TY - JOUR AU - Bánfi, Gréta AU - Korom, Erzsébet AU - Fűz, Nóra AU - Kissné, Gera Ágnes TI - Tanulókísérletekre épített, diáktársakkal támogatott természettudományos tanulási program vizsgálata pedagógusok körében JF - ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA J2 - ISKOLAKULTÚRA VL - 32 PY - 2022 IS - 2 SP - 43 EP - 60 PG - 18 SN - 1215-5233 DO - 10.14232/ISKKULT.2022.2.43 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32783215 ID - 32783215 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Fűz, Nóra AU - Fűzné Kószó, Mária ED - Szécsi, Gábor ED - Tóth, I. János TI - A környezettudatosság jelentősége és fejlesztésének lehetőségei az általános iskolai oktatásban T2 - Természet és felelősség PB - Gondolat Kiadói Kör Kft CY - Budapest SN - 9789635560912 PY - 2020 SP - 217 EP - 244 PG - 28 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31810460 ID - 31810460 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Fűz, Nóra AU - Hegedűs, Szilvia ED - Szarka, Emese TI - A pozitív pedagógia lehetőségei és kihívásai a köznevelésben T2 - POZITÍV PEDAGÓGIA ÉS NEVELÉS KONFERENCIAKÖTET I. PB - Mental Focus Kft CY - Budapest SN - 9786158169110 PY - 2020 SP - 103 EP - 114 PG - 12 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31733586 ID - 31733586 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Héreginé Nagy, Márta AU - Korom, Erzsébet AU - Fűz, Nóra AU - Bacsa, Éva ED - Varga, Aranka ED - Andl, Helga ED - Molnár-Kovács, Zsófia TI - Tanulók és pedagógusok véleménye az általános iskolai tudományos vásárról (2019) T2 - Neveléstudomány – Horizontok és dialógusok. XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet PB - Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet CY - Pécs SN - 9789634294733 PY - 2019 SP - 416 EP - 416 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31038294 ID - 31038294 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Fűz, Nóra AU - Korom, Erzsébet AU - Kissné, Gera Ágnes AU - Héreginé Nagy, Márta ED - Molnár, Edit Katalin ED - Dancs, Katinka TI - Egy erdei iskolai program eredményességéről alkotott tanulói vélemények vizsgálata 5. és 6. évfolyamon T2 - PÉK 2019 [CEA 2019] XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencia [17th Conference on Educational Assessment] PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633066492 PY - 2019 SP - 38 EP - 38 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30820779 ID - 30820779 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Fűz, Nóra AU - Korom, Erzsébet TI - Evaluating the cognitive effectiveness of out-of-school learning: A pretest-posttest research design PY - 2019 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30819128 ID - 30819128 N1 - [Előadás] LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Fűz, Nóra ED - Berczeli, Réka ED - Kissné, Csorba Erika ED - Stefán, Katalin TI - Tanulói teljesítmények változása iskolán kívüli tanórák hatására egy longitudinális vizsgálat tükrében T2 - XXXIV. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Tanulás- és Tanításmódszertani – Tudástechnológiai Szekció PB - Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar CY - Esztergom SN - 9789633083574 PY - 2019 SP - 10 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30714945 ID - 30714945 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - THES AU - Fűz, Nóra TI - Az iskolán kívüli tanulás gyakorlatának, megítélésének és hatásának vizsgálata általános iskolás tanulók, pedagógusok és intézményvezetők körében PB - Szegedi Tudományegyetem (SZTE) PY - 2018 SP - 180 DO - 10.14232/phd.9961 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30411605 ID - 30411605 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Fűz, Nóra TI - Az iskolán kívüli tanórák hatékonyságának megítélése általános iskolás diákok és pedagógusok körében JF - ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA J2 - ISKOLAKULTÚRA VL - 28 PY - 2018 IS - 8-9 SP - 38 EP - 53 PG - 16 SN - 1215-5233 DO - 10.14232/ISKKULT.2018.8-9.38 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30397680 ID - 30397680 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Fűz, Nóra AU - Korom, Erzsébet ED - Odilla, Finlayson ED - Eilish, McLoughlin ED - Sibel, Erduran ED - Peter, Childs TI - The Cognitive and Non-Cognitive Effects of Out-Of-School Learning T2 - Research, Practice and Collaboration in Science Education PB - Dublin City University CY - Dublin SN - 9781873769843 PY - 2018 SP - 1295 EP - 1304 PG - 9 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3419043 ID - 3419043 N1 - Part 9: Environmental, health and outdoor science education LA - English DB - MTMT ER -