TY - CHAP AU - Krausz, Anita ED - Fizel, Natasa ED - T. Molnár, Gizella TI - Gyógypedagógusok IKT-ismeretének jellemzői T2 - 150 éve a pedagógusképzésért – Neveléstudományi konferencia PB - Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó CY - Szeged SN - 9789636480134 PY - 2023 SP - 49 EP - 49 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34206947 ID - 34206947 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Móricz, Virág Kinga AU - Krausz, Anita TI - A vajdasági magyar pedagógusok integrációra való felkészülése egy kutatás tükrében. Sajátos nevelési helyzetű tanulók az oktatási folyamatban TS - Sajátos nevelési helyzetű tanulók az oktatási folyamatban JF - ÚJ KÉP: PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK FOLYÓIRATA J2 - ÚJ KÉP (SZABADKA) VL - 26 PY - 2022 IS - 1-4 SP - 20 EP - 27 PG - 8 SN - 1450-5010 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34697764 ID - 34697764 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Krausz, Anita ED - Hosszu, Timea ED - Tóthné Aszalai, Anett TI - Integráló oktatási környezetben tanulók fogyatékossággal kapcsolatos ismeretei, attitűdje T2 - "EGYÜTT AZ ÚTON...INNEN ÉS HATÁRON TÚL" ONLINE KONFERENCIA PB - SZTE JGYPK Gyógypedagógus-képző Intézet CY - Szeged SN - 9786155946431 PY - 2021 SP - 23 EP - 28 PG - 6 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32119238 ID - 32119238 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Krausz, Anita ED - Hosszu, Timea ED - Tóthné Aszalai, Anett TI - Integráló oktatási környezetben tanulók fogyatékossággal kapcsolatos ismeretei, attitűdje T2 - "Együtt az úton... innen és határon túl" PB - SZTE JGYPK Gyógypedagógus-képző Intézet C1 - Szeged SN - 9786155946400 PY - 2021 SP - 9 EP - 9 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32071485 ID - 32071485 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Krausz, Anita ED - Maisch, Patrícia ED - Márhoffer, Nikolett ED - Molnár-Kovács, Zsófia ED - Szekeres, Nikoletta ED - Rusznak, Karolina TI - Tanulásban akadályozott tanulók integrált nevelése, oktatása T2 - Iskola a társadalmi térben és időben VII. PB - PTE BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Pécs T3 - Iskola a társadalmi térben és időben, ISSN 2062-1558 ; 7. PY - 2021 SP - 175 EP - 183 PG - 9 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32042803 ID - 32042803 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Krausz, Anita ED - Józsa, Krisztián TI - Óvodás gyermekek fogyatékossággal kapcsolatos attitűdmérése T2 - Neveléstudomány – Válaszlehetőségek az új évezred kihívásaira : 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia [Educational Science – Possible Answers for the Challenges of the New Millennium:13th Training and Practice International Conference on Educational Science] PB - Szent István Egyetem CY - Gödöllő SN - 9789632699240 PY - 2020 SP - 92 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31903397 ID - 31903397 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Krausz, Anita TI - Az integráció és az inklúzió elmélete és gyakorlata külföldön és hazánkban JF - GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA J2 - GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE VL - 48 PY - 2020 IS - 1-2 SP - 79 EP - 97 PG - 19 SN - 0133-1108 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31871380 ID - 31871380 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Krausz, Anita TI - Student's attitudes towards children with disability JF - KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD J2 - KŰLÖNLEGES BÁNÁSMÓD VL - 2020 PY - 2020 IS - 3 SP - 7 EP - 15 PG - 9 SN - 2498-5368 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31813222 ID - 31813222 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Krausz, Anita ED - Szarka, Emese TI - Érzékenyító mese kipróbálása óvodás korú gyermekek csoportjaiban T2 - POZITÍV PEDAGÓGIA ÉS NEVELÉS KONFERENCIAKÖTET I. PB - Mental Focus Kft CY - Budapest SN - 9786158169110 PY - 2020 SP - 16 EP - 17 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31813120 ID - 31813120 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Magyar, Andrea AU - Krausz, Anita AU - Kapás, Ildikó Dóra AU - Habók, Anita TI - Exploring Hungarian teachers’ perceptions of inclusive education of SEN students JF - HELIYON J2 - HELIYON VL - 6 ET - 0 PY - 2020 IS - 5 PG - 10 SN - 2405-8440 DO - 10.1016/j.heliyon.2020.e03851 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31307688 ID - 31307688 N1 - Cited By :1 Export Date: 20 August 2020 Correspondence Address: Habók, A.; Institute of Education, University of SzegedHungary; email: habok@edspy.u-szeged.hu Funding details: Magyar Tudományos Akadémia, MTA Funding details: 4641 Funding text 1: This work was supported by the University of Szeged Open Access Fund , Grant number: 4641 . Anita Habók was supported by the János Bolyai Research Scholarship of the Hungarian Academy of Sciences. Funding Agency and Grant Number: University of Szeged [4641]; Janos Bolyai Research Scholarship of the Hungarian Academy of SciencesHungarian Academy of Sciences Funding text: This work was supported by the University of Szeged Open Access Fund, Grant number: 4641. Anita Habok was supported by the Janos Bolyai Research Scholarship of the Hungarian Academy of Sciences. Funding Agency and Grant Number: University of SzegedEuropean Commission [4641]; Janos Bolyai Research Scholarship of the Hungarian Academy of SciencesHungarian Academy of Sciences Funding text: This work was supported by the University of Szeged Open Access Fund, Grant number: 4641. Anita Habok was supported by the Janos Bolyai Research Scholarship of the Hungarian Academy of Sciences. Cited By :1 Export Date: 25 February 2021 Correspondence Address: Habók, A.; Institute of Education, Hungary; email: habok@edspy.u-szeged.hu Cited By :1 Export Date: 2 May 2021 Correspondence Address: Habók, A.; Institute of Education, Hungary; email: habok@edspy.u-szeged.hu Funding details: 4641 Funding details: Magyar Tudományos Akadémia, MTA Funding text 1: This work was supported by the University of Szeged Open Access Fund , Grant number: 4641 . Anita Habók was supported by the János Bolyai Research Scholarship of the Hungarian Academy of Sciences. LA - English DB - MTMT ER -