mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 34 elem 4 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Zsófia, Kocsis
;
Gabriella, Pusztai
Learning or Earning: Impact of Student Employment on Student Careers in the Eastern Region of the European Higher Education Area
THE NEW EDUCATIONAL REVIEW
65
:
3
pp. 149-165. , 17 p.
(2021)
DOI
Scopus
Közlemény:32244115
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32244115]
[Nyilvános]
2.
Ama, N. Fikrati
;
Tatag, Y.E. Siswono
;
Agung, Lukito
Dynamic Geometry Environment to Enhance High School Students Spatial Skill: A Study Based on Sex and Gender Diversities Perspective
THE NEW EDUCATIONAL REVIEW
63
:
1
pp. 111-122. , 12 p.
(2021)
DOI
Scopus
Google scholar
Közlemény:31952425
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31952425]
[Egyeztetett]
3.
Márkus, Edina
;
Miklósi, Márta
;
Barabási, Tünde
Adult Learner’s Motivation for Learning from a Comparative Perspective
THE NEW EDUCATIONAL REVIEW
63
:
1
pp. 123-136. , 14 p.
(2021)
DOI
Scopus
Közlemény:31933059
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31933059]
[Nyilvános]
4.
Veronika, Bocsi
;
Hajnalka, Fényes
;
Valéria, Markos
Civic Engagement of Higher Education Students in a Central and Eastern European Region
THE NEW EDUCATIONAL REVIEW
62
:
4
pp. 80-90. , 11 p.
(2020)
DOI
Scopus
Közlemény:31785942
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31785942]
[Admin láttamozott]
5.
Sántha, Kálmán
Using Unstructured Cognitive Maps to Analyse the Reflective Thinking of Teachers: Results of Qualitative Research
THE NEW EDUCATIONAL REVIEW
60
:
2
pp. 151-164. , 14 p.
(2020)
Scopus
Teljes dokumentum
Közlemény:31393209
Admin láttamozott
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 1 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31393209]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 1, Függő: 0, Nem jelölt: 0
6.
Sitko-Dominik, Magdalena
Generational Membership and the Intensity of Social Media use Among Young Adults
THE NEW EDUCATIONAL REVIEW
58
:
4
pp. 122-132. , 11 p.
(2019)
Egyéb URL
Közlemény:31964923
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31964923]
[Nyilvános]
7.
A.A.Ketut, Budiastra
;
Nia, Erlina
;
Iwan, Wicaksono
Video-based Interaction through Teacher Working Group Forum to Increase Elementary School Teachers' Professionalism
THE NEW EDUCATIONAL REVIEW
57
:
3
pp. 187-199. , 13 p.
(2019)
Scopus
Teljes dokumentum
Közlemény:31006412
Admin láttamozott
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31006412]
[Admin láttamozott]
8.
Chairy, Chairy
;
Syahrivar, Jhanghiz
;
Ida, Ida
;
Sisnuhadi, Sisnuhadi
Does the Green Image Enhance Student Satisfaction?
: Evidence from Indonesia
THE NEW EDUCATIONAL REVIEW
57
:
3
pp. 52-62. , 11 p.
(2019)
DOI
Kiadónál
Scopus
Közlemény:30969634
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[30969634]
[Nyilvános]
9.
Sántha, Kálmán
Teacher Trainees' Beliefs Concerning Efficient Teaching and Learning - Pedagogical Spaces in Focus
THE NEW EDUCATIONAL REVIEW
55
:
1
pp. 17-29. , 13 p.
(2019)
Scopus
Teljes dokumentum
Közlemény:30618311
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 6
| Független: 6 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 1 | Scopus jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 2 | DOI jelölt: 4
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[30618311]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 6, Független: 6, Függő: 0, Nem jelölt: 0
10.
Fehérvári, Anikó
;
Híves, Tamás
Trajectories in Hungarian Education – Transition to Secondary School
THE NEW EDUCATIONAL REVIEW
48
pp. 154-166. , 13 p.
(2017)
DOI
Scopus
Teljes dokumentum
Közlemény:3269395
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 6
| Független: 5 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 2
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[3269395]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 6, Független: 5, Függő: 1, Nem jelölt: 0
2022-05-25 08:59
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás