@{MTMT:34646075, title = {Greenwashing: Lessons to be learned for the future of the sustainability}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34646075}, author = {Béjaoui, Azza and Kéri, Anita}, booktitle = {Reference Module in Social Sciences}, doi = {10.1016/B978-0-44-313776-1.00125-2}, unique-id = {34646075}, year = {2023}, pages = {1-6}, orcid-numbers = {Kéri, Anita/0000-0002-9558-6600} } @CONFERENCE{MTMT:34542497, title = {Hatékony marketingkommunikáció kialakítása a felsőoktatási intézmények körében kreatív kiscsoportos megkérdezés segítségével}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34542497}, author = {Berki, Bianka and Kéri, Anita}, booktitle = {Reziliens marketing - válaszok változó kihívásokra}, unique-id = {34542497}, year = {2023}, pages = {122-123}, orcid-numbers = {Kéri, Anita/0000-0002-9558-6600} } @inbook{MTMT:34542485, title = {Hatékony marketingkommunikáció kialakítása a felsőoktatási intézmények körében kreatív kiscsoportos megkérdezés segítségével}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34542485}, author = {Berki, Bianka and Kéri, Anita}, booktitle = {REZILIENS MARKETING - VÁLASZOK VÁLTOZÓ KIHÍVÁSOKRA}, doi = {10.62561/EMOK-2023-02}, unique-id = {34542485}, abstract = {A mai fiatal generáció médiafogyasztási szokásai megváltoztak, vizuális percepcióik eltérőek a korábbi generációktól. Ezért egy felsőoktatási intézmény marketing stratégiájának kidolgozásához elengedhetetlen megismerni ennek a célcsoportnak a sajátos jellemzőit annak érdekében, hogy hatékonyan célozhassa őket felsőoktatási marketingjével. A kutatás célja, hogy feltárja, hogyan érdemes egy felsőoktatási intézménynek kommunikálni a Z generáció irányába. A vizsgálat feltáró jellegéből fakadóan kreatív csoportos megkérdezés technikája került alkalmazásra. A kreatív csoport során a cél az volt, hogy jobban megismerjük a célcsoport médiafogyasztási szokásait, vizuális percepcióikat a felsőoktatási marketing esetében, valamint, hogy átfogó képet kapjunk a gondolkodásukról, véleményükről és attitűdjükről a fentebb említett témákban. A vizsgált célcsoport az Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar a Z generációba tartozó hallgatói voltak. Az eredmények azt mutatják, hogy a mintára jellemző a multitasking jelenség és a közösségi média platformok kategorizálása. A vizsgált grafikák esetében megnyerő a további tájékozódási lehetőségek feltüntetése, akár QR kódos megoldással, a hirdetések esetében az egyetem arculatának hangsúlyozása, az összhangban összenevető diákokról és előadótermekről elhelyezett képek. A kutatási eredmények hozzájárulhatnak egy egységesebb marketingkommunikációhoz valamint egy hatékonyabb marketingstratégia kialakításához a vizsgált egyetemen.}, year = {2023}, pages = {19-29}, orcid-numbers = {Kéri, Anita/0000-0002-9558-6600} } @article{MTMT:34402612, title = {Examining Foreign Student Visual Perceptions of Online Marketing Tools at a Hungarian University}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34402612}, author = {Kéri, Anita}, journal-iso = {World Academy of Science Engineering and Technology - International Journal of Educational and Pedagogical Sciences}, journal = {World Academy of Science Engineering and Technology - International Journal of Educational and Pedagogical Sciences}, volume = {17}, unique-id = {34402612}, issn = {1307-6892}, year = {2023}, pages = {765-773}, orcid-numbers = {Kéri, Anita/0000-0002-9558-6600} } @inproceedings{MTMT:34227076, title = {Online marketingeszközök vizuális észlelése külföldi hallgatók körében: szakirodalmi feltárás}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34227076}, author = {Kéri, Anita}, booktitle = {Megváltozik-e a nonbusiness marketing szerepe a globális trendek hatásaira?}, doi = {10.14232/gtk.nmgt.2023.7}, unique-id = {34227076}, abstract = {A felsőoktatási marketing az elmúlt években széles körben kutatottterületté vált. A fokozódó verseny miatt kulcsfontosságú, hogy hatékonymarketingeszközökkel célozzák meg a külföldi hallgatókat a felsőoktatásiintézmények. Az online marketing eszközök központi szerepet játszanak akülföldi hallgatók bevonzásában, megtartásában és igényeinekkielégítésében. Jelen szakirodalmi áttekintés célja, hogy feltárja, hogyanjelenik meg a vizuális észlelés az online marketingben és azon belül is afelsőoktatási szektorban, különös tekintettel az intézményekközösségi-média, valamint honlap felületeire. A kutatás abban az értelembenújszerű, hogy a felsőoktatási marketing területén marketinggel, valamint ahallgatók vizuális észlelésével kapcsolatos kutatások elenyészők, így jelenszakirodalmi feltárás betekintést nyújt a külföldi hallgatók onlinefelsőoktatási marketingjének megítélésébe.}, year = {2023}, pages = {73-81}, orcid-numbers = {Kéri, Anita/0000-0002-9558-6600} } @article{MTMT:33731177, title = {A külföldi hallgatók elégedettsége és hűsége a Covid–19-járvány miatti intézkedések tükrében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33731177}, author = {Kéri, Anita}, doi = {10.1556/2063.32.2023.1.11}, journal-iso = {EDUCATIO}, journal = {EDUCATIO}, volume = {32}, unique-id = {33731177}, issn = {1216-3384}, abstract = {A külföldi hallgatók elégedettségét és az egyetemhez való lojalitását korábbanmár számos kutató tanulmányozta. Kevés kutatás készült azonban arról, hogy aCovid–19-járvány miatti intézkedések miként befolyásolták a fent említetttényezőket. Ezért a jelen cikk célja feltárni, hogy a Covid–19-intézkedésekészlelt hatékonysága hogyan befolyásolta a külföldi hallgatói elégedettséget éslojalitást, valamint ezek kapcsolatát a világjárvány idején. A kutatáslebonyolítására egy magyar felsőoktatási intézményben került sor a pandémiaideje alatt, egy online kérdőíves felmérés formájában, melynek alanyai azintézmény külföldi hallgatói voltak. A 91 külföldi hallgató válaszain alapulóeredmények azt mutatják, hogy a Covid–19-világjárványra vonatkozó intézkedésekészlelt hatékonysága jelentős moderáló hatást gyakorolt a külföldi hallgatókelégedettségére és lojalitására. A tanulmányban az elégedettség és a lojalitásfogalomköreit a felsőoktatási marketing szemüvegén keresztül értelmezem.}, year = {2023}, eissn = {1419-8827}, pages = {155-162}, orcid-numbers = {Kéri, Anita/0000-0002-9558-6600} } @article{MTMT:34760358, title = {Master student loyalty at the University of Szeged}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34760358}, author = {Kéri, Anita}, journal-iso = {CENT EU REV ECON ISS}, journal = {CENTRAL EUROPEAN REVIEW FOR ECONOMIC ISSUES / EKONOMICKA REVUE}, volume = {25}, unique-id = {34760358}, issn = {1212-3951}, year = {2022}, eissn = {1805-9481}, pages = {113-119}, orcid-numbers = {Kéri, Anita/0000-0002-9558-6600} } @article{MTMT:34030676, title = {International volunteering in Visegrád countries - implications for international students volunteering}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34030676}, author = {Jakub, Dostál and Kéri, Anita}, journal-iso = {CENT EU REV ECON ISS}, journal = {CENTRAL EUROPEAN REVIEW FOR ECONOMIC ISSUES / EKONOMICKA REVUE}, volume = {25}, unique-id = {34030676}, issn = {1212-3951}, year = {2022}, eissn = {1805-9481}, pages = {3-15}, orcid-numbers = {Kéri, Anita/0000-0002-9558-6600} } @article{MTMT:33363751, title = {Milyen a jó „komoly játék”? : Játékfejlesztés, tesztelés és hallgatói visszajelzések}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33363751}, author = {Kéri, Anita and Prónay, Szabolcs}, doi = {10.14267/VEZTUD.2022.12.03}, journal-iso = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, journal = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, volume = {53}, unique-id = {33363751}, issn = {0133-0179}, abstract = {A játékosítás számos tudományterületen felkeltette már a kutatók érdeklődését, hiszen a pedagógiától kezdve, az orvostudományokon át az üzleti tudományokban is alkalmazott módszertannak számít. A játékosítási törekvések zászlós hajói a komoly játékok (serious games), melyek, habár a felsőoktatási intézmények rendelkezésére állnak, használatuk sok esetben nagyobb pénzügyi befektetést igényel, valamint a játékok tartalma csak korlátozottan testre szabható. Jelen tanulmány célja, hogy egy saját fejlesztésű, szabadon hozzáférhető és tartalmában is módosítható komoly játékot teszteljen az üzleti tudományok területén a felsőoktatásban tanuló hallgatók nagyszámú mintáján. A hallgatók elégedettségének és játék­ élményének felmérése, a játék tesztelése, ezt követően pedig a visszajelzések begyűjtése lehetőséget biztosít arra, hogy betekintést nyerhessünk a hallgatók játékosítással kapcsolatos nézeteibe. A kutatásban alkalmazott online kérdőíves meg- kérdezésben több mint 800 hallgató vett részt. Az adatokat IBM SPSS szoftver segítségével elemezték. Az eredmények arra utalnak, hogy a hallgatók egyetemi keretek között még mindig inkább hagyományos edukációs tartalmat várnak és bizonytalanokká válnak, ha ehelyett inkább szórakoztató tartalmat kapnak.}, year = {2022}, pages = {30-44}, orcid-numbers = {Kéri, Anita/0000-0002-9558-6600} } @CONFERENCE{MTMT:33253421, title = {Nudge mystery – Are consumers aware and consciously affected?}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33253421}, author = {Gyulai, Zsófia and Kéri, Anita and Révész, Balázs}, booktitle = {EMAC 2022 Annual}, unique-id = {33253421}, year = {2022}, orcid-numbers = {Kéri, Anita/0000-0002-9558-6600} }