TY - JOUR AU - Kovács, Kristóf AU - Conway, Andrew RA TI - Process overlap theory: A unified account of the general factor of intelligence JF - PSYCHOLOGICAL INQUIRY J2 - PSYCHOL INQ VL - 27 PY - 2016 IS - 3 SP - 151 EP - 177 PG - 27 SN - 1047-840X DO - 10.1080/1047840X.2016.1153946 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3146188 ID - 3146188 LA - English DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Héjja-Nagy, Katalin AU - Hatvani, Andrea AU - Hanák, Zsuzsanna ED - Vargha, András TI - Az iskolai tanulásfejlesztés hatása az önszabályozó t anulás fejlettségére T2 - Múlt és jelen összeér PB - Magyar Pszichológiai Társaság C1 - Budapest SN - 9786158024129 PY - 2016 SP - 110/2 EP - 111/1 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3087059 ID - 3087059 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Mester, Dolli AU - Pólya, Tamás ED - Vargha, András TI - Videójátékosok motivációi és játék használati szokásai - egy országos felmérés eredményei és implikációi T2 - Múlt és jelen összeér PB - Magyar Pszichológiai Társaság C1 - Budapest SN - 9786158024129 PY - 2016 SP - 258 EP - 258 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3080001 ID - 3080001 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Dorner, László ED - Vargha, András TI - Az önkéntes véradással kapcsolatos ismeretek, attitűdök és motivációs tényezők vizsgálata felsőoktatásban tanuló hallgatók körében T2 - Múlt és jelen összeér PB - Magyar Pszichológiai Társaság C1 - Budapest SN - 9786158024129 PY - 2016 SP - 295 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3075099 ID - 3075099 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Dorner, László AU - Szebeni, Rita AU - Mester, Dolli ED - Vargha, András TI - Az IKT használat jellegzetességei kisiskolás, serdülő- és fiatal felnőttkorban T2 - Múlt és jelen összeér PB - Magyar Pszichológiai Társaság C1 - Budapest SN - 9786158024129 PY - 2016 SP - 108 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3075098 ID - 3075098 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Kovács, Kristóf AU - Faragó, Boglárka AU - Dávid, Mária ED - Vargha, András TI - Munkamemória kapacitás, iskolai teljesítmény, és fizikai állóképesség. Látens változó elemzés TS - Látens változó elemzés T2 - Múlt és jelen összeér PB - Magyar Pszichológiai Társaság C1 - Budapest SN - 9786158024129 PY - 2016 SP - 109/2 EP - 110/1 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3074191 ID - 3074191 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Dávid, Mária AU - Taskó, Tünde Anna AU - Esterfánné, Varga Magdolna ED - Vargha, András TI - Az önszabályozó tanulás fejlettségének kapcsolata a tanulási eredményekkel és az IKT használat jellemzőivel T2 - Múlt és jelen összeér PB - Magyar Pszichológiai Társaság C1 - Budapest SN - 9786158024129 PY - 2016 SP - 109 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3074190 ID - 3074190 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Kovács, Kristóf AU - Faragó, Boglárka AU - Dávid, Mária TI - Munkamemória kapacitás, iskolai teljesítmény, és fizikai állóképesség. Látens változó elemzés TS - Látens változó elemzés PY - 2016 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3074188 ID - 3074188 N1 - [Előadás] LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Dávid, Mária AU - Taskó, Tünde Anna AU - Estefánné Varga, Magdolna TI - Az önszabályozó tanulás fejlettségének kapcsolata a tanulási eredményekkel és az IKT használat jellemzőivel PY - 2016 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3074187 ID - 3074187 N1 - [Előadás] LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Hanák, Zsuzsanna ED - Vargha, András TI - A korai iskolaelhagyás problematikájának pszichológiai szempontú elemzése T2 - Múlt és jelen összeér PB - Magyar Pszichológiai Társaság C1 - Budapest SN - 9786158024129 PY - 2016 SP - 293 EP - 294 PG - 2 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3073683 ID - 3073683 LA - Hungarian DB - MTMT ER -