TY - CHAP AU - Peng, Diya AU - Fejes, József Balázs AU - Vígh, Tibor ED - Habók, Anita ED - Nagy, Márió Tibor TI - Involving students and experts in creating instruments for students – The example of the Teachers’ Feedback Practice Questionnaire T2 - XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633069820 PY - 2024 SP - 81 EP - 81 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34842467 ID - 34842467 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Lakatos, Kristóf ED - Habók, Anita ED - Nagy, Márió Tibor TI - Adapting the Children Test Anxiety Scale (CTAS): Validating and Refining for Diverse Age Groups T2 - XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633069820 PY - 2024 SP - 80 EP - 80 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34842466 ID - 34842466 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Phyo, Wai Mar ED - Habók, Anita ED - Nagy, Márió Tibor TI - Investigating differences in attitudes towards feedback among doctoral students T2 - XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633069820 PY - 2024 SP - 73 EP - 73 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34842465 ID - 34842465 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Mezrigui, Amira ED - Habók, Anita ED - Nagy, Márió Tibor TI - Teachers’ attitudes towards the use of ICT in early childhood education in Tunisia T2 - XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633069820 PY - 2024 SP - 72 EP - 72 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34842463 ID - 34842463 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Souza Pimenta, Sara AU - Molnár, Edit Katalin ED - Habók, Anita ED - Nagy, Márió Tibor TI - A rapid review of the Science teachers’ Self- efficacy T2 - XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633069820 PY - 2024 SP - 61 EP - 61 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34842461 ID - 34842461 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Phyo, Wai Mar ED - Habók, Anita ED - Nagy, Márió Tibor TI - Relationship between citation knowledge and research writing among doctoral students T2 - XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633069820 PY - 2024 SP - 60 EP - 60 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34842459 ID - 34842459 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Salim, Rizvika Rahmita ED - Habók, Anita ED - Nagy, Márió Tibor TI - Review on The Implementation of Global Citizenship Education (GCED) Framework in English as Foreign Language (EFL) Courses in The ASEAN Region T2 - XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633069820 PY - 2024 SP - 51 EP - 51 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34842455 ID - 34842455 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Mamad, Abderrahim ED - Habók, Anita ED - Nagy, Márió Tibor TI - The Power of Written Feedback and the Impact of Generative Artificial Intelligence Tools on Writing: Past, Present, and Future T2 - XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633069820 PY - 2024 SP - 30 EP - 30 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34842453 ID - 34842453 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Vuong Tuyet, Linh AU - János, Steklács ED - Habók, Anita ED - Nagy, Márió Tibor TI - The theory and efficacy of reciprocal teaching: A systematic literature review T2 - XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633069820 PY - 2024 SP - 20 EP - 20 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34842449 ID - 34842449 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Munezero, Edouard AU - Edit, Tóth AU - Ágnes, Hódi ED - Habók, Anita ED - Nagy, Márió Tibor TI - Teacher Resilience through the Lens of Assessment Instruments T2 - XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633069820 PY - 2024 SP - 92 EP - 92 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34842447 ID - 34842447 LA - English DB - MTMT ER -