mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 49 elem 5 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Majzikné, Lichtenberger Krisztina
;
Fischer, Andrea
A reflexiót segítő mentori kommunikáció.
In: H., Varga Gyula (szerk.)
Személyközi és médiakommunikációs tudatosság az iskolában
Budapest, Magyarország :
Hungarovox Kiadó
(2020)
304 p.
pp. 263-275. , 13 p.
Közlemény:31652983
Nyilvános
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[31652983]
[Nyilvános]
2.
Czeglédi, Sándor
Történelem és önismeret
: Tanulmányok
Budapest, Magyarország :
Károli Gáspár Református Egyetem
,
L'Harmattan Kiadó
(2019)
,
94 p.
ISBN:
9789634146896
Teljes dokumentum
Közlemény:30662101
Nyilvános
Forrás Idéző
Könyv (Szakkönyv )
Tudományos
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos
[30662101]
[Nyilvános]
3.
Dringó-Horváth, Ida
;
Gonda, Zsuzsa
Tanárjelöltek IKT-kompetenciájának jellemzői és fejlesztési lehetőségei
KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE
16
:
2
pp. 21-48. , 28 p.
(2018)
DOI
REAL
Egyéb URL
Közlemény:30332459
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 34
| Független: 32 | Függő: 2 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 1 | Scopus jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 2 | DOI jelölt: 18
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[30332459]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 34, Független: 32, Függő: 2, Nem jelölt: 0
4.
Dringó-Horváth, Ida
(szerk.)
Szótárírás és szótárhasználat a modern technológiák korában
Veszprém, Magyarország :
Pannon Egyetem, Modern Filológiai és Társadalomtudományi Kar, Magyar és Alkalmazott Nyelvtudományi Intézet
(2017)
Közlemény:3329822
Nyilvános
Forrás
Könyv (Tanulmánykötet )
Tudományos
Tanulmánykötet (Könyv) | Tudományos
[3329822]
[Nyilvános]
5.
Dringó-Horváth, Ida
Digitális szótárak ‒ szótárdidaktika és szótárhasználati szokások
ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY
17
:
ksz.
p. 1 Paper: 5 , 27 p.
(2017)
DOI
Teljes dokumentum
Közlemény:3329810
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 21
| Független: 21 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 8
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[3329810]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 21, Független: 21, Függő: 0, Nem jelölt: 0
6.
Dringó-Horváth, Ida
;
Gonda, Zsuzsa
;
Majzikné, Lichtenberger Krisztina
A tanítási gyakorlatok tanulási rétegeinek reflexiója és értékelése
In: Károly, Krisztina; Homonnay, Zoltán (szerk.)
Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben
Budapest, Magyarország :
ELTE Eötvös Kiadó
(2017)
323 p.
pp. 35-48. , 14 p.
Közlemény:3266546
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[3266546]
[Egyeztetett]
7.
Czeglédi, Sándor
Történelemtanítás tudományos háttér nélkül?
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
26
:
11
pp. 94-96. , 3 p.
(2016)
Teljes dokumentum
Közlemény:3171490
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Rövid közlemény )
Tudományos
Rövid közlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos
[3171490]
[Nyilvános]
8.
Dringó-Horváth, Ida
Digitális kooperáció a nyelvórán
In: Reményi, Andrea Ágnes; Sárdi, Csilla; Tóth, Zsuzsa (szerk.)
Távlatok a mai magyar alkalmazott nyelvészetben
Budapest, Magyarország :
Tinta Könyvkiadó
(2016)
pp. 32-46. , 14 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:3160105
Nyilvános
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 5
| Független: 5 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[3160105]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 5, Független: 5, Függő: 0, Nem jelölt: 0
9.
Dringó-Horváth, Ida
Moderne Unterrichtsmedien und DaF-Didaktik in Ungarn –Forschungsarbeiten der letzten 15 Jahren
JAHRBUCH DER UNGARISCHEN GERMANISTIK
2015
pp. 37-50. , 14 p.
(2016)
Teljes dokumentum
Közlemény:3138829
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 2
| Független: 2 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 1
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[3138829]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 2, Független: 2, Függő: 0, Nem jelölt: 0
10.
Dringó-Horváth, Ida
Schulische Unterrichtspraktika in der DaF-Lehrerausbildung - richtungsweisende Tendenzen in Ungarn und Europa
In: Feld-Knapp, Ilona; Boócz-Barna, Katalin (szerk.)
DaF-Lehrerausbildung in Mittel-Osteuropa
München, Németország :
Iudicium Verlag
(2016)
368 p.
pp. 88-101. , 13 p.
Közlemény:3138798
Nyilvános
Forrás
Könyvrészlet (Könyvfejezet )
Tudományos
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos
[3138798]
[Nyilvános]
2024-04-20 03:09
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás