mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 602 elem 61 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Oláh, katalin
‘By the way...’ research and the methodologically implicit pieces of information
ERUDITIO - EDUCATIO
2024/4
:
19.
pp. 59-68. , 10 p.
(2025)
Közlemény:35677243
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35677243]
[Nyilvános]
2.
Dominek, Dalma Lilla
Improvement of experience and communication skills in education
ERUDITIO - EDUCATIO
20
:
1
pp. 18-27. , 10 p.
(2025)
Egyéb URL
Közlemény:35860711
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35860711]
[Admin láttamozott]
3.
Hodász, Kata
New Perspectives in the Research of Special Education and Disability History in Hungary
ERUDITIO - EDUCATIO
20
:
1
pp. 28-37. , 10 p.
(2025)
Egyéb URL
Közlemény:36103363
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[36103363]
[Nyilvános]
4.
Mária, Jaskóné Gácsi
The group dynamics context of gamification
ERUDITIO - EDUCATIO
20
:
1
pp. 67-75. , 9 p.
(2025)
DOI
Közlemény:36107577
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[36107577]
[Nyilvános]
5.
Berzsenyi, Emese
Teachings on Disability in the Abrahamic Religions : An English Presentation of a 2017 Doctoral Research Study
ERUDITIO - EDUCATIO
20
:
1
pp. 50-66. , 17 p.
(2025)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:36114651
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[36114651]
[Admin láttamozott]
6.
Hont, Zsanett
;
Béres, András
;
Molnár-Kovács, Zsófia
Unique paths: The experiences of students with dyslexia and dysgraphia in high school evaluations and the history graduation exam
ERUDITIO - EDUCATIO
20
:
1
pp. 38-49. , 12 p.
(2025)
DOI
REAL
Egyéb URL
Közlemény:36146355
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[36146355]
[Egyeztetett]
7.
Ajkay, Alinka
An 18th-century scholar and doctor – Justus János Torkos
ERUDITIO - EDUCATIO
2025
:
1
pp. 92-100. , 9 p.
(2025)
Közlemény:36170063
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[36170063]
[Nyilvános]
8.
Szegi, Cyntia
A helyesírás-tanításról sokszínűen
: Istók Béla – Lőrincz Gábor – Török Tamás – Baka L. Patrik (szerk.): A helyesírás-tanítás aktuális kérdései
ERUDITIO - EDUCATIO
20
:
1
pp. 132-135. , 4 p.
(2025)
Közlemény:36192448
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Recenzió/kritika )
Tudományos
Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos
[36192448]
[Nyilvános]
9.
Sýkora Hernády, Katalin
;
Horváth, Kinga
A pedagógusképzésben részt vevők tanári énhatékonysága
ERUDITIO - EDUCATIO
20
:
1
pp. 76-91. , 16 p.
(2025)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:36223628
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[36223628]
[Nyilvános]
10.
Katonáné, Kutai Erika
School Ceremony and Competency Development – Analysis of the Rehearsal Process for a School Celebration in Terms of Competencies
ERUDITIO - EDUCATIO
(2024)
Közlemény:35191620
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35191620]
[Nyilvános]
2025-07-08 04:02
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás