TY - JOUR AU - Malmos, Edina AU - Revákné Markóczi, Ibolya TI - The Connection between the Problem- Solving Behaviour of the Entering Biology BSc Students and their Conceptual Knowledge and Teaching Methods JF - PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION J2 - PRACTICE THEOR SYST EDUC VL - 13 PY - 2018 IS - 3 SP - 152 EP - 161 PG - 10 SN - 1788-2583 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31014815 ID - 31014815 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Malmos, Edina AU - Jász, Erzsébet AU - Revákné Markóczi, Ibolya TI - USING A WORD ASSOCIATION METHOD TO ASSESS KNOWLEDGE STRUCTURE OF RENEWABLE ENERGY SOURCES AT PRIMARY LEVEL JF - JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION: REVISTA DE EDUCACION EN CIENCIAS J2 - J SCI EDUC (COLUMBIA) VL - 18 PY - 2017 SP - 109 EP - 113 PG - 5 SN - 0124-5481 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3287885 ID - 3287885 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Malmos, Edina ED - Pusztai, Gabriella ED - Bocsi, Veronika ED - Ceglédi, Tímea TI - CLA – a hozzáadott érték mérésének eszköze a felsőoktatásban T2 - A felsőoktatás (hozzáadott) értéke PB - Új Mandátum Könyvkiadó CY - Budapest CY - Nagyvárad SN - 9789631254471 T3 - Felsőoktatás & Társadalom ; 6.. PY - 2016 SP - 55 EP - 68 PG - 14 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30752063 ID - 30752063 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Revákné Markóczi, Ibolya AU - Malmos, Edina AU - Jász, Erzsébet AU - Csákberényi-Nagy, Miklósné AU - Kovács, Enikő AU - Balaska, Piroska AU - Ütőné, Visi Judit AU - Bartha, Jánosné AU - Tóth, Tamás ED - Lázár, István TI - Általános iskolás tanulók megújuló energiához kapcsolódó fogalmi tudásának vizsgálata szóasszociációs módszerrel T2 - Környezet és energia a mindennapokban PB - MTA DAB Földtudományi Szakbizottság CY - Debrecen SN - 9789637064340 PY - 2016 SP - 37 EP - 48 PG - 12 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3327028 ID - 3327028 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Malmos, Edina AU - Revákné Markóczi, Ibolya ED - Karlovitz, János Tibor TI - CLA – A hozzáadott érték mérésének eszköze a felsőoktatásban T2 - IV. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia PB - International Research Institute CY - Komárno SN - 9788089691302 PY - 2016 SP - 61 EP - 61 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3210791 ID - 3210791 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Revákné Markóczi, Ibolya AU - Malmos, Edina AU - Jász, Erzsébet AU - Csákberényi-Nagy, Miklósné AU - Kovács, Enikő AU - Ütőné, Visi Judit ED - Magyar Nevelés- és, Oktatáskutatók Egyesülete TI - A megújuló energia fogalmának tudásszintje az általános iskolában Hajdú Bihar és Heves megyében. T2 - A tanulás új útjai: HuCER 2016: absztrakt kötet PB - Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) CY - Kaposvár SN - 9786155657009 PY - 2016 SP - 143 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3210789 ID - 3210789 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Malmos, Edina AU - Chrappán, Magdolna TI - Természettudományos attitűdvizsgálat egy pilot mérés tükrében JF - EDUCATIO J2 - EDUCATIO VL - 25 PY - 2016 IS - 4 SP - 608 EP - 616 PG - 9 SN - 1216-3384 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3196058 ID - 3196058 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Malmos, Edina AU - Chrappán, Magdolna AU - Jász, Erzsébet ED - L, Gómez Chova ED - A, López Martínez ED - I, Candel Torres TI - WHAT IS HAPPENING TO SCIENCE SUBJECTS IN PUBLIC EDUCATION? – UNIVERSITY STUDENTS’ OPINION ABOUT TEACHING SCIENCE T2 - EDULEARN16 Proceedings PB - International Academy of Technology, Education and Development (IATED) CY - Valencia SN - 9788460888604 T3 - EDULEARN Proceedings, ISSN 2340-1117 PY - 2016 SP - 9105 EP - 9115 PG - 11 DO - 10.21125/edulearn.2016.0981 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3136478 ID - 3136478 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Jász, Erzsébet AU - Chrappán, Magdolna AU - Malmos, Edina ED - L, Gómez Chova ED - A, López Martínez ED - I, Candel Torres TI - "HOW DID SCIENCE LESSONS GO AT SCHOOL?”- INTRODUCING THE ANALYSIS OF UNIVERSITY STUDENT INTERVIEWS ON SCIENCE SUBJECTS T2 - EDULEARN16 Proceedings PB - International Academy of Technology, Education and Development (IATED) CY - Valencia SN - 9788460888604 T3 - EDULEARN Proceedings, ISSN 2340-1117 PY - 2016 SP - 0283 EP - 0292 PG - 10 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3136477 ID - 3136477 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Malmos, Edina AU - Revákné Markóczi, Ibolya ED - Pusztai, Gabriella ED - Bocsi, Veronika ED - Ceglédi, Tímea TI - Kísérletek a hozzáadott érték mérésére a felsőoktatásban T2 - A felsőoktatás (hozzáadott) értéke PB - Új Mandátum Könyvkiadó CY - Budapest CY - Nagyvárad SN - 9789631254471 T3 - Felsőoktatás & Társadalom ; 6.. PY - 2016 SP - 55 EP - 69 PG - 15 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3103083 ID - 3103083 LA - Hungarian DB - MTMT ER -