TY - CHAP AU - Dér, Dorottya Noémi AU - Huszár, Sándor ED - Révész, Balázs ED - Gyulai, Zsófia TI - Vizuális közösségi média tartalmak hatása fiatal nők hangulatára és az életmóddal való elégedettségre T2 - REZILIENS MARKETING - VÁLASZOK VÁLTOZÓ KIHÍVÁSOKRA : Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia TANULMÁNYKÖTET PB - Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért CY - Szeged SN - 9789633069608 PY - 2023 SP - 51 EP - 60 PG - 10 DO - 10.62561/EMOK-2023-05 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34550502 ID - 34550502 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Sikó, Beáta AU - Huszár, Sándor ED - Révész, Balázs ED - Gyulai, Zsófia TI - Vizuális észlelés az e-mail marketingben: A szöveg terjedelmének és az e-mail elrendezésének vizsgálata szemkamerás megfigyeléssel T2 - REZILIENS MARKETING - VÁLASZOK VÁLTOZÓ KIHÍVÁSOKRA : Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia TANULMÁNYKÖTET PB - Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért CY - Szeged SN - 9789633069608 PY - 2023 SP - 289 EP - 298 PG - 10 SN - 9789633069608 DO - 10.62561/EMOK-2023-23 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34541672 ID - 34541672 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Bundság, Éva Szabina AU - Huszár, Sándor TI - Investigation of sense of community in case of Hungarian cyclists T2 - Decades of crises: from competitiveness to resilience - via the bumpy road of sustainability PB - University of Szeged Faculty of Economics and Business Administration PY - 2023 SP - 75 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34008396 ID - 34008396 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Prónay, Szabolcs AU - Majó, Zoltán AU - Dinya, László AU - Huszár, Sándor TI - Investigating a MOOC educational model and the attitude of university students towards digital education JF - International Journal of Technology Enhanced Learning J2 - International Journal of Technology Enhanced Learning VL - 15 PY - 2023 IS - 2 SP - 123 EP - 142 PG - 20 SN - 1753-5255 DO - 10.1504/IJTEL.2023.10054329 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33756872 ID - 33756872 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Huszár, Sándor AU - Sikó, Beáta ED - Piskóti, István ED - Nagy, Szabolcs ED - Nagy, Katalin TI - „Mutasd a maszkod, megmondom ki vagy” - a fogyasztó-termék kötődés vizsgálata maszkhasználat esetén T2 - TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai PB - Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet CY - Miskolc SN - 9789633582763 PY - 2022 SP - 185 EP - 193 PG - 9 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33580551 ID - 33580551 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Huszár, Sándor AU - Bundság, Éva Szabina ED - Piskóti, István ED - Nagy, Szabolcs ED - Nagy, Katalin TI - Védőoltások, mint márkák? – A védőoltások megítélése a fogyasztói kutatások szemszögéből T2 - TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai PB - Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet CY - Miskolc SN - 9789633582763 PY - 2022 SP - ISBN: pp. 69–79. UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33402673 ID - 33402673 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Bundság, Éva Szabina AU - Huszár, Sándor TI - Közösségérzet vizsgálata hazai kerékpározók körében JF - MARKETING ÉS MENEDZSMENT J2 - MARKETING ÉS MENEDZSMENT VL - 56 PY - 2022 IS - EMOK klsz SP - 45 EP - 56 PG - 12 SN - 1219-0349 DO - 10.15170/MM.2022.56.KSZ.01.04 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33054739 ID - 33054739 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Bundság, Éva Szabina AU - Huszár, Sándor TI - Investigation of sense of community in case of Hungarian cyclists (Poster) PY - 2022 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32850704 ID - 32850704 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Újvári, Aliz AU - Huszár, Sándor ED - Mitev Ariel, Zoltán ED - Csordás, Tamás ED - Horváth, Dóra ED - Boros, Kitti TI - A női tárgyiasítás hatásának vizsgálata a fogyasztói figyelemre szemkamerás vizsgálattal T2 - “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference PB - Corvinus University of Budapest CY - Budapest SN - 9789635038 PY - 2021 SP - 530 EP - 539 PG - 10 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32559845 ID - 32559845 AB - A női tárgyiasítás reklámokban való megjelenése óta a marketingkommunikációs eszközök tárháza csak bővült, ezzel új felületek és lehetőségek nyíltak meg a további kompromittáló és társadalmi szempontból megkérdőjelezhető reklámok készítésére. Mivel a szexuális tartalmú reklámokban elsősorban nők jelennek meg, joggal vetődik fel a kérdés, hogy vajon mennyire etikus a nők reklámokban való tárgyiasított ábrázolása? Kutatásunk a szexualizált elemeket és női tárgyiasítást megjelenítő reklámokkal kapcsolatos attitűdöket vizsgálta a 18-40 éves fiatal felnőttek körében. Az elméleti áttekintést egy primer kutatás követi, amely során a kutatási kérdéseinkhez felállított hipotéziseket vizsgáltuk. Primer kutatásunkat szemkamera alkalmazásával végeztük el, amely során az alanyokat két csoportra bontottuk és különböző saját szerkesztésű hirdetéseket mutattunk számukra annak érdekében, hogy a hirdetésekben megjelenő tárgyiasítás hatását vizsgálhassuk. A szemkamerás vizsgálatot közvetlenül egy kontrollkérdőív követte, amely lehetőséget biztosított arra, hogy a résztvevők információfeldolgozásával és emlékezetével kapcsolatos hatásokat is megvizsgálhassuk. Az eredmények alapján elmondható, hogy a résztvevők figyelmét a legjobban a hirdetésen megjelenített modell arca és tekintete kötötte le. Továbbá nem minden esetben igaz, hogy negatívan befolyásolná az utólagos visszaemlékezést a képen megjelenített szexualitás. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Bundság, Éva Szabina AU - Huszár, Sándor ED - Mitev Ariel, Zoltán ED - Csordás, Tamás ED - Horváth, Dóra ED - Boros, Kitti TI - Közösségérzet vizsgálata hazai kerékpározók körében T2 - “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference PB - Corvinus University of Budapest CY - Budapest SN - 9789635038 PY - 2021 SP - 268 EP - 278 PG - 11 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32559808 ID - 32559808 AB - A kerékpározás az élet számos területén meghatározóvá vált. Amellett, hogy olcsó, környezetkímélő és rugalmasságot biztosító közlekedési eszköz, a kerékpársport kialakulásának és fejlődésének, valamint az egészséges életmód iránti hajlandóság növekedésének következtében sokak számára a napi mozgásigény teljesítését, a sportolást jelenti. Mindemellett a turizmus ágazatában is megfigyelhető, hogy a kerékpáros kirándulások száma emelkedik. Közkedvelt kikapcsolódási mód, hiszen sokszor a különleges tájakat egyszerűbb és gyorsabb kétkeréken felfedezni, mint autóval vagy gyalogoson. Jelen tanulmány az első szerző korábbi OTDK dolgozatának kutatása alapján készült. A kutatásban azt vizsgáljuk, hogy a kerékpározók körében megjelenik-e a közösségérzet és erre milyen hatással lehetnek a kerékpáros rendezvények. A kutatás elkészítéséhez online kérdőíves felmérést végeztünk, amely során a közösségérzet Sense of Community Index 2 (SCI-2) modell validált kérdéseit használtuk. Az adatgyűjtés során összesen 364 válaszadó osztotta meg véleményét a témában. Az eredmények alapján elmondható, hogy a közösségérzet megjelenik a kerékpározók körében mind a 4 általunk vizsgált közösségérzet dimenzió mentén, ugyanakkor a kerékpáros rendezvények látogatásával kapcsolatos összefüggések további vizsgálatot igényelnek. Célunk megvizsgálni, hogy a kerékpározás, mint tevékenység képes-e kiváltani közösségérzetet a kerékpározó egyének körében. Amennyiben igen, akkor mely tényezők lehetnek hatással kialakulására. Marketing szempontból a kerékpározást nem csak tevékenységnek, hanem egyfajta fogyasztásnak is tekintjük LA - Hungarian DB - MTMT ER -