TY - JOUR AU - Hofmeister Tóth, Ágnes AU - Neulinger, Ágnes AU - Piskóti, Marianna TI - Az értékválasztás és a kognitív életkor közötti kapcsolat a magyar 50 év feletti lakosság körében JF - VEZETÉSTUDOMÁNY J2 - VEZETÉSTUDOMÁNY VL - 51 PY - 2020 IS - 7-8 SP - 53 EP - 64 PG - 12 SN - 0133-0179 DO - 10.14267/VEZTUD.2020.07-08.05 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31376072 ID - 31376072 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Piskóti, István AU - Marien, Anita AU - Piskóti, Marianna ED - Fam, Kim-Shyan ED - Piskóti, István ED - Nagy, Szabolcs ED - Nagy, Katalin TI - Market Segmentation, Image and Brand Value Measurements to Establish Destination Marketing Strtategy T2 - MAG Scholar Conference in Business, Marketing and Tourism 2019 (Europe) "Reconnecting Asia with Eastern Europe" PB - Institute of Marketing and Tourism, University of Miskolc CY - Miskolc SN - 9789633581896 PY - 2019 SP - 22 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30798231 ID - 30798231 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Gáti, Mirkó AU - Csordás, Tamás AU - Piskóti, Marianna ED - Veres, Zoltán ED - Sasné Grósz, Annamária ED - Liska, Fanny TI - Kis- és közepes vállalatok marketingcélú közösségimédia-használatának megfigyelése online környezetben – Módszertani megközelítés a tisztánlátás fényében T2 - Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája PB - Pannon Egyetem CY - Veszprém SN - 9786150058603 PY - 2019 SP - 730 EP - 738 PG - 9 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30783462 ID - 30783462 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Mitev Ariel, Zoltán AU - Kasza-Kelemen, Kata AU - Piskóti, Marianna ED - Bukor, József ED - Gubo, István TI - Helyettesíti-e az oktatókat a digitális technológia? T2 - A Selye János Egyetem 2017-es Nemzetközi Tudományos Konferenciájának tanulmánykötete [Zborník medzinárodnej vedeckej konferencie Univerzity J. Selyeho 2017] PB - Univerzita J. Selyeho CY - Komárno SN - 9788081222214 PY - 2017 SP - 86 EP - 97 PG - 12 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3335658 ID - 3335658 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Mitev Ariel, Zoltán AU - Kasza-Kelemen, Kata AU - Piskóti, Marianna ED - Gyarmatiné Bányai, Edit ED - Lányi, Beatrix ED - Törőcsik, Mária TI - Oktatás oktatók nélkül T2 - Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás PB - Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) CY - Pécs SN - 9789634291466 PY - 2017 SP - 604 EP - 612 PG - 9 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3261301 ID - 3261301 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Piskóti, Marianna TI - Változások jönnek az európai beutazó turizmusban. Átalakuló globális trendek a fogyasztói szokásokban TS - Átalakuló globális trendek a fogyasztói szokásokban JF - TURIZMUS PANORAMA J2 - TURIZMUS PANORAMA VL - 16 PY - 2016 IS - 7-8 SP - 22 EP - 24 PG - 3 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3196087 ID - 3196087 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Piskóti, Marianna ED - Bauer, András ED - Kolos, Krisztina TI - A fogyasztó és a márka kapcsolata T2 - Márkamenedzsment PB - Akadémiai Kiadó CY - Budapest SN - 9789630597449 T3 - Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703 ; 75. PY - 2016 SP - 35 EP - 55 PG - 20 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3188992 ID - 3188992 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Neulinger, Ágnes AU - Piskóti, Marianna TI - A testnevelőtanárok hivatásukkal szembeni attitűdjének megértése az ideális testnevelő képén keresztül JF - START J2 - START VL - 1 PY - 2016 IS - 1 SP - 41 EP - 56 PG - 16 SN - 2498-5929 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3053841 ID - 3053841 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - THES AU - Piskóti, Marianna TI - A Környezeti Identitás szerepe a környezettudatos viselkedés kialakulásában PB - Budapesti Corvinus Egyetem PY - 2015 SP - 217 DO - 10.14267/phd.2015036 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2980859 ID - 2980859 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Piskóti, Marianna ED - Bíró-Szigeti, Szilvia ED - Petruska, Ildikó ED - Szalkai, Zsuzsanna ED - Kovács, Stefan ED - Magyar, Mária TI - A környezettudatos viselkedést meghatározó egyéni tényezők elemzése, a környezeti identitás szerepének kiemelésével T2 - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete PB - Budapesti Műszaki Egyetem Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék CY - Budapest SN - 9789633131893 PY - 2015 SP - 166 EP - 176 PG - 10 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2978583 ID - 2978583 N1 - # Cikk azonosító vagy Kezdő oldal ismeretlen LA - Hungarian DB - MTMT ER -