@misc{MTMT:2918717, title = {Az eseménymarketing jelenlegi és jövőbeli tendenciái}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2918717}, author = {Szántó, Szilvia and Harsányi, Dávid}, unique-id = {2918717}, year = {2006} } @misc{MTMT:2918711, title = {"Orientáltság, de merre", avagy. A fiatalok jövőképe}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2918711}, author = {Szántó, Szilvia and Steigervald, Krisztián}, unique-id = {2918711}, year = {2006} } @article{MTMT:2918377, title = {Az ökoszemlélet története, alakulása Magyarországon}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2918377}, author = {Burián, Dóra and Szántó, Szilvia}, journal-iso = {TUDATOS VÁSÁRLÓ}, journal = {TUDATOS VÁSÁRLÓ}, volume = {2004.02.03.}, unique-id = {2918377}, issn = {1786-3368}, year = {2004} } @article{MTMT:2918371, title = {A legkeresettebb biotermékek kínálatáról}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2918371}, author = {Burián, Dóra and Szántó, Szilvia}, journal-iso = {TUDATOS VÁSÁRLÓ}, journal = {TUDATOS VÁSÁRLÓ}, volume = {2004.02.03.}, unique-id = {2918371}, issn = {1786-3368}, year = {2004} } @article{MTMT:2918363, title = {A biopiac bővülésének akadályai}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2918363}, author = {Burián, Dóra and Szántó, Szilvia}, journal-iso = {TUDATOS VÁSÁRLÓ}, journal = {TUDATOS VÁSÁRLÓ}, volume = {2004.02.03.}, unique-id = {2918363}, issn = {1786-3368}, year = {2004} } @article{MTMT:2323219, title = {Felmérés az autóvásárlás döntési folyamatáról. Ismerősök és hiedelmek}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2323219}, author = {Szántó, Szilvia}, journal-iso = {KREATÍV}, journal = {KREATÍV: MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS SZAKLAP}, volume = {11}, unique-id = {2323219}, issn = {1218-9359}, year = {2002}, eissn = {1588-1148}, pages = {23-24} }