mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 783 elem 79 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Károly, Krisztina
A fordítás mint szöveg(re)produkció kutatásának elméletei és módszerei
In: Klaudy, Kinga; Robin, Edina; Seidl-Péch, Olivia (szerk.)
Bevezetés a fordítás és a tolmácsolás kutatásmódszertanába
Budapest, Magyarország :
ELTE BTK Fordító- és Tolmácsképző Tanszék
,
MANYE Fordítástudományi Szakosztály
(2024)
426 p.
pp. 11-30. , 20 p.
DOI
Egyéb URL
Közlemény:34767902
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[34767902]
[Egyeztetett]
2.
Price, Beatrix
Sustaining Associations of Language Teachers (SAL) - keeping ELTAs alive
In: Bullock, Deborah (szerk.)
IATEFL 2023 Harrogate Conference Selections
Faversham, Egyesült Királyság / Anglia :
International Association of Teachers of English as a Foreign Language (IATEFL)
(2024)
225 p.
pp. 156-157. , 2 p.
Közlemény:34760671
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34760671]
[Admin láttamozott]
3.
Pohl, Uwe
Teacher development? It's a kind of magic!
In: Illés, Éva; Soproni, Zsuzsanna; Farkas, Ágnes; Szegedy-Maszák, Anna (szerk.)
Hip Hip Hooray! Conference Selections
Veszprém, Magyarország :
IATEFL Hungary
(2024)
pp. 81-95. , 15 p.
Közlemény:34241252
Nyilvános
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34241252]
[Nyilvános]
4.
Dávid, Gergely András
From Test-taking Mediums to Identifying Performance Facets in Foreign Language Assessments
In: Sepideh, Arab (szerk.)
Contemporary Crossroads IV : Studies in English Applied Linguistics: A Conference organised by the Department of English Applied Linguistics (DEAL) at Eötvös Loránd University 16 June 2023: Book of Abstracts
Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE)
(2023)
50 p.
p. 13 , 1 p.
Közlemény:34576423
Admin láttamozott
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34576423]
[Admin láttamozott]
5.
Kótay-Nagy, Annamária
Primary-School EFL Students’ Perceptions of Technology-Enhanced Differentiated Instruction
: A Small-Scale Exploratory Study
TESOL Working Paper Series
21
pp. 24-42. , 19 p.
(2023)
Teljes dokumentum
Közlemény:34490770
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34490770]
[Admin láttamozott]
6.
Fekete, Imre
;
Divéki, Rita
Redesigning higher education study skills courses
: reflections of Gen Z students on a dynamic and interactive syllabus
In: Gáspár, Tamás (szerk.)
Foresight in research - Case studies on future issues and methods : Session proceedings of the BBU Research Day 2023
Budapest, Magyarország :
Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE)
(2023)
201 p.
pp. 165-180. , 16 p.
DOI
BGE Publikációtár
Közlemény:34429439
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[34429439]
[Egyeztetett]
7.
Thiri, Pyae Kyaw
;
Kimmel, Magdolna
Myanmar’s Initial Teacher Education Reform
: Efforts Made by Universities Of Education
PEDAGÓGUSKÉPZÉS
22
:
2
pp. 35-64. , 30 p.
(2023)
DOI
Matarka
Közlemény:34283836
Egyeztetett
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34283836]
[Egyeztetett]
8.
Szesztay, Margit
Five-minute activities for learner wellbeing
IATEFL VOICES
292
pp. 16-17. , 2 p.
(2023)
Közlemény:34279693
Admin láttamozott
Forrás
Folyóiratcikk (Rövid közlemény )
Tudományos
Rövid közlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34279693]
[Admin láttamozott]
9.
Pohl, Uwe
Shifting perspectives
: from lesson plans to lesson shapes
In: Kline, B.; Tezak, K. (szerk.)
Teaching – Only for the Brave : proceedings of the 28th International IATEFL Slovenia Conference
Ljubljana, Szlovénia :
Slovensko društvo učiteljev angleškega jezika IATEFL Slovenia
(2023)
pp. 212-218. , 7 p.
Közlemény:34256253
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[34256253]
[Admin láttamozott]
10.
Díaz Maggioli, Gabriel
;
Popovski, Alexandra
;
Price, Beatrix
Decentring and Decolonizing Language Teacher Associations
In: Galloway, Nicola; Selvi, Ali Fuad (szerk.)
The Routledge Handbook of English as an International Language
London, Egyesült Királyság / Anglia :
Routledge
(2023)
Közlemény:34155070
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Könyvfejezet )
Tudományos
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos
[34155070]
[Admin láttamozott]
2024-04-25 12:48
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás