mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 582 elem 59 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Oláh, katalin
‘By the way...’ research and the methodologically implicit pieces of information
ERUDITIO - EDUCATIO
2024/4
:
19.
pp. 59-68. , 10 p.
(2025)
Közlemény:35677243
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35677243]
[Nyilvános]
2.
Kéringer, Gábor
Music and Sport?
: Examination of the Complaints of Young Musician Students During Musical Work in Relation to Their Physical Activity and Sporting Habits
ERUDITIO - EDUCATIO
2024/2
pp. 80-92. , 13 p.
(2024)
Közlemény:35442065
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35442065]
[Nyilvános]
3.
Biró, Barbara
„Amit eddig nem is tudtam magamról”: Reflektív kutatás. A reziliencia felismerése és erősítése kisgyermekkortól kezdve elnevezésű projekt tréningmódszerének fejlesztése
ERUDITIO - EDUCATIO
19. évfolyam
p. 9786150159669
(2024)
Közlemény:35434128
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Recenzió/kritika )
Tudományos
Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35434128]
[Nyilvános]
4.
Katonáné, Kutai Erika
School Ceremony and Competency Development – Analysis of the Rehearsal Process for a School Celebration in Terms of Competencies
ERUDITIO - EDUCATIO
(2024)
Közlemény:35191620
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35191620]
[Nyilvános]
5.
School Ceremony and Competency Development
: Analysis of the Rehearsal Process for a School Celebration in Terms of Competencies
ERUDITIO - EDUCATIO
(2024)
Közlemény:35191252
Nyilvános
Folyóiratcikk (Nem besorolt )
Tudományos
Nem besorolt (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35191252]
[Nyilvános]
6.
Pásztor, Enikő Judit
Käthe Kruse, the famous dollmaker’s connection with the Life Reform movement
ERUDITIO - EDUCATIO
19.
:
4.
pp. 83-92. , 10 p.
(2024)
DOI
Teljes dokumentum
Közlemény:35685264
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35685264]
[Nyilvános]
7.
Czövek, Andrea
;
Domonkosi, Ágnes
A konstruktivista pedagógiai szemlélet szerepe a gyógypedagógus-hallgatók pályaszocializációjának támogatásában
ERUDITIO - EDUCATIO
19
:
4
pp. 18-33. , 16 p.
(2024)
Teljes dokumentum
Közlemény:35679360
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35679360]
[Admin láttamozott]
8.
Juhos-Kiss, E
;
Simon, K
;
Pusztafalvi, H
The presence of aphasia therapy in music therapy training in Hungary
ERUDITIO - EDUCATIO
19
:
4
pp. 48-58. , 11 p.
(2024)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:35620954
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35620954]
[Nyilvános]
9.
Balogh, Renáta Tünde
Az iskolaérettség értékelésének diagnosztikus megközelítése
: Józsa Krisztián – Borbélyová Diana (eds.): Diagnostic Assessment of School Readiness
ERUDITIO - EDUCATIO
19
:
3
pp. 118-121. , 4 p.
(2024)
Teljes dokumentum
Közlemény:35497782
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Recenzió/kritika )
Tudományos
Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35497782]
[Nyilvános]
10.
Tóth, Judit
Examining the cognitive validity of the intermedia¬te school-leaving exam tasks in History with the thinking-aloud method among secondary school students
ERUDITIO - EDUCATIO
19.
:
3
pp. 015-036. , 22 p.
(2024)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:35497555
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35497555]
[Nyilvános]
2025-01-25 10:18
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás