@article{MTMT:35298730, title = {Travel through dynamic landscapes: Exploring key factors in developing visual identities for destination brands}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/35298730}, author = {Fekete, Balázs and Boros, Kitti}, doi = {10.14267/TURBULL.2024v24n3.2}, journal-iso = {TURIZMUS BULLETIN}, journal = {TURIZMUS BULLETIN}, volume = {24}, unique-id = {35298730}, issn = {1416-9967}, abstract = {The competitiveness of destinations is significantly shaped by innovation and experimentation, exemplified by applying Dynamic Visual Identities (DVI) in branding practices. This study aims to define the key factors most considered in developing destination brands with dynamic visual identities. Our research analysed 53 international cases in which designers employed dynamic visual strategies. Commitment, sustainability, and complexity factors were identified in our analysis.Participation through DVI enables different stakeholder groups to be involved in the creative process, making the destination more attractive to visitors and residents also. This research offers a unique perspective in respect of the intersection of design communication (DIS:CO) and tourism.}, year = {2024}, eissn = {1587-0928}, pages = {15-22}, orcid-numbers = {Boros, Kitti/0000-0003-4849-3265} } @mastersthesis{MTMT:35087280, title = {Dinamikus fordulat a vizuális identitásban – Participatív dinamikus vizuális identitások designkommunikációs tervezése [Dynamic Turn in Visual Identity - Design Communication-Based Development of Participative Dynamic Visual Identities]}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/35087280}, author = {Fekete, Balázs}, doi = {10.14267/phd.2024065}, unique-id = {35087280}, year = {2024} } @misc{MTMT:34719100, title = {Utazás a desztinációs márkák vizualitásának dinamikus világába}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34719100}, author = {Fekete, Balázs and Boros, Kitti}, unique-id = {34719100}, keywords = {turisztikai desztináció; desztinációmarketing}, year = {2024}, orcid-numbers = {Boros, Kitti/0000-0003-4849-3265} } @{MTMT:34548864, title = {HitStory Anthems Animated}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34548864}, author = {Fekete, Balázs and Kovács, Ivett}, unique-id = {34548864}, abstract = {Animált adatvizualizáció. Társadalmi jelenségek zenetörténeti összefüggéseit vizsgáló interdiszciplináris kutatás során készült digitális műalkotás. Az Information is Beautiful Awards 2023 (IIB) by Data Visualization Society díj Long list helyezettje.}, year = {2023} } @inbook{MTMT:34139625, title = {A dinamikus vizuális identitások szerepe a desztináció- és a rendezvénymarketingben}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34139625}, author = {Boros, Kitti and Fekete, Balázs}, booktitle = {Az üzleti és a kulturális rendezvények értékteremtő ereje}, unique-id = {34139625}, year = {2023}, orcid-numbers = {Boros, Kitti/0000-0003-4849-3265} } @{MTMT:33594489, title = {Transzformatív marketingoktatás. A tervezői párbeszéd katalizátor szerepe a tartalmi és formai döntéshozatalban}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33594489}, author = {Horváth, Dóra and Cosovan, Attila Róbert and Fekete, Balázs and Szász, Veronika Sára}, booktitle = {TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai}, unique-id = {33594489}, year = {2022}, pages = {152-153} } @article{MTMT:33238955, title = {Digital dynamic visual identities. Prospects at the frontiers of marketing and design}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33238955}, author = {Fekete, Balázs}, doi = {10.14267/VEZTUD.2022.11.04}, journal-iso = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, journal = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, volume = {53}, unique-id = {33238955}, issn = {0133-0179}, abstract = {Egy logó többet ér ezer szónál. De mennyit ér több ezer logó? A vállalatok és márkák kortárs vizuális kommunikációs esz- közrendszere egyre inkább technológiavezérelt és dinamikus vizuális identitás (DVI) rendszerekkel bővül. Az algoritmikus, adatalapú, interaktív DVI-k soha nem látott lehetőségeket ígérnek a márkáknak, és új kihívások elé állítják a tervezőket és a marketingeseket. Ez a cikk a generatív típusú digitális dinamikus vizuális identitások jellemzőit tárja fel azzal a céllal, hogy ösztönözze az interdiszciplináris diskurzust és tudományos vizsgálatot a marketing és a tervezés e határterületén. A jelenlegi tanulmány kvalitatív vizsgálatot alkalmazott a 2013 után tervezett kortárs vizuális rendszerek egy kiválasztott mintáján. A tartalomelemzés és a designkommunikációs (DIS:CO) megközelítés segítségével három olyan dimenziót azo- nosítottak a szerzők, amely iparágtól, technológiától és médiától függetlenül alkalmas a DVI-esetek vizsgálatára, fejlesz- tésére. A magyarázatokat világhírű ügynökségek, például a Pentagram, a Saffron és a Lava díjnyertes DVI-jei illusztrálják.}, year = {2022}, pages = {43-54} } @CONFERENCE{MTMT:33206777, title = {The appearance of digital dynamic visual identities in the marketing of tourist destinations}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33206777}, author = {Fekete, Balázs and Boros, Kitti}, booktitle = {EMAC 2022 Annual}, unique-id = {33206777}, year = {2022}, orcid-numbers = {Boros, Kitti/0000-0003-4849-3265} } @article{MTMT:32725391, title = {A Theoretical Concept of an Innovative and Sustainable Product Based on an Unconventional Approach to Design Development}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32725391}, author = {Megyeri, Gábor and Boros, Kitti and Fekete, Balázs}, doi = {10.3390/su14053022}, journal-iso = {SUSTAINABILITY-BASEL}, journal = {SUSTAINABILITY}, volume = {14}, unique-id = {32725391}, year = {2022}, eissn = {2071-1050}, orcid-numbers = {Boros, Kitti/0000-0003-4849-3265} } @{MTMT:34554552, title = {Az érintettek szerepe a dinamikus vizuális identitások fejlesztésében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34554552}, author = {Fekete, Balázs}, booktitle = {XXIV. Tavaszi Szél Konferencia 2021: Absztrakt kötet}, unique-id = {34554552}, year = {2021}, pages = {341} }