@article{MTMT:32725391, title = {A Theoretical Concept of an Innovative and Sustainable Product Based on an Unconventional Approach to Design Development}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32725391}, author = {Megyeri, Gábor and Boros, Kitti and Fekete, Balázs}, doi = {10.3390/su14053022}, journal-iso = {SUSTAINABILITY-BASEL}, journal = {SUSTAINABILITY}, volume = {14}, unique-id = {32725391}, year = {2022}, eissn = {2071-1050} } @article{MTMT:32557481, title = {3S Traveling – Turizmus a poszt-Covid19 érában}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32557481}, author = {Megyeri, Gábor and Boros, Kitti and Fekete, Balázs}, doi = {10.14267/TURBULL.2021v21n4.6}, journal-iso = {TURIZMUS BULLETIN}, journal = {TURIZMUS BULLETIN}, volume = {21}, unique-id = {32557481}, issn = {1416-9967}, year = {2021}, eissn = {1587-0928}, pages = {52-62} } @{MTMT:32211628, title = {3S Traveling - Turizmus a poszt-COVID érában}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32211628}, author = {Megyeri, Gábor and Boros, Kitti and Fekete, Balázs}, booktitle = {“Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference}, unique-id = {32211628}, year = {2021}, pages = {456-457} } @inproceedings{MTMT:32211385, title = {Digitális Múlt Analóg Jövő második fázis. Miként segítette a netnográfiai elemzés a Digitális Múlt Analóg Jövő című kutatásunk részeként sikerre vitt közösségi finanszírozási projektünket}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32211385}, author = {Megyeri, Gábor}, booktitle = {“Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference}, unique-id = {32211385}, year = {2021}, pages = {184-194} } @inbook{MTMT:32086106, title = {Qualifying Quantification}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32086106}, author = {Horváth, Dóra and Ásványi, Katalin and Bencze, Máté and Cosovan, Attila Róbert and Csordás, Tamás and Faludi, Julianna and Fekete, Balázs and Galla, Daniella Dominika and Komár, Zita and Markos-Kujbus, Éva and Megyeri, Gábor and Merkl, Márta and Mitev Ariel, Zoltán and Simay, Attila Endre and Varga, Ákos}, booktitle = {New perspectives in serving customers, patients, and organizations}, unique-id = {32086106}, year = {2021}, pages = {116-124}, orcid-numbers = {Csordás, Tamás/0000-0002-8077-4000; Markos-Kujbus, Éva/0000-0003-4682-3072} } @article{MTMT:31621635, title = {Hogyan segíthetik a távdolgozók a cégek növekedését?}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31621635}, author = {Megyeri, Gábor}, doi = {10.14267/RETP2020.02.09}, journal-iso = {KÖZ-GAZDASÁG}, journal = {KÖZ-GAZDASÁG}, volume = {15}, unique-id = {31621635}, issn = {1788-0696}, year = {2020}, pages = {73-75} } @article{MTMT:31265891, title = {Hidakból teremtett emlékek, avagy kísérlet egy innovatív tárgy megalkotására a B-bridge koncepción keresztül}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31265891}, author = {Megyeri, Gábor and Boros, Kitti and Fekete, Balázs}, doi = {10.14267/TURBULL.2020v20n3.1}, journal-iso = {TURIZMUS BULLETIN}, journal = {TURIZMUS BULLETIN}, volume = {20}, unique-id = {31265891}, issn = {1416-9967}, year = {2020}, eissn = {1587-0928}, pages = {4-12} } @inproceedings{MTMT:30783448, title = {Analóg lények vagyunk egy digitális világban – avagy a digitalizáció következményei és lehetőségei kutató és tervezői szemszögből}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/30783448}, author = {Megyeri, Gábor and Horváth, Dóra and Cosovan, Attila Róbert}, booktitle = {Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája}, unique-id = {30783448}, year = {2019}, pages = {711-720} } @{MTMT:30427598, title = {Craftunique Craftbot XL 3d nyomtató}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/30427598}, author = {Megyeri, Gábor}, unique-id = {30427598}, year = {2017} } @{MTMT:30427595, title = {Craftunique Craftbot 2 3d nyomtató}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/30427595}, author = {Megyeri, Gábor}, unique-id = {30427595}, year = {2017} }