mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 26 elem 3 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
V, Végh
;
K, Soltész-Várhelyi
;
H, Pusztafalvi
Which Attitude Helped The Academics to Overcome The Difficulties of Online Education During Covid -19?
In: Enakshi, Sengupta; Patrick, Blessinger (szerk.)
New Student Literacies amid COVID-19: International Case Studies
Bingley, Egyesült Királyság / Anglia :
Emerald Group Publishing
(2021)
pp. 153-168. , 16 p.
Közlemény:32217034
Nyilvános
Forrás
Könyvrészlet (Könyvfejezet )
Tudományos
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos
[32217034]
[Nyilvános]
2.
Végh, V
;
Soltész-Várhelyi, K
;
Pusztafalvi, H
ÁLTALÁNOS ISKOLAI PEDAGÓGUSOK ATTITŰDJEINEK MINTÁZATAI A KORONAVÍRUS JÁRVÁNY KÖVETKEZTÉBEN BEVEZETETT DIGITÁLIS OKTATÁSI REND ELSŐ HULLÁMA ALATT
In: Buda, András; Molnár, György (szerk.)
OKTATÁS – INFORMATIKA – PEDAGÓGIA 2021 TANULMÁNYKÖTET
Debrecen, Magyarország :
Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet
(2021)
pp. 271-285. , 15 p.
Közlemény:32092152
Egyeztetett
Forrás Idéző Duplumgyanú
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[32092152]
[Egyeztetett]
3.
Végh, V
;
Soltész-Várhelyi, K
;
Pusztafalvi, H
Általános iskolai pedagógusok attitűdjeinek mintázatai a koronavírus járvány következtében bevezetett digitális oktatási rend első hulláma alatt
In: Molnár, György; Buda, András (szerk.)
Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia
Debrecen, Magyarország :
Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet
(2021)
88 p.
pp. 88-88. , 1 p.
Közlemény:31887416
Egyeztetett
Forrás Idéző Duplumgyanú
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[31887416]
[Egyeztetett]
4.
Végh, Veronika
A biológiaoktatás szerepe az egészségfejlesztésben középiskolai biológiatanárok és egyetemi hallgatók kérdőíves felmérései alapján
PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEMEGÉSZSÉGTUDOMÁNYI KAREGÉSZSÉGTUDOMÁNYI DOKTORI ISKOLA,
Megjelenés/Fokozatszerzés éve: 2020
Teljes dokumentum
Egyéb URL
Közlemény:32155620
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Disszertáció (PhD )
Tudományos
PhD (Disszertáció) | Tudományos
[32155620]
[Admin láttamozott]
5.
Pusztafalvi, H
;
Soltész-Várhelyi, K
;
Végh, V
Pedagógusok IKT attitűdjei, tapasztalatai a koronavírus járvány következtében bevezetett digitális oktatás alatt
(2020)
Digitális eredmények és lehetőségek a neveléstudományi kutatásokban és a pedagógusképzésben
,
2020.11.25-26. online konferencia
,
előadás
,
Közlemény:31672457
Admin láttamozott
Forrás
Egyéb (Nem besorolt )
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos
[31672457]
[Admin láttamozott]
6.
Végh, V
;
Pusztafalvi, H
Leendő és gyakorló biológiatanárok egészségdefinícióinak összehasonlító elemzése
EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS
61
:
1
pp. 6-18. , 13 p.
(2020)
Egyéb URL
Közlemény:31258431
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 3
| Független: 2 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 1
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31258431]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 3, Független: 2, Függő: 1, Nem jelölt: 0
7.
Végh, V
;
Elbert, G
;
Pusztafalvi, H
Self-report Study of University Students' Knowledge of Eating Disorders and the Factors Leading to Obesity Covered in High School Biology Classes
PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION
14
:
1
pp. 12-22. , 11 p.
(2019)
Teljes dokumentum
Közlemény:31648013
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31648013]
[Admin láttamozott]
8.
Végh, V
;
Pusztafalvi, H
Az Edmodo által támogatott oktatás tapasztalatai
In: Karlovitz, János Tibor (szerk.)
Pedagógiai szakmódszertani kutatások
Komárno, Szlovákia :
International Research Institute
(2019)
pp. 15-20. , 6 p.
Közlemény:31274795
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[31274795]
[Admin láttamozott]
9.
Végh, Veronika
;
Pusztafalvi, Henriette
Középiskolás diákok nézetei a biológiaórákon alkalmazott interaktív tábla használatról
ISKOLAKULTÚRA ONLINE (2007-2010)
29
:
11
pp. 78-94. , 17 p.
(2019)
Teljes dokumentum
Közlemény:31154923
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 0 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31154923]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 0, Függő: 1, Nem jelölt: 0
10.
Végh, V
A KÖZÉPFOKÚ BIOLÓGIAÓRÁKON MEGJELENŐ SZEXUÁLIS EGÉSZSÉGNEVELÉS
In: Varga, Aranka; Andl, Helga; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.)
Neveléstudomány – Horizontok és dialógusok. Absztraktkötet : XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia
Pécs, Magyarország :
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
,
Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet
(2019)
618 p.
pp. 296-296. , 1 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:30899100
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[30899100]
[Admin láttamozott]
2022-08-16 05:59
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás