TY - GEN AU - Szántó, Szilvia AU - Harsányi, Dávid TI - Az eseménymarketing jelenlegi és jövőbeli tendenciái PY - 2006 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2918717 ID - 2918717 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Szántó, Szilvia AU - Steigervald, Krisztián TI - "Orientáltság, de merre", avagy. A fiatalok jövőképe TS - A fiatalok jövőképe PY - 2006 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2918711 ID - 2918711 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Burián, Dóra AU - Szántó, Szilvia TI - Az ökoszemlélet története, alakulása Magyarországon JF - TUDATOS VÁSÁRLÓ J2 - TUDATOS VÁSÁRLÓ VL - 2004.02.03. PY - 2004 PG - 1 SN - 1786-3368 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2918377 ID - 2918377 N1 - Internetes megjelenés. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Burián, Dóra AU - Szántó, Szilvia TI - A legkeresettebb biotermékek kínálatáról JF - TUDATOS VÁSÁRLÓ J2 - TUDATOS VÁSÁRLÓ VL - 2004.02.03. PY - 2004 SN - 1786-3368 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2918371 ID - 2918371 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Burián, Dóra AU - Szántó, Szilvia TI - A biopiac bővülésének akadályai JF - TUDATOS VÁSÁRLÓ J2 - TUDATOS VÁSÁRLÓ VL - 2004.02.03. PY - 2004 PG - 1 SN - 1786-3368 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2918363 ID - 2918363 N1 - Internetes megjelenés. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Szántó, Szilvia TI - Felmérés az autóvásárlás döntési folyamatáról. Ismerősök és hiedelmek TS - Ismerősök és hiedelmek JF - KREATÍV: MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS SZAKLAP J2 - KREATÍV VL - 11 PY - 2002 IS - 3 SP - 23 EP - 24 PG - 2 SN - 1218-9359 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2323219 ID - 2323219 LA - Hungarian DB - MTMT ER -