TY - CHAP AU - Zsupanekné Palányi, Ildikó ED - Majoros, Pál TI - A magas növekedést elérő vállalkozások jellemzői Zala megye feldolgozóiparában T2 - Tudományos évkönyv 2010. Merre tovább? Gazdaság és társadalom, realitás és esély PB - Budapesti Gazdasági Főiskola (BGF) CY - Budapest PB - Budapesti Gazdasági Főiskola (BGF) PY - 2011 SP - 127 EP - 143 PG - 17 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/24538345 ID - 24538345 N1 - 129. o. szövegköz 143. o. bibl. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Zsupanekné Palányi, Ildikó ED - Majoros, Pál TI - A vállalati növekedés mérésének problematikája T2 - Tudományos Évkönyv 2009 PB - Budapesti Gazdasági Főiskola (BGF) CY - Budapest PB - Budapesti Gazdasági Főiskola (BGF) PY - 2010 SP - 246 EP - 253 PG - 8 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/26149909 ID - 26149909 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Zsupanekné Palányi, Ildikó TI - A mikro szintű növekedés tényezőiről vallott nézetek összehasonlító elemzése JF - E-TUDOMÁNY J2 - E TUDOMÁNY VL - 2010 PY - 2010 IS - 3 SP - 1 EP - 14 PG - 14 SN - 1786-6960 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/21945821 ID - 21945821 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Zsupanekné Palányi, Ildikó TI - A belső és a fenntartható növekedési ráta empirikus vizsgálata Zala megye feldolgozóiparában JF - E-TUDOMÁNY J2 - E TUDOMÁNY VL - 2010 PY - 2010 IS - 4 SP - 1 EP - 13 PG - 13 SN - 1786-6960 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/21387339 ID - 21387339 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Zsupanekné Palányi, Ildikó TI - A belső és a fenntartható növekedési ráta empírikus vizsgálata Zala megye feldolgozó iparában JF - E-TUDOMÁNY J2 - E TUDOMÁNY VL - 2010 PY - 2010 IS - 4 SP - I - 1 EP - I - 13 PG - 13 SN - 1786-6960 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/21362722 ID - 21362722 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Lambertné Katona, Mónika ED - Buday-Sántha, Attila ED - Gunszt, Katalin ED - Horeczki, Réka ED - Horváth, Márton TI - Európai uniós források felhasználásának vizsgálata Zala megye statisztikai kistérségeiben 2004-2010 közötti időszakban T2 - Évkönyv 2010/4 PB - Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) CY - Pécs PY - 2010 SP - 261 EP - 277 PG - 17 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2121984 ID - 2121984 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK AU - Quino, Bernard AU - Jánosa, András AU - Ivanyos, János AU - Juhász, Imre AU - Kaderják, Gyula AU - Nocker, Manuela AU - Prause, Gunnar AU - Bretones, Daniel TI - Vezetői rendszerek és kockázatkezelés PB - [s.n.] CY - [s.l.] PY - 2009 SP - 147 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31965471 ID - 31965471 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Kaderják, Gyula AU - Simon, András ED - Radványi, Tamás TI - Open Source Software’s Expanding Role in the Customer Relationship Management T2 - Gazdaság és Oktatás PB - Budapesti Gazdasági Főiskola Pénzügyi és Számviteli Főiskolai Kar CY - Budapest SN - 9789637159336 PY - 2009 SP - 221 EP - 226 PG - 6 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31903218 ID - 31903218 AB - The object of this study is a comprehensive review of the open source customer relationship management (CRM) systems. The open source softwares have become one of the most important trends in the software industry recently. Similarly, the CRM systems are applied more increasingly in several fields of economy. The CRM is not merely a subsequent software technology and application in the field of Business Intelligence, but rather a novel, comprehensive customer-centric approach to an organization’s philosophy in dealing with its customer for the sake of realization of short- and long-range business target contrary to the traditionally widespread product-centric approach. Following a short synopsis of the theoretical and practical aspects of the CRM systems we analyse the scope of CRM-supported business activities and processes, then the actual market forecasts and the range of the effective and potential users of the proprietary and open source CRM solutions. We make an attempt to give a general overview of the advantages and disadvantages of applying open source CRM software solutions including the discussion of user benefits and costs and the applied software technologies. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Kaderják, Gyula ED - Pethő, Attila ED - Herdon, Miklós TI - Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) rendszerek elmélete és gyakorlati alkalmazása T2 - Informatika a felsőoktatásban 2008 PB - Debreceni Universitas Kht CY - Debrecen SN - 9789634731290 PY - 2008 PG - 16 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31903209 ID - 31903209 AB - Jelen tanulmány célja a különböző gazdasági területeken egyre széles körben alkalmazott Customer Relationship Management, azaz ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszerek összefoglaló jellegű áttekintése. A CRM nem pusztán az üzleti intelligencia körébe tartozó újabb szoftvercsomag, hanem egy merőben új üzleti szemléletmód, mely a rövid és hosszú távú üzleti célok megvalósítása érdekében a hagyományosan elterjedt termékközpontú megközelítés helyett alapvetően ügyfélközpontú megközelítést alkalmaz. A CRM rendszerek elméleti és gyakorlati hátterének körvonalazását követően, a vizsgálat tárgya a potenciális és a tényleges felhasználók köre, a CRM piacának áttekintése. A CRM által támogatott tevékenységi körök, üzleti folyamatok elemzése mellett vizsgáljuk a bevezetés feltételeit és lehetséges módozatait, egy lehetséges gyakorlati modellt is vázolva. A különböző CRM stratégiák (rétegek) áttekintésének célja, hogy rávilágítson az üzleti szemléletmód-váltás integráló késztetésére. The object of this study is a comprehensive review of customer relationship management (CRM) systems applied increasingly in several fields of economy. The CRM is not merely a subsequent software technology and application in the field of Business Intelligence, but rather a novel, comprehensive customer-centric approach to an organization’s philosophy in dealing with its customer for the sake of realization of short- and long-range business target contrary to the traditionally widespread product-centric approach. The object of the study, following a short synopsis of the theoretical and practical aspects of the CRM systems, is to analyse the range of the actual and potential users and to survey the CRM market. It will be analysed the scope of CRM supported business activities and processes, the terms and possible methods of launching and will be outlined a feasible model, too. The aim of conspectus of different CRM strategies (layers) is to reveal the urging need of turning approach in the field of management. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Kaderják, Gyula ED - Radványi, Tamás TI - Ügyfélkapcsolati rendszerek (CRM) alkalmazásának lehetősége T2 - Üzlet és tudomány: Dolgozatok a BGF Pénzügyi és Számviteli Kara tudományos műhelyéből PB - Budapesti Gazdasági Főiskola (BGF) CY - Budapest SN - 9789637167089 PY - 2008 SP - 234 EP - 244 PG - 11 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31903203 ID - 31903203 LA - Hungarian DB - MTMT ER -