@article{MTMT:34845176, title = {Információkeresés a vegán élelmiszerek piacán}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34845176}, author = {Kiss, Eszter and Pálinkó, Éva}, doi = {10.47833/2024.2.ECO.010}, journal-iso = {GRADUS}, journal = {GRADUS}, volume = {11}, unique-id = {34845176}, abstract = {A vegán életmód és a vegán élelmiszerek egyre inkább a fogyasztók egy részének az érdeklődési körébe tartozik. Ezen élelmiszerek különböznek másfajta élelmiszerektől, így érdemes vizsgálni, hogy milyen információkra kíváncsiak a fogyasztók velük kapcsolatban. Az alábbiakban kérdőíves kutatás keretében vizsgáltuk, hogy milyen információkra keresnek rá a fogyasztók a vegán élelmiszerekkel kapcsolatban. The vegan lifestyle and vegan food products are in the area of interest of some consumers. These products are different from other types of food products, so it can be interesting to examine what kind of information consumers are looking for regarding to vegan food products. Below, in the framework of questionnaire research, we examined what kind of information consumers are looking for in relation to vegan food.}, year = {2024}, eissn = {2064-8014} } @article{MTMT:34845068, title = {A koronavírus hatásai az alternatív turizmus, mint globális trend szerepének alakulására}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34845068}, author = {Bakó, Dóra Anna and Pálinkó, Éva}, doi = {10.47833/2024.2.ECO.003}, journal-iso = {GRADUS}, journal = {GRADUS}, volume = {11}, unique-id = {34845068}, abstract = {Kutatásomban azokat a globális tényezőket elemzem, amelyek a koronavírus okozta járványhelyzet következtében jelentős hatással vannak a turizmusmarketingre, külön kiemelve és vizsgálva az alternatív turizmus, mint globális trend térnyerését. In my research I analyze the global trends, which have significantly influenced tourism marketing due to the outbreak of COVID-19. I particularly highlighted and examined the development of alternative tourism as a post-covid global trend.}, year = {2024}, eissn = {2064-8014} } @CONFERENCE{MTMT:34780433, title = {Academia–industry relationships in Hungary. institutional performance and the role in researcher career path}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34780433}, author = {Pálinkó, Éva and Katona, Norbert István and Gergő, Bendegúz Békési}, booktitle = {Abstracts - 14th World Congress of the RSAI}, unique-id = {34780433}, year = {2024}, pages = {257} } @article{MTMT:34749988, title = {Az influencerek hatása a Z generáció női tagjainak cipővásárlási szokásaira}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34749988}, author = {Lakatos, Petra and Pálinkó, Éva}, doi = {10.47833/2024.1.ECO.010}, journal-iso = {GRADUS}, journal = {GRADUS}, volume = {11}, unique-id = {34749988}, abstract = {Az influencerek mindennapjaink részévé váltak. Éppen ezért a szerzők arra vállalkoztak, hogy megvizsgálják hogyan befolyásolják az online véleményvezérek a Z generáció női tagjait. A kutatás során a fókuszcsoportok tagjaival 3 női influencer hirdetéseinek elemzésére került sor. Eközben derült fény a fogyasztói bizalom forrásaira, illetve a jó influencer ismérveire. A megkérdezettek szerint a fogyasztói bizalom komponensei: az influencer személyisége, a hitelesség, a befektetett munka, és a kreativitás. Influencers have become part of our everyday lives. That is why the authors set out to investigate how online influencers influence Generation Z female consumers. During the research, focus group members analysed the advertisements of 3 female influencers. This revealed the sources of consumer trust and the characteristics of a good influencer. According to the respondents, the components of consumer trust are: the influencer's personality, credibility, the work the influencer invests, and creativity.}, year = {2024}, eissn = {2064-8014} } @misc{MTMT:32870210, title = {Academia-Industry Relationship in Hungary from the Aspect of the Researchers' Career Path}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32870210}, author = {Pálinkó, Éva}, unique-id = {32870210}, year = {2022} } @{MTMT:32868760, title = {BOLYAI25 - Összehasonlító vizsgálat a Bolyai János Kutatási Ösztöndíjban részesült kutatók körében. A 2016-os és 2021-es adatfelvétel eredményeinek összevetése}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32868760}, author = {Horváth, Dániel and Pálinkó, Éva}, booktitle = {Kiválóság a kutatásban}, unique-id = {32868760}, year = {2022}, pages = {125-177} } @{MTMT:32868751, title = {BOLYAI25 - Felmérés a Bolyai János Kutatási Ösztöndíj nyertesei körében. A 2021-es adatfelvétel előzetes eredményei}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32868751}, author = {Horváth, Dániel and Pálinkó, Éva}, booktitle = {Kiválóság a kutatásban}, unique-id = {32868751}, year = {2022}, pages = {113-124} } @{MTMT:32868747, title = {BOLYAI25 - A Bolyai János Kutatási Ösztöndíj nyerteseinek életpályája és a támogatás megítélése}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32868747}, author = {Horváth, Dániel and Pálinkó, Éva}, booktitle = {Kiválóság a kutatásban}, unique-id = {32868747}, year = {2022}, pages = {84-112} } @inbook{MTMT:32707183, title = {Az egyetemi-vállalati együttműködések helye és szerepe a kutatói életpályán}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32707183}, author = {Pálinkó, Éva and Rusvai, Mónika}, booktitle = {TUDOMÁNYOS KARRIEREK A 21. SZÁZAD ELEJÉN}, unique-id = {32707183}, year = {2021}, pages = {231-251} } @{MTMT:32707174, title = {Attitudes of PhD holders towards the business sector in Hungary}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32707174}, author = {Pálinkó, Éva}, booktitle = {TUDOMÁNYOS KARRIEREK A 21. SZÁZAD ELEJÉN}, unique-id = {32707174}, year = {2021}, pages = {221-230} }