TY - CHAP AU - Kaderják, Gyula ED - Pethő, Attila ED - Herdon, Miklós TI - Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) rendszerek elmélete és gyakorlati alkalmazása T2 - Informatika a felsőoktatásban 2008 PB - Debreceni Universitas Kht CY - Debrecen SN - 9789634731290 PY - 2008 PG - 16 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31903209 ID - 31903209 AB - Jelen tanulmány célja a különböző gazdasági területeken egyre széles körben alkalmazott Customer Relationship Management, azaz ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszerek összefoglaló jellegű áttekintése. A CRM nem pusztán az üzleti intelligencia körébe tartozó újabb szoftvercsomag, hanem egy merőben új üzleti szemléletmód, mely a rövid és hosszú távú üzleti célok megvalósítása érdekében a hagyományosan elterjedt termékközpontú megközelítés helyett alapvetően ügyfélközpontú megközelítést alkalmaz. A CRM rendszerek elméleti és gyakorlati hátterének körvonalazását követően, a vizsgálat tárgya a potenciális és a tényleges felhasználók köre, a CRM piacának áttekintése. A CRM által támogatott tevékenységi körök, üzleti folyamatok elemzése mellett vizsgáljuk a bevezetés feltételeit és lehetséges módozatait, egy lehetséges gyakorlati modellt is vázolva. A különböző CRM stratégiák (rétegek) áttekintésének célja, hogy rávilágítson az üzleti szemléletmód-váltás integráló késztetésére. The object of this study is a comprehensive review of customer relationship management (CRM) systems applied increasingly in several fields of economy. The CRM is not merely a subsequent software technology and application in the field of Business Intelligence, but rather a novel, comprehensive customer-centric approach to an organization’s philosophy in dealing with its customer for the sake of realization of short- and long-range business target contrary to the traditionally widespread product-centric approach. The object of the study, following a short synopsis of the theoretical and practical aspects of the CRM systems, is to analyse the range of the actual and potential users and to survey the CRM market. It will be analysed the scope of CRM supported business activities and processes, the terms and possible methods of launching and will be outlined a feasible model, too. The aim of conspectus of different CRM strategies (layers) is to reveal the urging need of turning approach in the field of management. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Kaderják, Gyula ED - Radványi, Tamás TI - Ügyfélkapcsolati rendszerek (CRM) alkalmazásának lehetősége T2 - Üzlet és tudomány: Dolgozatok a BGF Pénzügyi és Számviteli Kara tudományos műhelyéből PB - Budapesti Gazdasági Főiskola (BGF) CY - Budapest SN - 9789637167089 PY - 2008 SP - 234 EP - 244 PG - 11 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31903203 ID - 31903203 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Lambertné Katona, Mónika TI - Kistérség-fejlesztés Leader forrásokból Zala Megyében T2 - 50. Georgikon Napok [elektronikus dok.] [50th Georgikon Scientific Conference] PB - Pannon Egyetem Georgikon Kar CY - Keszthely SN - 9789639639324 PY - 2008 SP - 1 EP - 8 PG - 8 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2123627 ID - 2123627 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Lambertné Katona, Mónika ED - Sitányi, László TI - A települési önkormányzatok és a kistérségek közötti feladatmegosztás és finanszírozás aktuális kérdései T2 - II. Terület- és vidékfejlesztési konferencia PB - Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség CY - Pécs SN - 9789630653947 PY - 2008 SP - 38 EP - 43 PG - 6 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2123625 ID - 2123625 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Lambertné Katona, Mónika ED - Majoros, Pál TI - Reformkényszer a közigazgatásban? A kistérségek feladatkörének vizsgálata Zala megyében T2 - BGF Tudományos Évkönyv 2007 PB - Budapesti Gazdasági Főiskola (BGF) C1 - Budapest PY - 2008 SP - 292 EP - 300 PG - 9 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2121950 ID - 2121950 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Bérces, Edit ED - Fóris, Ágota ED - Tóth, Szergej TI - Sports terminology in sports dictionaries T2 - Ezerarcú lexikon PB - Berzsenyi Dániel Főiskola Uralisztikai Tanszék CY - Szombathely SN - 9689639531758 T3 - Terminologia et corpora, ISSN 1788-6368 ; Supplementum. Tomus II. PY - 2007 SP - 199 EP - 199 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32913263 ID - 32913263 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Zsupanekné Palányi, Ildikó ED - Radványi, Tamás TI - A vállalati növekedés a vállalati életciklus-modellek tükrében T2 - Gyakorlat és Tudomány : dolgozatok a BGF Pénzügyi és Számviteli Kara tudományos műhelyéből PB - Budapesti Gazdasági Főiskola Pénzügyi és Számviteli Főiskolai Kar CY - Budapest T3 - Dolgozatok a BGF Pénzügyi és Számviteli Kara tudományos műhelyéből PB - Budapesti Gazdasági Főiskola Pénzügyi és Számviteli Főiskolai Kar PY - 2007 SP - 37 EP - 46 PG - 10 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/27001698 ID - 27001698 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Lambertné Katona, Mónika ED - Majoros, Pál TI - Strukturális alapok forrásainak szerepe a kistérségek fejlesztésében T2 - BGF Tudományos Évkönyv 2006 PB - Budapesti Gazdasági Főiskola (BGF) C1 - Budapest PY - 2007 SP - 53 EP - 61 PG - 9 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2121954 ID - 2121954 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK AU - Döme, István AU - Loós, Attila AU - Némethné, Gergics Márta AU - Pordán, Krisztina AU - Simonné Romsics, Erika TI - Pénzügyi számvitel példatár ET - 0 PB - Saldo Pénzügyi Tanácsadó és Informatikai Zrt. CY - Budapest PY - 2006 SP - 364 SN - 9636381852 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2218998 ID - 2218998 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Lambertné Katona, Mónika ED - Majoros, Pál TI - Az európai integráció kihívásai Zala megye munkaerőpiacán T2 - BGF Tudományos Évkönyv 2005 PB - Budapesti Gazdasági Főiskola (BGF) C1 - Budapest PY - 2006 SP - 83 EP - 92 PG - 10 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2121941 ID - 2121941 LA - Hungarian DB - MTMT ER -