TY - CONF AU - Kiss-Kovács, Renáta TI - Reflexióértelmezések a Reflexiós műveltségi modell megközelítéséből T2 - Tanulás és Társadalom interdiszciplináris nemzetközi konferencia : Program és absztraktok PY - 2022 SP - 100 EP - 101 PG - 2 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33615603 ID - 33615603 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Z. Orosz, Gábor AU - Kiss-Kovács, Renáta ED - Molnár, Gyöngyvér ED - Tóth, Edit TI - Tanárjelöltek kutatási készségeinek és reflexió-rumináció indexeinek vizsgálata T2 - A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira. XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia. Program, előadás-összefoglalók PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet CY - Szeged SN - 9789633068335 PY - 2021 SP - 617 EP - 617 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32501384 ID - 32501384 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Kiss-Kovács, Renáta ED - Molnár, Gyöngyvér ED - Tóth, Edit TI - Egy egyetemi kurzus célkitűzéseinek és reflexiófeladatainak megítélése a tanárjelöltek részéről T2 - A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira. XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia. Program, előadás-összefoglalók PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet CY - Szeged SN - 9789633068335 PY - 2021 SP - 615 EP - 615 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32501382 ID - 32501382 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Kiss-Kovács, Renáta ED - Molnár, Gyöngyvér ED - Tóth, Edit TI - Tanárjelöltek reflexiódefiníciói egy szemeszter kezdetén és végén T2 - A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira. XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia. Program, előadás-összefoglalók PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet CY - Szeged SN - 9789633068335 PY - 2021 SP - 249 EP - 249 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32501379 ID - 32501379 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Kiss-Kovács, Renáta TI - How do prospective teachers define the technical term of reflection? T2 - EARLI 2021: Education and Citizenship: Learning and Instruction and the Shaping of Futures PY - 2021 SP - 99 EP - 100 PG - 2 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32172171 ID - 32172171 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Kiss-Kovács, Renáta TI - Beszámoló a XVII. Pedagógiai Értékelési Konferenciáról (PÉK 2019). Szeged, 2019. április 11-13. JF - MODERN NYELVOKTATÁS J2 - MODERN NYELVOKTATÁS VL - 25 PY - 2019 IS - 3-4 SP - 225 EP - 227 PG - 3 SN - 1219-638X UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31556914 ID - 31556914 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Vígh, Tibor AU - Kiss-Kovács, Renáta TI - Hogyan értelmezik a tanárszakosok a tanulói értékelés fogalmát? JF - MODERN NYELVOKTATÁS J2 - MODERN NYELVOKTATÁS VL - 25 PY - 2019 IS - 3-4 SP - 156 EP - 173 PG - 18 SN - 1219-638X UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31240169 ID - 31240169 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Kiss-Kovács, Renáta ED - Fehérvári, Anikó ED - Széll, Krisztián TI - Az önreflexió kérdőíves vizsgálata tanárjelöltek körében T2 - Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések PB - L'Harmattan Kiadó CY - Budapest SN - 9789634145660 T3 - Új kutatások a neveléstudományokban, ISSN 2062-090X PY - 2019 SP - 47 EP - 60 PG - 14 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30922586 ID - 30922586 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Vígh, Tibor AU - Kiss-Kovács, Renáta ED - Molnár, Edit Katalin ED - Dancs, Katinka TI - Az értékelés meghatározásának jellemzői és a változás megítélése tanárjelöltek körében T2 - PÉK 2019 [CEA 2019] XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencia [17th Conference on Educational Assessment] PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633066492 PY - 2019 SP - 97 EP - 97 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30633975 ID - 30633975 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Kiss-Kovács, Renáta ED - Molnár, Edit Katalin ED - Dancs, Katinka TI - Psychometric properties of the Hungarian version of the Rumination–Reflection Questionnaire T2 - PÉK 2019 [CEA 2019] XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencia [17th Conference on Educational Assessment] PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633066492 PY - 2019 SP - 57 EP - 57 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30633962 ID - 30633962 LA - English DB - MTMT ER -