mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 12 elem 2 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Sukhbaatar, Batdulam ✉
;
Tarkó, Klára
Teachers’ experiences in communicating with pastoralist parents in rural Mongolia: implications for teacher education and school policy
ASIA-PACIFIC JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
50
:
1
pp. 34-50. , 17 p.
(2022)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:31627267
Egyeztetett
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 8
| Független: 6 | Függő: 2 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 5 | Scopus jelölt: 6 | WoS/Scopus jelölt: 6 | DOI jelölt: 7
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31627267]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 8, Független: 6, Függő: 2, Nem jelölt: 0
2.
Sukhbaatar, Batdulam ✉
Contexts of School and Pastoralist Family Communication in Rural Mongolia: an Ecological Model [Az iskola és a legeltető állattenyésztő családok közötti kommunikáció kontextusa Mongólia elszigetelt területein: egy ökológiai modell]
169 p.
Szegedi Tudományegyetem (SZTE)
,
Neveléstudományi Doktori Iskola,
Tarkó Klára
Disszertáció benyújtásának éve: 2020,
Védés éve: 2020
Megjelenés/Fokozatszerzés éve: 2020
DOI
ODT védés
Egyéb URL
Közlemény:31394761
Egyeztetett
Forrás Idéző
Disszertáció (PhD )
Tudományos
PhD (Disszertáció) | Tudományos
[31394761]
[Egyeztetett]
3.
Sukhbaatar, Batdulam
;
Batkhand, Sukhbaatar
Teacher Education in Mongolia: History and Reforms
In: K. G., Karras; C. C., Wolhuter (szerk.)
International Handbook Of Teacher Education Worldwide VOL 2
Nicosia, Ciprus :
HM Studies and Publishing
,
(2019)
pp. 455-472. , 18 p.
Közlemény:30924871
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Könyvfejezet )
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos
[30924871]
[Admin láttamozott]
4.
Sukhbaatar, Batdulam
Schooling of Mongolian herders' children: Where to stay during the school year?
In: Kerstin, Helker; Judith, Fraenken; Anne-Mette, Bjøru (szerk.)
Book of Abstracts JURE 2019
(2019)
pp. 19-19. , 1 p.
Közlemény:30923114
Admin láttamozott
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[30923114]
[Admin láttamozott]
5.
Sukhbaatar, Batdulam
Barriers to teacher communication with pastoralist parents in rural Mongolia
In: Molnár, Edit Katalin; Dancs, Katinka (szerk.)
PÉK 2019 [CEA 2019] XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencia [17th Conference on Educational Assessment] : Program és összefoglalók [Programme and Abstracts]
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2019)
108 p.
pp. 88-88. , 1 p.
Közlemény:30922968
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[30922968]
[Admin láttamozott]
6.
Sukhbaatar, Batdulam
Teacher Education in Mongolia: Institutional and Social Factors Contributing to a Lack of Parental Involvement
In: Guo, Yan (szerk.)
Home-School Relations : International Perspectives
Singapore, Szingapúr :
Springer Singapore
(2018)
pp. 227-244. , 18 p.
Scopus
Közlemény:30926148
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Könyvfejezet )
Tudományos
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos
[30926148]
[Admin láttamozott]
7.
Sukhbaatar, Batdulam
;
Klára, Tarkó
Contexts of School and Nomadic Herder Family Communication in Mongolia: A Conceptual Framework
In: Catrysse, Leen; Duchatelet, Dorothy; Vanlommel, Kristin (szerk.)
Program 22nd JURE Conference 2018 : Learning and instruction with an impact-scaling up the skill, will and thrill of learning
(2018)
pp. 47-47. , 1 p.
Közlemény:30925818
Admin láttamozott
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[30925818]
[Admin láttamozott]
8.
Batdulam, Sukhbaatar
Preservice Teachers' Views on Working With Diverse Families in Mongolia
School Community Journal
28
:
1
pp. 295-318. , 24 p.
(2018)
Közlemény:30773205
Admin láttamozott
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[30773205]
[Admin láttamozott]
9.
Batdulam, Sukhbaatar ✉
;
Tarkó, Klára ✉
Contexts of School and Herder Family Communication in Mongolia: A Conceptual Framework
MAGYAR PEDAGÓGIA
118
:
2
pp. 157-174. , 18 p.
(2018)
Teljes dokumentum
SZTE Publicatio
Közlemény:30444975
Egyeztetett
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 4
| Független: 3 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 4
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[30444975]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 4, Független: 3, Függő: 1, Nem jelölt: 0
10.
Batdulam, Sukhbaatar
;
Tarkó, Klára
Teacher communication with herder parents: goals, forms, and frequency
In: Fehérvári, Anikó; Széll, Krisztián; Misley, Helga (szerk.)
Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések. XVIII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
Budapest, Magyarország :
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK)
,
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
(2018)
541 p.
p. 361 , 1 p.
Közlemény:30386751
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[30386751]
[Admin láttamozott]
2025-01-14 01:26
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás