mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 484 elem 49 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Berényi-Nagy, Tímea
Zur Rolle der metonymischen Kompetenz in der Mehrsprachigkeitsdidaktik
In: Silvia, Demmig; Sandra, Reitbrecht; Brigitte, Sorger; Hannes, Schweiger
IDT 2022: *mit.sprache.teil.haben.
Berlin, Németország :
Erich Schmidt Verlag
(2023)
324 p.
pp. 241-247. , 7 p.
Közlemény:34371388
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[34371388]
[Admin láttamozott]
2.
Krisztina, Kemény-Gombkötő
Förderung des schriftlichen Ausdrucks im DaF-Unterricht durch den Einsatz von ChatGPT: Fragen zum Umgang mit maschineller Sprachproduktion in der Lehrkräfteausbildung
In: Maurice, Fürstenberg; Hans-Georg, Müller; Alexander, Wurst (szerk.)
Book os Abstracts: DeutschGPT – Konferenz zum Deutschunterricht in Zeiten von Chatbots und KI
(2023)
22 p.
pp. 20-21. , 1 p.
Egyéb URL
Teljes dokumentum
Közlemény:34114130
Admin láttamozott
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34114130]
[Admin láttamozott]
3.
Reder, Anna
Moderne fremdsprachendidaktische Ansätze für die Phrasemvermittlung
In: Mückel, Wenke (szerk.)
Didaktische Perspektiven der Phraseologie in der Gegenwart : Ansätze und Beiträge zur deutschsprachigen Phraseodidaktik in Europa
Berlin, Németország :
De Gruyter
(2023)
pp. 135-153. , 19 p.
DOI
Egyéb URL
Közlemény:33587664
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[33587664]
[Admin láttamozott]
4.
Krisztina, Kemény-Gombkötő
Alexandra N. Lenz/Philipp Stöckle (Hg.): Germanistische Dialektlexikographie zu Beginn des 21. Jahrhunderts Stuttgart: Franz Steiner Verlag, 2021 (= Zeitschrift für Dialektologie und Linguistik, Beiheft 181)
JAHRBUCH DER UNGARISCHEN GERMANISTIK
2021
pp. 145-148. , 4 p.
(2022)
Teljes dokumentum
Közlemény:34114522
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Recenzió/kritika )
Tudományos
Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34114522]
[Admin láttamozott]
5.
Molnár, Krisztina
Das so genannte Kausativpassiv im Sprachvergleich
In: Laura, Auteri; Natascia, Barrale; Arianne, Di Bella; Sabine, Hoffmann
Wege der Germanistik in transkultureller Perspektive : Akten des XIV. Kongresses der Internationalen Vereinigung für Germanistik (IVG)
Berlin, Németország :
Peter Lang
(2022)
741 p.
pp. 495-507. , 13 p.
Közlemény:34064909
Nyilvános
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[34064909]
[Nyilvános]
6.
Berényi-Nagy, Tímea
(szerk.)
;
Kertes, Patrícia
(szerk.)
;
Márki, Herta
(szerk.)
;
Sárvári, Tünde
(szerk.)
Deutschunterricht für Ungarn
(2022)
Egyéb URL
Közlemény:34034747
Nyilvános
Forrás Duplumgyanú
Egyéb (Folyóirat vagy sorozatszerkesztés )
Tudományos
Folyóirat vagy sorozatszerkesztés (Egyéb) | Tudományos
[34034747]
[Nyilvános]
7.
Molnár, Krisztina
Kausativkonstruktionen im Deutschen und im Sprachvergleich
In: Szilágyiné, Kósa Anikó; Szatzker, Szilvia (szerk.)
Deutsch im interlingualen und interkulturellen Vergleich
Hamburg, Németország :
Verlag Dr. Kovac
(2022)
pp. 15-28. , 14 p.
Közlemény:33292270
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[33292270]
[Admin láttamozott]
8.
Molnár, Krisztina
;
Berényi-Nagy, Tímea
Zum Ertrag der sprachtypologisch-kontrastiven Sprachbeschreibung für den DaF-/DaFnE-Unterricht am Beispiel der Infinitivkonstruktionen
In: Pieklarz-Thien, Magdalena; Chudak, Sebastian (szerk.)
Wissenschaften und ihr Dialog. Exkurse zur Erforschung des Lehrens und Lernens fremder Sprachen
Göttingen, Németország :
V&R Unipress
(2022)
pp. 273-291. , 19 p.
Közlemény:33156445
Nyilvános
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[33156445]
[Nyilvános]
9.
Berényi-Nagy, Tímea
;
Győri, Gábor
Multilingual metonymic competence: On the role of figurative thinking in third language acquisition
In: Grubišić, Marina (szerk.)
The 12th International Conference on Third Language Acquisition and Multilingualism IAM L3 Zagreb 2022 : Book of Abstracts
Zágráb, Horvátország :
University of Zagreb Faculty of Humanities and Social Sciences
(2022)
p. 48
Közlemény:33156404
Nyilvános
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[33156404]
[Nyilvános]
10.
Kemény-Gombkötő, Krisztina
Zum Problemfeld der Trennung zwischen Mündlichkeit und Schriftlichkeit im Deutschunterricht an ungarndeutschen Nationalitätengymnasien
In: Elisabeth, Knipf-Komlósi; Márta, Müller (szerk.)
Spracheinstellungen, Spracherhalt durch Schule, Identität. : Neuere Untersuchungen zur Sprache der Ungarndeutschen
Budapest, Magyarország :
ELTE Germanistisches Institut
(2021)
202 p.
pp. 145-181. , 37 p.
Közlemény:32652090
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[32652090]
[Admin láttamozott]
2024-04-19 20:33
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás