@inproceedings{MTMT:34550502, title = {Vizuális közösségi média tartalmak hatása fiatal nők hangulatára és az életmóddal való elégedettségre}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34550502}, author = {Dér, Dorottya Noémi and Huszár, Sándor}, booktitle = {REZILIENS MARKETING - VÁLASZOK VÁLTOZÓ KIHÍVÁSOKRA : Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia TANULMÁNYKÖTET}, doi = {10.62561/EMOK-2023-05}, unique-id = {34550502}, year = {2023}, pages = {51-60}, orcid-numbers = {Huszár, Sándor/0000-0002-8071-5123} } @inproceedings{MTMT:34541672, title = {Vizuális észlelés az e-mail marketingben: A szöveg terjedelmének és az e-mail elrendezésének vizsgálata szemkamerás megfigyeléssel}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34541672}, isbn = {9789633069608}, author = {Sikó, Beáta and Huszár, Sándor}, booktitle = {REZILIENS MARKETING - VÁLASZOK VÁLTOZÓ KIHÍVÁSOKRA : Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia TANULMÁNYKÖTET}, doi = {10.62561/EMOK-2023-23}, unique-id = {34541672}, year = {2023}, pages = {289-298}, orcid-numbers = {Huszár, Sándor/0000-0002-8071-5123} } @CONFERENCE{MTMT:34008396, title = {Investigation of sense of community in case of Hungarian cyclists}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34008396}, author = {Bundság, Éva Szabina and Huszár, Sándor}, booktitle = {Decades of crises: from competitiveness to resilience - via the bumpy road of sustainability}, unique-id = {34008396}, year = {2023}, pages = {75}, orcid-numbers = {Huszár, Sándor/0000-0002-8071-5123} } @article{MTMT:33756872, title = {Investigating a MOOC educational model and the attitude of university students towards digital education}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33756872}, author = {Prónay, Szabolcs and Majó, Zoltán and Dinya, László and Huszár, Sándor}, doi = {10.1504/IJTEL.2023.10054329}, journal-iso = {International Journal of Technology Enhanced Learning}, journal = {International Journal of Technology Enhanced Learning}, volume = {15}, unique-id = {33756872}, issn = {1753-5255}, year = {2023}, eissn = {1753-5263}, pages = {123-142}, orcid-numbers = {Majó, Zoltán/0000-0002-5806-1872; Huszár, Sándor/0000-0002-8071-5123} } @inproceedings{MTMT:33580551, title = {„Mutasd a maszkod, megmondom ki vagy” - a fogyasztó-termék kötődés vizsgálata maszkhasználat esetén}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33580551}, author = {Huszár, Sándor and Sikó, Beáta}, booktitle = {TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai}, unique-id = {33580551}, year = {2022}, pages = {185-193}, orcid-numbers = {Huszár, Sándor/0000-0002-8071-5123} } @inproceedings{MTMT:33402673, title = {Védőoltások, mint márkák? – A védőoltások megítélése a fogyasztói kutatások szemszögéből}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33402673}, author = {Huszár, Sándor and Bundság, Éva Szabina}, booktitle = {TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai}, unique-id = {33402673}, year = {2022}, pages = {ISBN: pp. 69–79.}, orcid-numbers = {Huszár, Sándor/0000-0002-8071-5123} } @article{MTMT:33054739, title = {Közösségérzet vizsgálata hazai kerékpározók körében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33054739}, author = {Bundság, Éva Szabina and Huszár, Sándor}, doi = {10.15170/MM.2022.56.KSZ.01.04}, journal-iso = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, journal = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, volume = {56}, unique-id = {33054739}, issn = {1219-0349}, year = {2022}, eissn = {2786-3395}, pages = {45-56}, orcid-numbers = {Huszár, Sándor/0000-0002-8071-5123} } @misc{MTMT:32850704, title = {Investigation of sense of community in case of Hungarian cyclists (Poster)}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32850704}, author = {Bundság, Éva Szabina and Huszár, Sándor}, unique-id = {32850704}, year = {2022}, orcid-numbers = {Huszár, Sándor/0000-0002-8071-5123} } @inproceedings{MTMT:32559845, title = {A női tárgyiasítás hatásának vizsgálata a fogyasztói figyelemre szemkamerás vizsgálattal}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32559845}, author = {Újvári, Aliz and Huszár, Sándor}, booktitle = {“Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference}, unique-id = {32559845}, abstract = {A női tárgyiasítás reklámokban való megjelenése óta a marketingkommunikációs eszközök tárháza csak bővült, ezzel új felületek és lehetőségek nyíltak meg a további kompromittáló és társadalmi szempontból megkérdőjelezhető reklámok készítésére. Mivel a szexuális tartalmú reklámokban elsősorban nők jelennek meg, joggal vetődik fel a kérdés, hogy vajon mennyire etikus a nők reklámokban való tárgyiasított ábrázolása? Kutatásunk a szexualizált elemeket és női tárgyiasítást megjelenítő reklámokkal kapcsolatos attitűdöket vizsgálta a 18-40 éves fiatal felnőttek körében. Az elméleti áttekintést egy primer kutatás követi, amely során a kutatási kérdéseinkhez felállított hipotéziseket vizsgáltuk. Primer kutatásunkat szemkamera alkalmazásával végeztük el, amely során az alanyokat két csoportra bontottuk és különböző saját szerkesztésű hirdetéseket mutattunk számukra annak érdekében, hogy a hirdetésekben megjelenő tárgyiasítás hatását vizsgálhassuk. A szemkamerás vizsgálatot közvetlenül egy kontrollkérdőív követte, amely lehetőséget biztosított arra, hogy a résztvevők információfeldolgozásával és emlékezetével kapcsolatos hatásokat is megvizsgálhassuk. Az eredmények alapján elmondható, hogy a résztvevők figyelmét a legjobban a hirdetésen megjelenített modell arca és tekintete kötötte le. Továbbá nem minden esetben igaz, hogy negatívan befolyásolná az utólagos visszaemlékezést a képen megjelenített szexualitás.}, year = {2021}, pages = {530-539}, orcid-numbers = {Huszár, Sándor/0000-0002-8071-5123} } @inproceedings{MTMT:32559808, title = {Közösségérzet vizsgálata hazai kerékpározók körében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32559808}, author = {Bundság, Éva Szabina and Huszár, Sándor}, booktitle = {“Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference}, unique-id = {32559808}, abstract = {A kerékpározás az élet számos területén meghatározóvá vált. Amellett, hogy olcsó, környezetkímélő és rugalmasságot biztosító közlekedési eszköz, a kerékpársport kialakulásának és fejlődésének, valamint az egészséges életmód iránti hajlandóság növekedésének következtében sokak számára a napi mozgásigény teljesítését, a sportolást jelenti. Mindemellett a turizmus ágazatában is megfigyelhető, hogy a kerékpáros kirándulások száma emelkedik. Közkedvelt kikapcsolódási mód, hiszen sokszor a különleges tájakat egyszerűbb és gyorsabb kétkeréken felfedezni, mint autóval vagy gyalogoson. Jelen tanulmány az első szerző korábbi OTDK dolgozatának kutatása alapján készült. A kutatásban azt vizsgáljuk, hogy a kerékpározók körében megjelenik-e a közösségérzet és erre milyen hatással lehetnek a kerékpáros rendezvények. A kutatás elkészítéséhez online kérdőíves felmérést végeztünk, amely során a közösségérzet Sense of Community Index 2 (SCI-2) modell validált kérdéseit használtuk. Az adatgyűjtés során összesen 364 válaszadó osztotta meg véleményét a témában. Az eredmények alapján elmondható, hogy a közösségérzet megjelenik a kerékpározók körében mind a 4 általunk vizsgált közösségérzet dimenzió mentén, ugyanakkor a kerékpáros rendezvények látogatásával kapcsolatos összefüggések további vizsgálatot igényelnek. Célunk megvizsgálni, hogy a kerékpározás, mint tevékenység képes-e kiváltani közösségérzetet a kerékpározó egyének körében. Amennyiben igen, akkor mely tényezők lehetnek hatással kialakulására. Marketing szempontból a kerékpározást nem csak tevékenységnek, hanem egyfajta fogyasztásnak is tekintjük}, year = {2021}, pages = {268-278}, orcid-numbers = {Huszár, Sándor/0000-0002-8071-5123} }