mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 82 elem 9 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Munoz-Galeano, Alejandro
;
Lopez-Estrada, Sebastian ✉
;
Arbona, Alexei
High-crime environments and educational efficiency: A spatial case study
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
129
Paper: 102509 , 13 p.
(2025)
DOI
WoS
Közlemény:35933231
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35933231]
[Egyeztetett]
2.
Fan, Yuying ✉
Investigating the relationship between family socioeconomic status and online academic help-seeking behaviours: Internet self-efficacy as a mediator
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
130
Paper: 102530 , 12 p.
(2025)
DOI
WoS
Közlemény:35885571
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35885571]
[Egyeztetett]
3.
Chankseliani, Maia ✉
;
Kwak, Joonghyun
The Ripple Effect: Understanding the Societal Implications of International Student Mobility
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
129
Paper: 102520 , 5 p.
(2025)
DOI
WoS
Közlemény:35837332
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Ismertetés )
Tudományos
Ismertetés (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35837332]
[Egyeztetett]
4.
Brunner, Lisa Ruth ✉
;
Trilokekar, Roopa Desai
;
Morris-Lange, Simon
;
Liu, Helen
;
Laufer, Melissa
;
El Masri, Amira
;
Joshi, Anumoni
Magnets, gatekeepers, surveillants, and refiners: The emergence of higher education institutions as migration governance actors in Australia, Canada, and Germany, 1990 to 2019
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
129
Paper: 102490 , 13 p.
(2025)
DOI
WoS
Közlemény:35837074
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35837074]
[Egyeztetett]
5.
Lin, Lin
;
Zhang, Huilun
;
Dong, Yuqi
;
Lin, Zhuonan
;
Ma, Yaqin
;
Wang, Jun
Effects of personalized approach on fourth-grade students’ academic performance in project-based learning
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
131
p. 102570 Paper: 102570
(2025)
DOI
WoS
Egyéb URL
Közlemény:35801384
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35801384]
[Egyeztetett]
6.
Schmutz, Rita ✉
Inequality of Educational Opportunity in Switzerland: Exploring Regional Differences and Institutional Factors
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
128
Paper: 102495 , 15 p.
(2024)
DOI
WoS
Közlemény:35924184
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35924184]
[Egyeztetett]
7.
Gindi, Shahar ✉
Teacher responses to explosive student comments: Insights from Israel before and after 10/7
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
128
Paper: 102469 , 11 p.
(2024)
DOI
WoS
Közlemény:35886633
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35886633]
[Egyeztetett]
8.
Wu, J. ✉
;
Yan, Z.
;
Yang, Y.
;
Zhu, J.
;
Xiong, Y.
;
Chen, J.
The perceived teacher support scale (PTSS) for students: Development and psychometric studies
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
128
Paper: 102487 , 15 p.
(2024)
DOI
WoS
Scopus
Közlemény:35737477
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35737477]
[Nyilvános]
9.
Wang, Xue
;
Zhang, Qiyang
;
Chen, Huanchun
;
Neitzel, Amanda J.
;
Davis, Marcia H.
The effects of language learning strategy instruction on college students’ English achievement and learner autonomy in mainland China: A meta-analysis
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
127
p. 102442 Paper: 102442
(2024)
DOI
WoS
Egyéb URL
Közlemény:35694209
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35694209]
[Nyilvános]
10.
Park, Seijoon
Does the relationship between competitiveness and student achievement vary based on the culture of competitiveness? Evidence from PISA 2018
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
127
Paper: 102438 , 17 p.
(2024)
DOI
WoS
Egyéb URL
Közlemény:35471321
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35471321]
[Egyeztetett]
2025-03-19 19:22
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás