TY - GEN AU - Kerekes, Valéria TI - A játék szerepe az óvodások szociális kompetenciáinak fejlesztésében CY - konferencia időpontja: 2022. március 7-22. PY - 2024 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34800902 ID - 34800902 N1 - Szóbeli előadás LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Böddi, Zsófia TI - Érzelmi fejlesztés, mint a személyiség fejlesztésének lehetősége óvodás és kisiskolás korban CY - Konferencia időpontja: 2024. március 7-22. PY - 2024 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34800898 ID - 34800898 N1 - Szóbeli előadás LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Kerekes, Valéria AU - Böddi, Zsófia AU - Lívia, Fenyvesiová AU - Eleonóra, Mendelová ED - Holik, Ildikó Katalin ED - Sanda, István Dániel TI - A magyar és szlovák óvodai rendszer és óvodapedagógus-képzés hasonlóságai és eltérései T2 - A szakképzés-fejlesztés és szakmai pedagógusképzés összefüggései PB - Óbudai Egyetem CY - Budapest SN - 9789634493518 PY - 2024 SP - 215 EP - 228 PG - 14 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34800825 ID - 34800825 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Svraka, Bernadett AU - Álvarez, Carolina AU - Szűcs, Dénes TI - Anxiety predicts math achievement in kindergarten children JF - FRONTIERS IN PSYCHOLOGY J2 - FRONT PSYCHOL VL - 15 PY - 2024 IS - 1 PG - 10 SN - 1664-1078 DO - 10.3389/fpsyg.2024.1335952 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34687503 ID - 34687503 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Tóthné Kälbli, Katalin AU - Kaj, Mónika AU - Víg, Julianna Beáta AU - Svraka, Bernadett AU - Révész-Kiszela, Kinga AU - Csányi, Tamás (János) TI - Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek előfordulása pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében JF - MAGYAR PEDAGÓGIA J2 - MAGYAR PEDAGÓGIA PY - 2024 SN - 0025-0260 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34163908 ID - 34163908 N1 - Review alatt LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Zewude, Girum Tareke AU - Hercz, Mária TI - Does Work Task Motivation Mediate the Relationship Between Psychological Capital and Teacher Well-being? JF - PSIHOLOGIJA J2 - PSIHOLOGIJA VL - 57 PY - 2024 IS - 2 SP - 129 EP - 153 PG - 25 SN - 0048-5705 DO - 10.2298/PSI220314020Z UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34052250 ID - 34052250 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Duong, Thi Ngoc Ngan AU - Hercz, Mária TI - Validity and Reliability of Cognitive Constructivism-Oriented Teaching Conception Questionnaire JF - ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER J2 - ASIA-PAC EDUC RES VL - 33 PY - 2024 IS - 1 SP - 115 EP - 125 PG - 11 SN - 0119-5646 DO - 10.1007/s40299-023-00713-5 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33596190 ID - 33596190 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Pozsonyi, Ferenc AU - Hercz, Mária ED - Chaw, Ei Phyu ED - Fatma, Nur Barcın ED - Erdei, Luca Alexa ED - Pongor-Juhász, Anna Orsolya ED - Kopp, Erika TI - Active learning for enhancing teacher candidates’ research competence and student wellbeing T2 - ATEE Annual Conference 2023 PB - Association for Teacher Education in Europe (ATEE) CY - Brussels SN - 9789464668513 PY - 2023 SP - 389 EP - 390 PG - 2 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34682457 ID - 34682457 LA - English DB - MTMT ER - TY - GEN ED - Kolosai, Nedda TI - Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat PY - 2023 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34528367 ID - 34528367 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Tóth, Brigitta AU - F. Lassú, Zsuzsa TI - Szülői nézetek vizsgálata az óvodás korú gyermekekkel kapcsolatos értékelvárások, észlelt jellemvonások és a kedvenc Disney-hercegnők összefüggésében JF - GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT J2 - GYERMEKNEVELÉS VL - 11 PY - 2023 IS - 2-3 SP - 102–130 SN - 2063-9945 DO - 10.31074/gyntf.2023.2-3.102.130 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34473678 ID - 34473678 LA - Hungarian DB - MTMT ER -