TY - BOOK ED - Daróczi, Gabriella ED - Horváth, Krisztina ED - Gönczöl, Andrea Olga ED - Lózsi, Tamás ED - Merényi, Hajnalka ED - Tóth, Miklós Zsombor TI - Színes mesekincsünk PB - ELTE TÓK Magyar Nyelvi és Irodalmi Tanszék CY - Budapest PY - 2024 SN - 9786158206846 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34779266 ID - 34779266 LA - German DB - MTMT ER - TY - BOOK AU - Varga, Emőke AU - Daróczi, Gabriella ED - Kovács, Éva / Translator TI - The role of interactive books in the development of reading and reading comprehension. A case study on the implementation of the interactive books of the BOOKR Suli software in the classroom TS - A case study on the implementation of the interactive books of the BOOKR Suli software in the classroom PB - ELTE Eötvös Kiadó CY - Budapest PY - 2024 SP - 157 SN - 9789634896661 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34551351 ID - 34551351 LA - English DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Daróczi, Gabriella AU - Varga, Emőke TI - The Role of Interactive Books in the Development of Reading and Reading Comprehension T2 - Mediating social challenges PY - 2023 SP - 18 EP - 19 PG - 2 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34020829 ID - 34020829 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Daróczi, Gabriella ED - K. Nagy, Emese ED - Zagyváné Szűcs, Ida TI - Képeskönyveket az iskolába T2 - Reflexiók a neveléstudományok legújabb problémáira PB - Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó CY - Eger SN - 9789634962502 PY - 2022 SP - 94 EP - 104 PG - 11 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33625641 ID - 33625641 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Krausz, Petra AU - Majtényi, Laura AU - Daróczi, Gabriella AU - Gál, Judit TI - Silent Book, Innovatív műhelygyakorlatok a Magyar Tudomány Ünnepe Alkalmából. előadás és műhelymunka óvodapedagógusok részére TS - előadás és műhelymunka óvodapedagógusok részére PY - 2022 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33607108 ID - 33607108 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Daróczi, Gabriella TI - A gyermekkori szenzoros információ-feldolgozás támogatásának hazai interpretációja JF - GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT J2 - GYERMEKNEVELÉS VL - 10 PY - 2022 IS - 4 SP - 325 EP - 328 PG - 4 SN - 2063-9945 DO - 10.31074/gyntf.2022.4.325.328 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33550919 ID - 33550919 AB - A kritika tárgya a Gondolat Kiadónál 2021-ben megjelent a Szenzoros információ-feldolgozás, mozgás, nyelvi képesség. A Frostig-elven alapuló nevelési terápia elmélete és gyakorlata című monográfia . A kritika a Frostig-programról „nemzetközi és hazai kitekintésben” átfogó képet adó monografikus célkitűzés megvalósulása mellett érvel egyrészt. Másrészt e szakmai munkának a pedagógus és a gyógypedagógus-képzésben játszott diszciplináris jelentőségét hangsúlyozza s egyúttal a gyakorló pedagógusok figyelmébe ajánlja. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Daróczi, Gabriella TI - Modulációk, variációk az óvodai képességfejlesztésben JF - SÁROSPATAKI PEDAGÓGIAI FÜZETEK J2 - SÁROSPATAKI PEDAGÓGIAI FÜZETEK VL - 29 PY - 2022 SP - 99 EP - 107 PG - 9 SN - 0230-0435 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33256398 ID - 33256398 N1 - https://unithe.hu/wp-content/uploads/2022/10/SPF29_176x250_digitalis_oldalak.pdf LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Daróczi, Gabriella ED - Podlovics, Éva Lívia TI - Az új könyvformák tantárgypedagógiai megújító hatása T2 - Iskola a határon III. konferencia szekcióelőadásainak absztraktjai PB - Tokaj-Hegyalja Egyetem CY - Sárospatak SN - 9786150147857 PY - 2022 SP - 8 EP - 8 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33255267 ID - 33255267 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Daróczi, Gabriella AU - Varga, Emőke TI - The interactive book in education - Experiences of an extensive research in Hungary CY - Konferencia időpontja: 2022. június 24-25. PY - 2022 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33255181 ID - 33255181 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Daróczi, Gabriella TI - A könyvek életre kelnek. A digitális technika kultúraformálást támogató hatásai. CY - Hajdúböszörmény, 2022. május 13 PY - 2022 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33255171 ID - 33255171 LA - Hungarian DB - MTMT ER -