mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 17 elem 2 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Asztalos, Anikó
A tanári beszéd fatikus nyelvi elemei az osztálytermi diskurzusban
ANYANYELV-PEDAGÓGIA
15
:
4
pp. 5-37. , 33 p.
(2022)
DOI
REAL
EDIT
Teljes dokumentum
Közlemény:33717955
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33717955]
[Admin láttamozott]
2.
Asztalos, Anikó
A tanulói beszéd az osztálytermi diskurzusban
Budapest, Magyarország :
Akadémiai Kiadó
(2022)
DOI
ISBN:
9789634548386
Teljes dokumentum
Közlemény:33573759
Nyilvános
Forrás Idéző
Könyv (Monográfia )
Tudományos
Monográfia (Könyv) | Tudományos
[33573759]
[Nyilvános]
3.
Asztalos, Anikó
Az osztálytermi diskurzus pragmatikai elemzése
: a tanulói beszédfordulók és a megnyilatkozások vizsgálata
297 p.
Disszertáció benyújtásának éve: 2021,
Védés éve: 2022
Megjelenés/Fokozatszerzés éve: 2022
DOI
ELTE Könyvtára
EDIT
Közlemény:32924485
Egyeztetett
Forrás
Disszertáció (PhD )
Tudományos
PhD (Disszertáció) | Tudományos
[32924485]
[Egyeztetett]
4.
Asztalos, Anikó
A tanulói beszéd nemek szerinti jellemzői az osztálytermi diskurzusban
In: Karlovitz, János Tibor (szerk.)
Szakmódszertani és pedagógiai tanulmányok a világjárvány idején
Komárno, Szlovákia :
International Research Institute s.r.o.
(2021)
pp. 333-348. , 16 p.
Közlemény:33548766
Nyilvános
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[33548766]
[Nyilvános]
5.
Asztalos, Anikó
Az egyéni tanulói megnyilatkozástípusok jellemzői az osztálytermi diskurzusban
ANYANYELV-PEDAGÓGIA
13
:
2
pp. 20-33. , 14 p.
(2020)
DOI
Teljes dokumentum
Közlemény:31384607
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31384607]
[Nyilvános]
6.
Asztalos, Anikó
A diskurzusjelölők vizsgálata a tanulói megnyilatkozásokban
In: Karlovitz, János Tibor; Torgyik, Judit (szerk.)
Reflexiók néhány magyarországi pedagógia-releváns kontextusra
Komárno, Szlovákia :
International Research Institute
(2020)
378 p.
pp. 177-188. , 12 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:31336765
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[31336765]
[Admin láttamozott]
7.
Asztalos, Anikó
A tanulói szóátadások vizsgálata
In: Ludányi, Zsófia; Gráczi, Tekla Etelka (szerk.)
Doktoranduszok tanulmányai az alkalmazott nyelvészet köréből 2019 : XIII. Alkalmazott Nyelvészeti Doktoranduszkonferencia
Budapest, Magyarország :
MTA Nyelvtudományi Intézet
(2019)
147 p.
pp. 5-20. , 16 p.
DOI
REAL
Közlemény:31028978
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 1 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 1
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[31028978]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 1, Függő: 0, Nem jelölt: 0
8.
Asztalos, Anikó
A csoportkommunikációs stratégia vizsgálata a tanulói beszédben magyar nyelvű tanórák alapján
In: Karlovitz, János Tibor; Torgyik, Judit (szerk.)
Szakmódszertani és más emberközpontú tanulmányok
Komárno, Szlovákia :
International Research Institute
(2019)
516 p.
pp. 71-84. , 14 p.
Közlemény:30426452
Nyilvános
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 1 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 1
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[30426452]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 1, Függő: 0, Nem jelölt: 0
9.
Asztalos, Anikó
A tanulói portfólió szerepe a tanulási-tanítási folyamatban
In: Károly, Krisztina; Homonnay, Zoltán (szerk.)
Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben
Budapest, Magyarország :
ELTE Eötvös Kiadó
(2017)
323 p.
pp. 236-244. , 9 p.
Közlemény:3348800
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[3348800]
[Admin láttamozott]
10.
Asztalos, Anikó
A tanulói beszéd fejlesztése az osztálytermi diskurzusban
In: Magyari, Sára; Bartha, Krisztina (szerk.)
Nyelv - közösség - perspektíva
Nagyvárad, Románia :
Partiumi Keresztény Egyetem
(2017)
pp. 105-116. , 12 p.
Közlemény:3348798
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[3348798]
[Admin láttamozott]
2024-04-25 12:01
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás