TY - THES AU - Farkasné Tóth, Krisztina TI - Felső tagozatos diákok papír-ceruza és számítógép alapú teszteredményeinek összehasonlító vizsgálata szövegértés, induktív gondolkodás és problémamegoldás terén PB - Szegedi Tudományegyetem (SZTE) PY - 2015 SP - 154 DO - 10.14232/phd.2785 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3028168 ID - 3028168 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Farkasné Tóth, Krisztina ED - Korom, Erzsébet ED - Pásztor, Attila TI - Papír-ceruza és számítógépes induktív gondolkodás-tesztek reliabilitásának összehasonlító vizsgálata T2 - PÉK 2014 : XII. Pedagógiai Értékelési Konferencia : program, előadás-összefoglalók = CEA 2014 : 12th Conference on Educational Assessment : program, abstracts PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633062791 PY - 2014 SP - 107 EP - 107 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2967817 ID - 2967817 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Farkasné Tóth, Krisztina AU - Heiko, Rölke AU - Samuel, Greiff AU - Sascha, Wüstenberg ED - Stamper, J ED - Pardos, Z ED - Mavrikis, M ED - McLaren, B M TI - Discovering Students' Complex Problem Solving Strategies in Educational Assessment T2 - Proceedings of the 7th International Conference on Educational Data Mining C1 - London PY - 2014 SP - 225 EP - 228 PG - 4 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2870574 ID - 2870574 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Frank, Goldhammer AU - Johannes, Naumann AU - Annette, Stelter AU - Farkasné Tóth, Krisztina AU - Heiko, Rölke AU - Eckhard, Klieme TI - The time on task effect in reading and problem solving is moderated by task difficulty and skill: Insights from a computer-based large-scale assessment JF - JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY J2 - J EDUC PSYCHOL VL - 106 PY - 2014 IS - 3 SP - 608 EP - 626 PG - 19 SN - 0022-0663 DO - 10.1037/a0034716 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2845155 ID - 2845155 N1 - Department of Educational Quality and Evaluation, German Institute for International Educational Research (DIPF), Frankfurt/Main, Germany Centre for International Student Assessment (ZIB), Frankfurt/Main, Germany Information Center for Education, German Institute for International Educational Research (DIPF), Frankfurt/Main, Germany Cited By :65 Export Date: 18 August 2019 Correspondence Address: Goldhammer, F.; German Institute for International Educational Research (DIPF), Schloßstr. 29, Germany; email: goldhammer@dipf.de Department of Educational Quality and Evaluation, German Institute for International Educational Research (DIPF), Frankfurt/Main, Germany Centre for International Student Assessment (ZIB), Frankfurt/Main, Germany Information Center for Education, German Institute for International Educational Research (DIPF), Frankfurt/Main, Germany Cited By :103 Export Date: 25 February 2021 Correspondence Address: Goldhammer, F.; German Institute for International Educational Research (DIPF), Schloßstr. 29, Germany; email: goldhammer@dipf.de LA - English DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Farkasné Tóth, Krisztina AU - Rölke, H AU - Goldhammer, F AU - Kröhne, U TI - Investigating Students’ ICT-skills with Process Data PY - 2013 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2967279 ID - 2967279 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Farkasné Tóth, Krisztina AU - Hódi, Ágnes TI - A mérőeszköz-bővítéstől a tesztelési folyamat vizsgálatáig: számítógépes tesztelés nagymintás nemzetközi vizsgálatokban. JF - ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA J2 - ISKOLAKULTÚRA VL - 23 PY - 2013 IS - 9 SP - 75 EP - 88 PG - 14 SN - 1215-5233 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2485906 ID - 2485906 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Molnár, Pál AU - Kárpáti, Andrea AU - Tóth, Edit AU - Farkasné Tóth, Krisztina TI - Egy iskolai laptopprogram tanulságai: mobil számítógépek megjelenése a hazai iskolákban JF - ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA J2 - ISKOLAKULTÚRA VL - 23 PY - 2013 IS - 7-8 SP - 61 EP - 83 PG - 23 SN - 1215-5233 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2447538 ID - 2447538 AB - A hordozható számítógépek osztálytermi bevezetésével új taneszköz jelent meg. Ez a z IKT- val segített oktatás módszertanát is alapjaiban befolyásolta. Míg az interaktív tábla els ősorban a tanári bemutatót, a frontális oktatást színesíti, a laboratóriumi, helyhez köt ött számítógépek elsősorban az egyéni munkát, addig a mobil számítógépekkel viszo nt a tanulók önállóan, párban és csoportban is, az iskola bármely, vezetékmentes háló zati hozzáféréssel ellátott helyszínén, kollaboratív módszerekkel dolgozhatnak. Kutat ásunkban egy iskolai laptopprogram hatásvizsgálatán keresztül arra az oktatási innov ációk értékelésénél mindig felmerülő alapkérdésre keressük a választ: inspirált- e korszerű pedagógiát ez az eszköz, a szoftverekbe kódolt interaktív megoldások élet re kelnek-e, a mobil gépekkel rugalmasan, a tanulók képzeletét megmozgatva folyik- e az oktatás? LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Farkasné Tóth, Krisztina AU - Rölke, Heiko AU - Goldhammer, Frank ED - Csapó, Benő ED - Tóth, Edit TI - Educational Process Mining - Clustering Students' Test-taking behaviour in Internet-based Simulations T2 - X. Pedagógiai Értékelési Konferencia – PÉK 2012 PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633061503 PY - 2012 SP - 44 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2870569 ID - 2870569 LA - English DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Farkasné Tóth, Krisztina AU - Rölke, Heiko AU - Goldhammer, Frank TI - Investigating test-taking behavior in simulation-based assessments. Visual data exploration TS - Visual data exploration T2 - Proceedings of the 4th annual International Conference on Education and New Learning Technologies PB - International Academy of Technology, Education and Development (IATED) C1 - Barcelona PY - 2012 SP - 2065 EP - 2072 PG - 8 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2870563 ID - 2870563 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Farkasné Tóth, Krisztina AU - Hódi, Ágnes TI - Számítógépes és papír-ceruza teszteredmények összehasonlító vizsgálata olvasás-szövegértés területén. JF - MAGYAR PEDAGÓGIA J2 - MAGYAR PEDAGÓGIA VL - 111 PY - 2011 IS - 4 SP - 313 EP - 332 PG - 20 SN - 0025-0260 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2485911 ID - 2485911 LA - Hungarian DB - MTMT ER -