V.
Student and Parental Perception on Homework: Evidence from PIRLS for Slovenia
EDUCATION SCIENCES
15
:
6
p. 718
(2025)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:36190553
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[36190553]
[Nyilvános]
5.
Aliberti, Sara
;
D’Isanto, Tiziana
;
D’Elia, Francesca
Evaluating the Impact of a Laboratory-Based Program on Children’s Coordination Skills Using the MABC-2
EDUCATION SCIENCES
15
:
5
p. 527
(2025)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:36110147
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[36110147]
[Nyilvános]
6.
Ali, Zuraina
;
Bhar, Sareen Kaur
;
Abd Majid, Siti Norzaimalina
;
Masturi, Siti Zaimaliza
Exploring Student Beliefs: Does Interaction with AI Language Tools Correlate with Perceived English Learning Improvements?
EDUCATION SCIENCES
15
:
5
Paper: 522 , 18 p.
(2025)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
Közlemény:36110461
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[36110461]
[Nyilvános]
7.
Olondriz-Valverde, Aleix
;
del Arco, Isabel
Middle Leadership Roles Questionnaire—School Edition (Catalan) (MLRQ-SE-CAT) as an Instrument to Study the Roles and Practices of Cycle Coordinators as Middle Leaders
EDUCATION SCIENCES
15
:
5
p. 576
(2025)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:36125931
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[36125931]
[Nyilvános]
8.
Catalano, Horațiu
;
Albulescu, Ion
;
Ani-Rus, Anca ✉
;
Albulescu, Mirela
;
Mestic, Gabriela
;
Rus, Ana
Reading–Writing and Math Prerequisites as Predictors of Children’s Transition from Kindergarten to School
EDUCATION SCIENCES
15
:
5
Paper: 586
(2025)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:36145007
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[36145007]
[Nyilvános]
9.
Nelson, Andrew S.
;
Santamaría, Paola V.
;
Javens, Josephine S.
;
Ricaurte, Marvin
Students’ Perceptions of Generative Artificial Intelligence (GenAI) Use in Academic Writing in English as a Foreign Language
EDUCATION SCIENCES
15
:
5
p. 611
(2025)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:36151373
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[36151373]
[Nyilvános]
10.
Rajcsányi-Molnár, Mónika
;
András, István
;
Czifra, Sándor
Integrating Serious Games and Gamification for Diverse Learner Groups: Lessons from the “GeoGecko” Project
EDUCATION SCIENCES
15
:
4
Paper: 440 , 14 p.
(2025)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
Közlemény:36073523
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[36073523]
[Nyilvános]
2025-06-22 14:11
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás