TY - CHAP AU - Marien, Anita ED - Piskóti, István ED - Molnár, László TI - Place marketing and human capital T2 - Effective innovation and marketing solutions PB - GlobeEdit CY - Saarbrücken SN - 9783639734607 PY - 2016 SP - 83 EP - 102 PG - 20 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3177270 ID - 3177270 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Hajdú, Noémi TI - A marketing controlling rendszerszemlelete JF - CONTROLLER INFO J2 - CONTROLLER INFO VL - 4 PY - 2016 IS - 3 SP - 15 EP - 22 PG - 8 SN - 2063-9309 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3160981 ID - 3160981 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Hajdú, Noémi TI - A marketingcontrolling feladata és eszköztára JF - CONTROLLER INFO J2 - CONTROLLER INFO VL - 4 PY - 2016 IS - 2 SP - 2 EP - 13 PG - 12 SN - 2063-9309 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3160980 ID - 3160980 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Piskóti, István ED - Hanusz, Árpád TI - A turizmus-marketing hatékony rendszere - keretek, feladatok, módszerek T2 - Turisztikai jövőkép Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyében PB - Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Területfejlesztési és Környezetgazdálkodási Ügynökség (SZSZBMFÜ) CY - Nyíregyháza SN - 9789631246452 PY - 2016 SP - 118 EP - 135 PG - 18 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3131095 ID - 3131095 N1 - Megjegyzés-26059497 125.o. szövegk. 135.o. bibl. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Piskóti, István ED - Nagy, Zoltán ED - Horváth, Klaudia TI - Marketing és az innovációs versenyelőnyök T2 - Jubileumi tanulmánykötet Tóthné Szita Klára professzor asszony 70. születésnapjára PB - Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar CY - Miskolc SN - 9789633581025 PY - 2016 SP - 190 EP - 201 PG - 12 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3131091 ID - 3131091 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Piskóti, István ED - Piskóti, István ED - Molnár, László TI - Marketing-driven Innovation Model and its Success Factors T2 - Effective innovation and marketing solutions PB - GlobeEdit CY - Saarbrücken SN - 9783639734607 PY - 2016 SP - 11 EP - 37 PG - 27 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3131084 ID - 3131084 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Piskóti, István ED - Bauer, András ED - Kolos, Krisztina TI - Desztinációk márkázása T2 - Márkamenedzsment PB - Akadémiai Kiadó CY - Budapest SN - 9789630597449 T3 - Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703 ; 75. PY - 2016 SP - 223 EP - 240 PG - 18 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3131081 ID - 3131081 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Piskóti, István TI - A business marketing identitása - elméleti, kutatási trendek, az innováció vezérelt modelll JF - VEZETÉSTUDOMÁNY J2 - VEZETÉSTUDOMÁNY VL - 47 PY - 2016 IS - 4 SP - 35 EP - 44 PG - 10 SN - 0133-0179 DO - 10.14267/veztud.2016.04.07 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3131074 ID - 3131074 AB - A business marketing mint a marketingtudomány jellegzetes alkalmazási területe határozott szakmai, elméleti fejlődési utat járt be az elmúlt évtizedekben. Jelen tanulmány – a tudományos identitás jegyeit keresve – felvillantja az industrial, a business marketing történetének fő állomásait, diszciplináris alapjait, a meghatározó elméleti megközelítéseket és az aktuális kutatási kérdéseket, trendeket. A tanulmány második része, az egyik meghatározó kutatási kérdést, az innovációorientáltságot vizsgálja. Az elméleti modellek és a szerző többéves, saját kutatási programjának eredményei megerősítik, hogy a business piacokon is az – összehangolt, innovációportfólióra épülő – "innovációs versenyelőnyök" határozzák meg a vállalkozások sikerét, melyet hatékony marketingképességek és -tevékenységek kell, hogy támogassanak. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Nagy, Szabolcs TI - Budapest Bitcoin payments introduced. ​ Current Status and Prospects - (Column Interview) TS - ​ Current Status and Prospects - (Column Interview) PY - 2016 PG - 4 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3122320 ID - 3122320 LA - Korean DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Hajdú, Noémi ED - Berényi, László TI - Trends in e-commerce focusing on consumer behaviour and information sources in online travel arrangements T2 - Management Challenges in the 21st Century. Volume II PB - Lambert Academic Publishing (LAP) CY - Saarbrücken SN - 9783659941344 PY - 2016 SP - 61 EP - 70 PG - 10 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3104272 ID - 3104272 LA - English DB - MTMT ER -