mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 5 elem 1 oldalon, 5 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Zs., Sejtes Györgyi
Egy szövegértésképesség-fejlesztési folyamat keretei anyanyelv-pedagógiai nézőpontból
: (általános iskola 7-8. osztály)
In: Karlovitz, János Tibor; Torgyik, Judit (szerk.)
Reflexiók néhány magyarországi pedagógia-releváns kontextusra
Komárno, Szlovákia :
International Research Institute
(2020)
378 p.
pp. 159-165. , 7 p.
Közlemény:31105669
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[31105669]
[Admin láttamozott]
2.
Jancsákné Majzik, Andrea
;
Zs., Sejtes Györgyi
KAP-tunk, hogy adjunk! Tanulni élmény?!
MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)-
59
:
1
pp. 23-37. , 15 p.
(2019)
SZTE Egyetemi kiadványok
Teljes dokumentum
Közlemény:31105666
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31105666]
[Egyeztetett]
3.
Antal, Péter
;
Buhály, Attila
;
Czirfusz, Dóra
;
Cs., Bogyó Katalin
;
Göncziné, Kapros Katalin
;
Habók, Lilla
;
Komló, Csaba
;
Kvaszingerné, Prantner Csilla
;
Mándy, Tihamér
;
Óbis, Hajnalka
et al.
A Digitális alapú alprogram módszertani eszköztára
Eger, Magyarország :
EKE Líceum Kiadó
(2018)
,
96 p.
ISBN:
9789634960898
ISBN:
9789634960904
Közlemény:30687002
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyv (Oktatási anyag )
Oktatási
Oktatási anyag (Könyv) | Oktatási
[30687002]
[Admin láttamozott]
4.
Zs, Sejtes Györgyi
„Tudós tanárok – tanár tudósok” konferencia. Fókuszban a tanulás és a tanítás értékelése
ANYANYELV-PEDAGÓGIA
10
:
1
pp. 89-95. , 7 p.
(2017)
DOI
REAL
Közlemény:3213787
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Ismertetés )
Tudományos
Ismertetés (Folyóiratcikk) | Tudományos
[3213787]
[Egyeztetett]
5.
Zsigriné, Sejtes Györgyi
A szövegértés tanításának egy konceptuális lehetősége a plusz 10%-ban
In: Cs, Bogyó Katalin (szerk.)
Kihívások a társadalomban, válaszok az iskolákban : Vezetőtanítók- és tanárok VIII. országos módszertani konferenciájának tanulmánykötete
Szeged, Magyarország :
Gyakorlóiskolák Iskolaszövetsége
(2013)
pp. 433-443. , 11 p.
autopszia
Egyéb URL
Közlemény:2939819
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[2939819]
[Egyeztetett]
2023-05-29 17:14
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás