TY - CHAP AU - Csillik, Olga AU - Daruka, Magdolna AU - Kovács, Katalin TI - A felsőoktatás átalakuló tanulási környezetében egy nulla kredites újonnan fejlesztett tárgy pedagógiai tapasztalatai T2 - Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022 PB - Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet CY - Debrecen SN - 9789634903864 PY - 2022 SP - 34 EP - 34 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32699761 ID - 32699761 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Csáki, Csaba AU - Borbásné Szabó, Ildikó AU - Szabó, Zoltán AU - Csillik, Olga AU - Gábor, András TI - Reconsidering the Challenges of BIS Education in Light of the COVID Pandemic JF - LECTURE NOTES IN BUSINESS INFORMATION PROCESSING J2 - LECT NOTES BUSI INF PROC VL - 444 PY - 2022 SP - 61 EP - 72 PG - 12 SN - 1865-1348 DO - 10.1007/978-3-031-04216-4_6 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32060716 ID - 32060716 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Csillik, Olga AU - Daruka, Magdolna ED - Molnár, Gyöngyvér ED - Tóth, Edit TI - A tanulásieredmény-alapú fejlesztések és a szervezeti kultúra intézményi szintű kölcsönhatása T2 - A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia Szeged, 2021. november 18-20. PB - SZTE BTK Neveléstudományi Intézet CY - Szeged SN - 9789633068335 PY - 2021 SP - 276 EP - 276 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32710483 ID - 32710483 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Daruka, Magdolna AU - Csillik, Olga ED - Csuka, Dalma TI - A gennováció második hulláma a felsőoktatásban T2 - LLL 4.0 Hogyan alakítja át a digitalizáció az LLL stratégiákat? PB - MELLearN Egyesület CY - Budapest CY - Pécs SN - 9789634296966 PY - 2021 SP - 11 EP - 11 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32636355 ID - 32636355 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Balkányi, Péter Tamás TI - Charting Possible Performance Indicators Related to Digital Learning Content Supported Learning JF - ACADEMIC AND APPLIED RESEARCH IN MILITARY AND PUBLIC MANAGEMENT SCIENCE J2 - AARMS (2014 VOL.13 ISSUE 2 -TŐL) VL - 20 PY - 2021 IS - 2 SP - 97 EP - 119 PG - 22 SN - 2498-5392 DO - 10.32565/aarms.2021.2.8 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32617457 ID - 32617457 LA - English DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Orbán, Zsolt AU - Mongyi, Zsolt Gábor TI - Mikor érdemes meglévő Moodle rendszerünket TOTARA Learn rendszerre upgrade-lni és hogyan álljunk neki? T2 - MoodleMoot 2021 online konferencia PY - 2021 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32087096 ID - 32087096 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Sass, Judit AU - Bodnár, Éva ED - Fodorné Tóth, Krisztina TI - A Budapesti Corvinus Egyetem tavaszi digitális kihívásai diák és oktató szemmel T2 - TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI PB - MELLearN Egyesület CY - Pécs SN - 9789634295884 PY - 2021 SP - 258 EP - 271 PG - 13 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31979917 ID - 31979917 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Balkányi, Péter Tamás ED - Simonics, István ED - Holik, Ildikó Katalin ED - Tomory, Ibolya TI - Távoktatási módszerek vizsgálata a koronavírus járvány idején a Budapesti Corvinus Egyetem gameful szemléletű kurzusában T2 - Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén PB - Óbudai Egyetem CY - Budapest SN - 9789634492399 PY - 2021 SP - 217 EP - 226 PG - 10 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31922426 ID - 31922426 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Daruka, Magdolna AU - Csillik, Olga ED - Pletl, Rita TI - Kihívások, trendek, megoldások: a Budapesti Corvinus Egyetem példája T2 - Anyanyelvoktatás PB - Ábel Kiadó CY - Kolozsvár SN - 9789731142692 PY - 2020 SP - 1 EP - 10 PG - 10 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31926605 ID - 31926605 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Polt, Rita AU - Bodnár, Éva ED - Karlovitz, János Tibor ED - Torgyik, Judit Emese TI - Statisztika oktatás módszertani fejlesztésének tapasztalatai a Budapesti Corvinus Egyetemen T2 - Reflexiók néhány magyarországi pedagógia-releváns kontextusra PB - International Research Institute CY - Komárno SN - 9788089691654 PY - 2020 SP - 319 EP - 330 PG - 11 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31683176 ID - 31683176 LA - Hungarian DB - MTMT ER -