mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 4100 elem 410 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Kocsis, Zsófia
;
Pusztai, Gabriella
The Role of Higher Education Through the Eyes of Hungarian Undergraduate Students and Graduates: A Qualitative Exploratory Study
INTERNATIONAL JOURNAL FOR RESEARCH IN VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING
12
:
1
pp. 48-75. , 28 p.
(2025)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:35662784
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 4
| Független: 3 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 1 | DOI jelölt: 1
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35662784]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 4, Független: 3, Függő: 1, Nem jelölt: 0
2.
Berei, Emese Beáta
;
Kovács, Klára
Academics on Professional Helpers’ Education: How Do They Perceive the Work-Related Challenges?
EDUCATION SCIENCES
15
:
2
Paper: 134
(2025)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
Közlemény:35712632
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 2
| Független: 1 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 2
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35712632]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 2, Független: 1, Függő: 1, Nem jelölt: 0
3.
Molnár, György
(szerk.)
;
Buda, András
(szerk.)
Oktatás - Informatika - Pedagógia konferencia 2025
: Tartalmi összefoglalók
Debrecen, Magyarország :
Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet
(2025)
ISBN:
9789634906926
Teljes dokumentum
Egyéb URL
Közlemény:35748896
Nyilvános
Forrás
Egyéb konferenciakötet
Tudományos
Egyéb konferenciakötet | Tudományos
[35748896]
[Nyilvános]
4.
Pusztai, Gabriella
;
Bacskai, Katinka
;
Ceglédi, Tímea
;
Kocsis, Zsófia
;
Hine, Megumi G.
Mission Possible? Institutional Family-School-Community Partnership Practices and Parental Involvement in Hungarian Majority and Minority Schools in Three Central and Eastern European Countries
SOCIAL SCIENCES (BASEL)
14
:
2
p. 107
(2025)
DOI
DEA
WoS
Egyéb URL
Közlemény:35760858
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 6
| Független: 3 | Függő: 3 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 2
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35760858]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 6, Független: 3, Függő: 3, Nem jelölt: 0
5.
Juhász, Erika
;
Pető, Lilla
;
Ponyi, László
Pajtaszínház Program kutatási eredményei
In: Mihalcsik, Márta; Kiss, Beatrix (szerk.)
Pajtaszínház Program közösségei : 2015 - 2025
Gyomaendrőd, Magyarország :
Nemzeti Művelődési Intézet
(2025)
215 p.
pp. 387-416. , 30 p.
Közlemény:35781424
Nyilvános
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[35781424]
[Nyilvános]
6.
Miklósi, Márta
;
Kovács, Karolina Eszter
Factors influencing school bonding among juvenile offenders – The experience of a systematic review
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH OPEN
8
Paper: 100441 , 13 p.
(2025)
DOI
REAL
Scopus
Egyéb URL
Közlemény:35784583
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 1 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 1
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35784583]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 1, Függő: 0, Nem jelölt: 0
7.
Czékmán, Balázs
Klasszikus és kortárs: pedagógusok digitális kompetenciája a köznevelésben
In: Molnár, György; Buda, András (szerk.)
Oktatás - Informatika - Pedagógia konferencia 2025 : Tartalmi összefoglalók
Debrecen, Magyarország :
Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet
(2025)
pp. 16-16. , 1 p.
Közlemény:35789799
Nyilvános
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[35789799]
[Nyilvános]
8.
Czékmán, Balázs
Pedagógusok digitális kompetenciája egy empirikus kutatás tükrében
In: Molnár, György; Buda, András (szerk.)
Oktatás - Informatika - Pedagógia konferencia 2025 : Tartalmi összefoglalók
Debrecen, Magyarország :
Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet
(2025)
pp. 17-17. , 1 p.
Közlemény:35789809
Nyilvános
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[35789809]
[Nyilvános]
9.
Fényes, Hajnalka
;
Kocsis, Zsófia
;
Mohácsi, Márta
;
Pusztai, Gabriella
Motivations for paid work and their determinants among higher education students
JOURNAL OF EDUCATION AND WORK
, 15 p.
(2025)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
Közlemény:35797971
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 0
| Független: 0 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 (Nem nyilvános: 1)
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35797971]
[Nyilvános]
10.
Kozma, Tamás
Rethinking neighborhoods: Connections and cohesion
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ)
15
:
3
pp. 439-441. , 3 p.
(2025)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:35808067
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Ismertetés )
Tudományos
Ismertetés (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35808067]
[Nyilvános]
2025-11-16 20:10
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás