TY - CHAP AU - Molnár, György AU - Orosz, Beáta ED - Szakál, Anikó TI - The Economic and Educational Imprints of Digital Transformation - or the Evolution of Digitalisation T2 - IEEE 10th Jubilee International Conference on Computational Cybernetics and Cyber-Medical Systems ICCC 2022 PB - IEEE Hungary Section CY - Budapest SN - 9781665481762 PY - 2022 SP - 293 EP - 298 PG - 6 DO - 10.1109/ICCC202255925.2022.9922775 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33034006 ID - 33034006 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Molnár, György AU - Orosz, Beáta ED - Juhász, Erika ED - Kattein-Pornói, Rita TI - Dinamikus tudástranszfer BYOD-alapokon T2 - Oktatás egy változó világban – Kutatás, innováció, fejlesztés PB - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem CY - Budapest SN - 9786155657115 PY - 2022 SP - 32 EP - 33 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32872621 ID - 32872621 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Molnár, György AU - Orosz, Beáta AU - Nagy, Katalin ED - Milan, Turčáni ED - Zoltán, Balogh ED - Michal, Munk ED - Martin, Magdin ED - Ľubomír, Benko ED - Jan, Francisti TI - Current Issues and Possible IT Solutions for Digital Competence Development T2 - DIVAI 2022 PB - Wolters Kluwer CY - Párkány SN - 9788076764101 T3 - DIVAI, ISSN 2464-7470 ; 14.. PY - 2022 SP - 267 EP - 276 PG - 10 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32804549 ID - 32804549 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Molnár, György AU - Orosz, Beáta AU - Balogh, Zoltán AU - Kristian, Fodor AU - Jan, Francisti AU - Cserkó, József AU - Balázs , Brigitta TI - Possibilities and Challenges of Monitoring and Evaluating Digital Education in Electronic Environments from a Pedagogical and Technological Perspective T2 - IEEE 20th Jubilee World Symposium on Applied Machine Intelligence and Informatics SAMI (2022) PB - IEEE CY - Poprad SN - 9781665497039 PY - 2022 SP - 000069 EP - 000072 PG - 4 DO - 10.1109/SAMI54271.2022.9780733 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32727198 ID - 32727198 N1 - IEEE Control Systems Chapter, Hungary; IEEE Hungary Section; IEEE Joint Chapter of IES and RAS, Hungary; IEEE SMC Chapter, Hungary Budapest University of Technology and Economics, Department of Technical Education, Budapest, Hungary Constantine the Philosopher University in Nitra, Faculty of Natural Sciences, Department of Informatics, Slovakia Széchenyi István University, Multidisciplinary Engineering Doctoral School, Hungary Eszterházy Károly Catholic University, Doctoral School of Education, Hungary Conference code: 179566 Cited By :1 Export Date: 24 March 2023 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Molnár, György AU - Orosz, Beáta ED - Horák, Rita ED - Kovács, Cintia ED - Námesztovszki, Zsolt ED - Takács, Márta TI - Lehet-e újra a régi, korábbi örökségünk jövője – a digitális munkarendű oktatás adaptációs lehetőségei a jelenléti oktatásban T2 - Fenntartható Örökség, A Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye PB - Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar CY - Szabadka SN - 9788681960073 PY - 2021 SP - 548 EP - 553 PG - 6 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32825878 ID - 32825878 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Molnár, György AU - Orosz, Beáta ED - Horák, Rita ED - Kovács, Cintia ED - Námesztovszki, Zsolt ED - Takács, Márta ED - Ivanović, Josip TI - Can we have the future of our old, former heritage again - the possibilities of adapting digital work-based education in presentday education T2 - Sustainable cultural heritage [Електронски извор] PB - University of Novi Sad Hungarian Language Teacher Training Faculty, Subotica CY - Subotica SN - 9788681960066 PY - 2021 SP - 46 EP - 46 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32628816 ID - 32628816 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Orosz, Beáta TI - A digitális oktatási rend tanulói tapasztalatai a szakképzésben JF - OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS J2 - OPUS ET EDUCATIO VL - 8 PY - 2021 IS - 2 SP - 146 EP - 157 PG - 12 SN - 2064-9908 DO - 10.3311/ope.436 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32062370 ID - 32062370 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Nagy, Katalin AU - Orosz, Beáta AU - Szűts, Zoltán AU - Balogh, Zoltán AU - Martin, Magdin AU - Stefan, Koprda AU - Pintér, Róbert AU - Molnár, György TI - Responses to the Challenges of Fast Digital Conversion,in the Light of International Research Results - A Comparative Look at Virtual Spaces JF - ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA J2 - ACTA POLYTECH HUNG VL - 18 PY - 2021 IS - 1 SP - 175 EP - 192 PG - 18 SN - 1785-8860 DO - 10.12700/APH.18.1.2021.1.11 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32052732 ID - 32052732 N1 - Department of Technical Education, Budapest University of Technology and Economics, Műegyetem rkp. 3, Budapest, 1111, Hungary PhD School in Business and Management, Budapest University of Technology and Economics, Műegyetem rkp. 3, Budapest, 1111, Hungary Institute of Digital Technology, Eszterházy Károly University, Eszterházy tér 1, Eger, 3300, Hungary Department of Informatics, Faculty of Natural Sciences, Constantine the Philosopher University in Nitra, Tr. A. Hlinku 1, Nitra, 949 74, Slovakia Department of Informatics, Subotica Tech, Subotica, Serbia Export Date: 25 October 2022 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Orosz, Beáta AU - Molnár, György ED - Juhász, Erika ED - Kozma, Tamás ED - Tóth, Péter TI - A digitális átállás innovációs lehetőségei és kezdeti tapasztalatai T2 - Társadalmi innováció és tanulás a digitális korban PB - Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) CY - Budapest CY - Debrecen SN - 9789633189290 T3 - HERA Évkönyvek, ISSN 2064-6755 ; 8. PY - 2021 SP - 268 EP - 279 PG - 12 DO - 10.13140/RG.2.2.22120.08966 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32039038 ID - 32039038 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Orosz, Beáta TI - Learner Experiences Related to Digital Education Schedules in Light of Empirical Data JF - ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA J2 - ACTA POLYTECH HUNG VL - 18 PY - 2021 IS - 1 SP - 141 EP - 157 PG - 17 SN - 1785-8860 DO - 10.12700/APH.18.1.2021.1.9 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31997222 ID - 31997222 LA - English DB - MTMT ER -