@inbook{MTMT:34483636, title = {Keresőoptimalizálás az integrált tartalommarketing gyakorlatában}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34483636}, author = {Máté, Balázs and Piskóti, István and Vida, Noémi}, booktitle = {Marketingkaleidoszkóp 2023}, unique-id = {34483636}, year = {2023}, pages = {92-108} } @{MTMT:34444115, title = {A hazai kozmetikumpiacra ható trendek bemutatása}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34444115}, author = {Amberg, Nóra and Lehota, József and Gyenge, Balázs}, booktitle = {Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben}, unique-id = {34444115}, year = {2023}, pages = {7-11}, orcid-numbers = {Amberg, Nóra/0000-0003-3583-9132} } @article{MTMT:34162758, title = {Kozmetikumvásárlók szegmentálása az üzletekben történő kozmetikumok vásárlását befolyásoló tényezők alapján}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34162758}, author = {Amberg, Nóra and Gyenge, Balázs and Lehota, József}, doi = {10.21637/GT.2022.4.05}, journal-iso = {GAZD TÁRS}, journal = {GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM}, volume = {15 (33)}, unique-id = {34162758}, issn = {0865-7823}, abstract = {A tanulmány témája az üzletekben történő kozmetikumvásárlások tényezőinek hatása a kozmetikumvásárlási és -fogyasztási döntésekre. A téma jelentősége abban rejlik, hogy a vásárlók egyre szélesebb szortimentű kozmetikai termékpalettából válogathatnak a különböző kozmetikumokat (is) árusító üzletekben, amelyek között megtalálhatóak natúr, vegyi kozmetikumok, illetve ezek valamilyen kombinációja. A tanulmány célja annak a vizsgálata, hogy a fogyasztók/vásárlók milyen tényezők hatására hoznak döntést az üzletekben történő kozmetikumok megvásárlása és használata mellett, és ezek alapján ezen kozmetikai termékek vásárlói és fogyasztói hogyan szegmentálhatók. A kutatás módszertanát tekintve kvantitatív kutatás, formája online megkérdezés (n=1.439). Elvárt eredményekként kerül bemutatásra egy saját elméleti és egy saját kutatási modell, illetve a két modell közötti kapcsolat, továbbá az üzletekben történő kozmetikumvásárlásokra ható faktorok és klaszterek.}, keywords = {vásárlás; üzlet; használat; klaszter; kozmetikum}, year = {2022}, pages = {88-115}, orcid-numbers = {Amberg, Nóra/0000-0003-3583-9132} } @article{MTMT:32481077, title = {Children’s menus in shopping centre restaurants: a multicentric study}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32481077}, author = {Viegas, Claudia and Lima, João and Afonso, Cláudia and Tóth, András József and Illés, Bálint Csaba and Bittsánszky, András and Šatalić, Zvonimir and Vidaček, Filipec Sanja and Fabijanic, Valeria and Duran, Samuel and Alonso, Jairo and Spinelli, Monica and Matias, Andrea and Souza, Pinto Ana Maria and Rocha, Ada}, doi = {10.1108/BFJ-05-2021-0504}, journal-iso = {BRIT FOOD J}, journal = {BRITISH FOOD JOURNAL}, volume = {124}, unique-id = {32481077}, issn = {0007-070X}, year = {2022}, eissn = {1758-4108}, pages = {3169-3182}, orcid-numbers = {Illés, Bálint Csaba/0000-0001-9546-2897; Bittsánszky, András/0000-0002-7410-9354} } @inbook{MTMT:32856860, title = {Clouds over the Hungarian countryside: the attitude of rural companies towards the use of webhosting}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32856860}, author = {Battay, Máté and Komáromi, Nándor}, booktitle = {Management, Innovation and Development: Goals for Socio-Economic Change}, unique-id = {32856860}, year = {2021}, pages = {215-226} } @inbook{MTMT:32856849, title = {Inventory challenge and solution for manufacturing SMEs}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32856849}, author = {Kosztyi, Dávid and Fodor, Zita Júlia}, booktitle = {Management, Innovation and Development: Goals for Socio-Economic Change}, unique-id = {32856849}, year = {2021}, pages = {155-166} } @{MTMT:32856839, title = {The external auditor and the clients impact on the independence of auditing}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32856839}, author = {Tatár, Emese and Horányi, Beatrix and Sótonyi, Tamás and Dunay, Anna}, booktitle = {Management, Innovation and Development: Goals for Socio-Economic Change}, unique-id = {32856839}, year = {2021}, pages = {143-151}, orcid-numbers = {Dunay, Anna/0000-0003-0254-9243} } @book{MTMT:32856833, title = {Management, Innovation and Development: Goals for Socio-Economic Change}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32856833}, isbn = {9786155666490}, doi = {10.18515/dBEM.M2021.n01}, editor = {Naárné Tóth, Zsuzsanna Éva and Tatár, Emese}, publisher = {Inform Kiadó és Nyomda Kft.}, unique-id = {32856833}, year = {2021} } @article{MTMT:32539734, title = {A tudománymetriai mutatók közötti összefüggések vizsgálata a hazai gazdaságtudományi képzések oktatói körében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32539734}, author = {Mihály, Nikolett and Vinogradov, Szergej and Suhajda, Csilla Judit}, doi = {10.14267/VEZTUD.2021.12.05}, journal-iso = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, journal = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, volume = {52}, unique-id = {32539734}, issn = {0133-0179}, year = {2021}, pages = {40-50}, orcid-numbers = {Vinogradov, Szergej/0000-0002-6242-3063} } @{MTMT:32184585, title = {A humán erőforrás szerepe a vállalati minőségmenedzsment sikeres megvalósításában – egy nyugat-európai autóipari vállalat magyarországi tapasztalatai}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32184585}, author = {Dunay, Anna and Szuda, Csaba and Illés, Bálint Csaba}, booktitle = {Nemzetközi menedzsment}, unique-id = {32184585}, year = {2021}, pages = {554-563}, orcid-numbers = {Dunay, Anna/0000-0003-0254-9243; Szuda, Csaba/0009-0000-5563-720X; Illés, Bálint Csaba/0000-0001-9546-2897} }