mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 175 elem 18 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Csizér, Kata.
;
Fekete, Imre.
;
Szabó, Fruzsina
;
Albert, Ágnes
Kitartás és érdeklődés a nyelvtanulásban: A GRIT jelenség vizsgálata angol szakos egyetemisták körében
MAGYAR PEDAGÓGIA
123
:
1
pp. 3-17. , 15 p.
(2023)
DOI
REAL-J
Közlemény:34407510
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 2
| Független: 1 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 2 | Scopus jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 2 | DOI jelölt: 2
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34407510]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 2, Független: 1, Függő: 1, Nem jelölt: 0
2.
Magyar, Andrea
;
Habók, Anita
;
Molnár, Gyöngyvér
Számítógépes szókincsmérő teszt kisiskolás diákok részére
MAGYAR PEDAGÓGIA
123
:
1
pp. 33-47. , 15 p.
(2023)
DOI
REAL-J
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34411485
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34411485]
[Egyeztetett]
3.
Molnár, Anita
;
Beregi, Erika
;
Kós, Katalin
;
Suszter, László
A hazai iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
MAGYAR PEDAGÓGIA
123
:
1
pp. 19-32. , 14 p.
(2023)
DOI
REAL-J
Közlemény:34492756
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 0 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 1
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34492756]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 0, Függő: 1, Nem jelölt: 0
4.
Csordás-Makszin, Ágnes
;
Karsai, István
;
Hamar, Pál
;
Soós, István
A Tanítási Környezetet (TE) és a Tanári Oktatási Hatásrendszert (TASCQ) vizsgáló kérdőívek magyar nyelvű adaptációja kelet-közép-európai mintán
MAGYAR PEDAGÓGIA
123
:
2
pp. 51-66. , 16 p.
(2023)
DOI
REAL-J
Egyéb URL
Közlemény:34542782
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 0 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34542782]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 0, Függő: 1, Nem jelölt: 0
5.
Kis, Noémi
;
Fejes, József Balázs
Oktatási intervenció – értékes, de ritka jószág
MAGYAR PEDAGÓGIA
123
:
2
pp. 67-81. , 15 p.
(2023)
DOI
REAL
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34542784
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 1 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34542784]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 1, Függő: 0, Nem jelölt: 0
6.
Habók, Anita
;
Magyar, Andrea
;
Molnár, Gyöngyvér
A tanuláshoz, a tankönyvi szövegek megértéséhez nélkülözhetetlen szókincs játékos, számítógép-alapú, személyre szabott fejlesztése 2-4. évfolyamon
: kontrollcsoportos hatásvizsgálat
MAGYAR PEDAGÓGIA
123
:
3
pp. 145-161. , 17 p.
(2023)
DOI
REAL-J
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34761197
Egyeztetett
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34761197]
[Egyeztetett]
7.
Balogh-Pécsi, Anett
A szociálisprobléma-megoldás, a megküzdési stratégiák és az asszertív kommunikáció jellemzői 5. és 7. osztályosok körében
MAGYAR PEDAGÓGIA
123
:
3
pp. 99-113. , 15 p.
(2023)
DOI
REAL-J
Egyéb URL
Közlemény:34763655
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34763655]
[Egyeztetett]
8.
Földi, Fanni
;
Szabó, Norbert
;
Józsa, Krisztián
Zenei műfajokról alkotott tanulói vélemények
MAGYAR PEDAGÓGIA
123
:
3
pp. 115-143. , 29 p.
(2023)
DOI
REAL-J
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34763668
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34763668]
[Egyeztetett]
9.
Túri, Krisztina
A tanulói jóllét, vagyis az adaptivitás fokozása a meglepetés, nyitottság, érdeklődés és kíváncsiság dinamikus rendszerében
MAGYAR PEDAGÓGIA
123
:
4
pp. 165-189. , 25 p.
(2023)
DOI
REAL-J
Egyéb URL
Közlemény:35170375
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35170375]
[Nyilvános]
10.
Bálint-Svella, Éva
;
Zsoldos-Marchiș, Iuliana
Óvodapedagógusok véleménye a technológiai területhez kapcsolódó képességek fejlesztéséről az óvodában
MAGYAR PEDAGÓGIA
123.
:
4
pp. 209-225. , 17 p.
(2023)
DOI
REAL-J
Teljes dokumentum
Egyéb URL
Közlemény:35180426
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35180426]
[Nyilvános]
2025-06-20 00:48
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás