@inbook{MTMT:24538345, title = {A magas növekedést elérő vállalkozások jellemzői Zala megye feldolgozóiparában}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/24538345}, author = {Zsupanekné Palányi, Ildikó}, booktitle = {Tudományos évkönyv 2010. Merre tovább? Gazdaság és társadalom, realitás és esély}, publisher = {BGF}, unique-id = {24538345}, keywords = {Zala megye; Feldolgozóipar; Vállalati növekedés}, year = {2011}, pages = {127-143} } @inbook{MTMT:26149909, title = {A vállalati növekedés mérésének problematikája}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/26149909}, author = {Zsupanekné Palányi, Ildikó}, booktitle = {Tudományos Évkönyv 2009}, publisher = {BGF}, unique-id = {26149909}, keywords = {vállalat; Gazdasági elemzés; növekedéselmélet}, year = {2010}, pages = {246-253} } @article{MTMT:21945821, title = {A mikro szintű növekedés tényezőiről vallott nézetek összehasonlító elemzése}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/21945821}, author = {Zsupanekné Palányi, Ildikó}, journal-iso = {E TUDOMÁNY}, journal = {E-TUDOMÁNY}, volume = {2010}, unique-id = {21945821}, keywords = {összehasonlító elemzés; Vállalati növekedés}, year = {2010}, eissn = {1786-6960}, pages = {1-14} } @article{MTMT:21387339, title = {A belső és a fenntartható növekedési ráta empirikus vizsgálata Zala megye feldolgozóiparában}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/21387339}, author = {Zsupanekné Palányi, Ildikó}, journal-iso = {E TUDOMÁNY}, journal = {E-TUDOMÁNY}, volume = {2010}, unique-id = {21387339}, keywords = {Zala megye; fenntartható fejlődés és növekedés; Feldolgozóipar; Vállalati növekedés}, year = {2010}, eissn = {1786-6960}, pages = {1-13} } @article{MTMT:21362722, title = {A belső és a fenntartható növekedési ráta empírikus vizsgálata Zala megye feldolgozó iparában}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/21362722}, author = {Zsupanekné Palányi, Ildikó}, journal-iso = {E TUDOMÁNY}, journal = {E-TUDOMÁNY}, volume = {2010}, unique-id = {21362722}, keywords = {Zala megye; fenntarthatóság; Feldolgozóipar}, year = {2010}, eissn = {1786-6960}, pages = {I - 1-I - 13} } @inbook{MTMT:2121984, title = {Európai uniós források felhasználásának vizsgálata Zala megye statisztikai kistérségeiben 2004-2010 közötti időszakban}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2121984}, author = {Lambertné Katona, Mónika}, booktitle = {Évkönyv 2010/4}, unique-id = {2121984}, year = {2010}, pages = {261-277} } @book{MTMT:31965471, title = {Vezetői rendszerek és kockázatkezelés}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31965471}, author = {Quino, Bernard and Jánosa, András and Ivanyos, János and Juhász, Imre and Kaderják, Gyula and Nocker, Manuela and Prause, Gunnar and Bretones, Daniel}, publisher = {[s.n.]}, unique-id = {31965471}, year = {2009} } @inbook{MTMT:31903218, title = {Open Source Software’s Expanding Role in the Customer Relationship Management}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31903218}, author = {Kaderják, Gyula and Simon, András}, booktitle = {Gazdaság és Oktatás}, unique-id = {31903218}, abstract = {The object of this study is a comprehensive review of the open source customer relationship management (CRM) systems. The open source softwares have become one of the most important trends in the software industry recently. Similarly, the CRM systems are applied more increasingly in several fields of economy. The CRM is not merely a subsequent software technology and application in the field of Business Intelligence, but rather a novel, comprehensive customer-centric approach to an organization’s philosophy in dealing with its customer for the sake of realization of short- and long-range business target contrary to the traditionally widespread product-centric approach. Following a short synopsis of the theoretical and practical aspects of the CRM systems we analyse the scope of CRM-supported business activities and processes, then the actual market forecasts and the range of the effective and potential users of the proprietary and open source CRM solutions. We make an attempt to give a general overview of the advantages and disadvantages of applying open source CRM software solutions including the discussion of user benefits and costs and the applied software technologies.}, year = {2009}, pages = {221-226} } @inproceedings{MTMT:31903209, title = {Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) rendszerek elmélete és gyakorlati alkalmazása}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31903209}, author = {Kaderják, Gyula}, booktitle = {Informatika a felsőoktatásban 2008}, unique-id = {31903209}, abstract = {Jelen tanulmány célja a különböző gazdasági területeken egyre széles körben alkalmazott Customer Relationship Management, azaz ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszerek összefoglaló jellegű áttekintése. A CRM nem pusztán az üzleti intelligencia körébe tartozó újabb szoftvercsomag, hanem egy merőben új üzleti szemléletmód, mely a rövid és hosszú távú üzleti célok megvalósítása érdekében a hagyományosan elterjedt termékközpontú megközelítés helyett alapvetően ügyfélközpontú megközelítést alkalmaz. A CRM rendszerek elméleti és gyakorlati hátterének körvonalazását követően, a vizsgálat tárgya a potenciális és a tényleges felhasználók köre, a CRM piacának áttekintése. A CRM által támogatott tevékenységi körök, üzleti folyamatok elemzése mellett vizsgáljuk a bevezetés feltételeit és lehetséges módozatait, egy lehetséges gyakorlati modellt is vázolva. A különböző CRM stratégiák (rétegek) áttekintésének célja, hogy rávilágítson az üzleti szemléletmód-váltás integráló késztetésére. The object of this study is a comprehensive review of customer relationship management (CRM) systems applied increasingly in several fields of economy. The CRM is not merely a subsequent software technology and application in the field of Business Intelligence, but rather a novel, comprehensive customer-centric approach to an organization’s philosophy in dealing with its customer for the sake of realization of short- and long-range business target contrary to the traditionally widespread product-centric approach. The object of the study, following a short synopsis of the theoretical and practical aspects of the CRM systems, is to analyse the range of the actual and potential users and to survey the CRM market. It will be analysed the scope of CRM supported business activities and processes, the terms and possible methods of launching and will be outlined a feasible model, too. The aim of conspectus of different CRM strategies (layers) is to reveal the urging need of turning approach in the field of management.}, year = {2008} } @inproceedings{MTMT:31903203, title = {Ügyfélkapcsolati rendszerek (CRM) alkalmazásának lehetősége}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31903203}, author = {Kaderják, Gyula}, booktitle = {Üzlet és tudomány: Dolgozatok a BGF Pénzügyi és Számviteli Kara tudományos műhelyéből}, unique-id = {31903203}, year = {2008}, pages = {234-244} }