TY - CHAP AU - Máté, Balázs AU - Piskóti, István AU - Vida, Noémi ED - Piskóti, István ED - Nagy, Szabolcs TI - Keresőoptimalizálás az integrált tartalommarketing gyakorlatában T2 - Marketingkaleidoszkóp 2023 PB - Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet CY - Miskolc T3 - Miskolci Marketing Műhely, ISSN 2062-2260 ; 2023. PY - 2023 SP - 92 EP - 108 PG - 17 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34483636 ID - 34483636 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Amberg, Nóra AU - Lehota, József AU - Gyenge, Balázs ED - Szűcs, Krisztián ED - Csapó, János ED - Jakopánecz, Eszter TI - A hazai kozmetikumpiacra ható trendek bemutatása T2 - Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben PB - Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar CY - Pécs SN - 9789636261726 PY - 2023 SP - 7 EP - 11 PG - 5 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34444115 ID - 34444115 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Amberg, Nóra AU - Gyenge, Balázs AU - Lehota, József TI - Kozmetikumvásárlók szegmentálása az üzletekben történő kozmetikumok vásárlását befolyásoló tényezők alapján JF - GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM J2 - GAZD TÁRS VL - 15 (33) PY - 2022 IS - 4 SP - 88 EP - 115 PG - 28 SN - 0865-7823 DO - 10.21637/GT.2022.4.05 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34162758 ID - 34162758 AB - A tanulmány témája az üzletekben történő kozmetikumvásárlások tényezőinek hatása a kozmetikumvásárlási és -fogyasztási döntésekre. A téma jelentősége abban rejlik, hogy a vásárlók egyre szélesebb szortimentű kozmetikai termékpalettából válogathatnak a különböző kozmetikumokat (is) árusító üzletekben, amelyek között megtalálhatóak natúr, vegyi kozmetikumok, illetve ezek valamilyen kombinációja. A tanulmány célja annak a vizsgálata, hogy a fogyasztók/vásárlók milyen tényezők hatására hoznak döntést az üzletekben történő kozmetikumok megvásárlása és használata mellett, és ezek alapján ezen kozmetikai termékek vásárlói és fogyasztói hogyan szegmentálhatók. A kutatás módszertanát tekintve kvantitatív kutatás, formája online megkérdezés (n=1.439). Elvárt eredményekként kerül bemutatásra egy saját elméleti és egy saját kutatási modell, illetve a két modell közötti kapcsolat, továbbá az üzletekben történő kozmetikumvásárlásokra ható faktorok és klaszterek. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Viegas, Claudia AU - Lima, João AU - Afonso, Cláudia AU - Tóth, András József AU - Illés, Bálint Csaba AU - Bittsánszky, András AU - Šatalić, Zvonimir AU - Vidaček, Filipec Sanja AU - Fabijanic, Valeria AU - Duran, Samuel AU - Alonso, Jairo AU - Spinelli, Monica AU - Matias, Andrea AU - Souza, Pinto Ana Maria AU - Rocha, Ada TI - Children’s menus in shopping centre restaurants: a multicentric study JF - BRITISH FOOD JOURNAL J2 - BRIT FOOD J VL - 124 PY - 2022 IS - 10 SP - 3169 EP - 3182 PG - 14 SN - 0007-070X DO - 10.1108/BFJ-05-2021-0504 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32481077 ID - 32481077 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Battay, Máté AU - Komáromi, Nándor ED - Naárné Tóth, Zsuzsanna Éva ED - Tatár, Emese TI - Clouds over the Hungarian countryside: the attitude of rural companies towards the use of webhosting T2 - Management, Innovation and Development: Goals for Socio-Economic Change PB - Inform Kiadó és Nyomda Kft. CY - Budapest SN - 9786155666490 PY - 2021 SP - 215 EP - 226 PG - 12 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32856860 ID - 32856860 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Kosztyi, Dávid AU - Fodor, Zita Júlia ED - Naárné Tóth, Zsuzsanna Éva ED - Tatár, Emese TI - Inventory challenge and solution for manufacturing SMEs T2 - Management, Innovation and Development: Goals for Socio-Economic Change PB - Inform Kiadó és Nyomda Kft. CY - Budapest SN - 9786155666490 PY - 2021 SP - 155 EP - 166 PG - 12 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32856849 ID - 32856849 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Tatár, Emese AU - Horányi, Beatrix AU - Sótonyi, Tamás AU - Dunay, Anna ED - Naárné Tóth, Zsuzsanna Éva ED - Tatár, Emese TI - The external auditor and the clients impact on the independence of auditing T2 - Management, Innovation and Development: Goals for Socio-Economic Change PB - Inform Kiadó és Nyomda Kft. CY - Budapest SN - 9786155666490 PY - 2021 SP - 143 EP - 151 PG - 9 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32856839 ID - 32856839 LA - English DB - MTMT ER - TY - BOOK ED - Naárné Tóth, Zsuzsanna Éva ED - Tatár, Emese TI - Management, Innovation and Development: Goals for Socio-Economic Change PB - Inform Kiadó és Nyomda Kft. CY - Budapest PY - 2021 SP - 226 SN - 9786155666490 DO - 10.18515/dBEM.M2021.n01 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32856833 ID - 32856833 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Mihály, Nikolett AU - Vinogradov, Szergej AU - Suhajda, Csilla Judit TI - A tudománymetriai mutatók közötti összefüggések vizsgálata a hazai gazdaságtudományi képzések oktatói körében JF - VEZETÉSTUDOMÁNY J2 - VEZETÉSTUDOMÁNY VL - 52 PY - 2021 IS - 12 SP - 40 EP - 50 PG - 11 SN - 0133-0179 DO - 10.14267/VEZTUD.2021.12.05 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32539734 ID - 32539734 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Dunay, Anna AU - Szuda, Csaba AU - Illés, Bálint Csaba ED - Blahó, András ED - Czakó, Erzsébet Hajnalka ED - Poór, József TI - A humán erőforrás szerepe a vállalati minőségmenedzsment sikeres megvalósításában – egy nyugat-európai autóipari vállalat magyarországi tapasztalatai T2 - Nemzetközi menedzsment PB - Akadémiai Kiadó CY - Budapest SN - 9789634546535 T3 - Menedzsment szakkönyvtár, ISSN 2061-6430 PY - 2021 SP - 554 EP - 563 PG - 10 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32184585 ID - 32184585 LA - Hungarian DB - MTMT ER -