@mastersthesis{MTMT:3028168, title = {Felső tagozatos diákok papír-ceruza és számítógép alapú teszteredményeinek összehasonlító vizsgálata szövegértés, induktív gondolkodás és problémamegoldás terén}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3028168}, author = {Farkasné Tóth, Krisztina}, doi = {10.14232/phd.2785}, publisher = {SZTE}, unique-id = {3028168}, year = {2015} } @{MTMT:2967817, title = {Papír-ceruza és számítógépes induktív gondolkodás-tesztek reliabilitásának összehasonlító vizsgálata}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2967817}, author = {Farkasné Tóth, Krisztina}, booktitle = {PÉK 2014 : XII. Pedagógiai Értékelési Konferencia : program, előadás-összefoglalók = CEA 2014 : 12th Conference on Educational Assessment : program, abstracts}, unique-id = {2967817}, year = {2014}, pages = {107-107} } @CONFERENCE{MTMT:2870574, title = {Discovering Students' Complex Problem Solving Strategies in Educational Assessment}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2870574}, author = {Farkasné Tóth, Krisztina and Heiko, Rölke and Samuel, Greiff and Sascha, Wüstenberg}, booktitle = {Proceedings of the 7th International Conference on Educational Data Mining}, unique-id = {2870574}, year = {2014}, pages = {225-228} } @article{MTMT:2845155, title = {The time on task effect in reading and problem solving is moderated by task difficulty and skill: Insights from a computer-based large-scale assessment}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2845155}, author = {Frank, Goldhammer and Johannes, Naumann and Annette, Stelter and Farkasné Tóth, Krisztina and Heiko, Rölke and Eckhard, Klieme}, doi = {10.1037/a0034716}, journal-iso = {J EDUC PSYCHOL}, journal = {JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY}, volume = {106}, unique-id = {2845155}, issn = {0022-0663}, year = {2014}, eissn = {1939-2176}, pages = {608-626} } @misc{MTMT:2967279, title = {Investigating Students’ ICT-skills with Process Data}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2967279}, author = {Farkasné Tóth, Krisztina and Rölke, H and Goldhammer, F and Kröhne, U}, unique-id = {2967279}, year = {2013} } @article{MTMT:2485906, title = {A mérőeszköz-bővítéstől a tesztelési folyamat vizsgálatáig: számítógépes tesztelés nagymintás nemzetközi vizsgálatokban.}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2485906}, author = {Farkasné Tóth, Krisztina and Hódi, Ágnes}, journal-iso = {ISKOLAKULTÚRA}, journal = {ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA}, volume = {23}, unique-id = {2485906}, issn = {1215-5233}, year = {2013}, eissn = {1588-0818}, pages = {75-88}, orcid-numbers = {Hódi, Ágnes/0000-0003-0325-1449} } @article{MTMT:2447538, title = {Egy iskolai laptopprogram tanulságai: mobil számítógépek megjelenése a hazai iskolákban}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2447538}, author = {Molnár, Pál and Kárpáti, Andrea and Tóth, Edit and Farkasné Tóth, Krisztina}, journal-iso = {ISKOLAKULTÚRA}, journal = {ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA}, volume = {23}, unique-id = {2447538}, issn = {1215-5233}, abstract = {A hordozható számítógépek osztálytermi bevezetésével új taneszköz jelent meg. Ez a z IKT- val segített oktatás módszertanát is alapjaiban befolyásolta. Míg az interaktív tábla els ősorban a tanári bemutatót, a frontális oktatást színesíti, a laboratóriumi, helyhez köt ött számítógépek elsősorban az egyéni munkát, addig a mobil számítógépekkel viszo nt a tanulók önállóan, párban és csoportban is, az iskola bármely, vezetékmentes háló zati hozzáféréssel ellátott helyszínén, kollaboratív módszerekkel dolgozhatnak. Kutat ásunkban egy iskolai laptopprogram hatásvizsgálatán keresztül arra az oktatási innov ációk értékelésénél mindig felmerülő alapkérdésre keressük a választ: inspirált- e korszerű pedagógiát ez az eszköz, a szoftverekbe kódolt interaktív megoldások élet re kelnek-e, a mobil gépekkel rugalmasan, a tanulók képzeletét megmozgatva folyik- e az oktatás?}, year = {2013}, eissn = {1588-0818}, pages = {61-83}, orcid-numbers = {Molnár, Pál/0000-0001-6161-6405; Kárpáti, Andrea/0000-0002-9683-5461; Tóth, Edit/0000-0001-9281-5730} } @{MTMT:2870569, title = {Educational Process Mining - Clustering Students' Test-taking behaviour in Internet-based Simulations}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2870569}, author = {Farkasné Tóth, Krisztina and Rölke, Heiko and Goldhammer, Frank}, booktitle = {X. Pedagógiai Értékelési Konferencia – PÉK 2012}, unique-id = {2870569}, year = {2012}, pages = {44} } @CONFERENCE{MTMT:2870563, title = {Investigating test-taking behavior in simulation-based assessments. Visual data exploration}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2870563}, author = {Farkasné Tóth, Krisztina and Rölke, Heiko and Goldhammer, Frank}, booktitle = {Proceedings of the 4th annual International Conference on Education and New Learning Technologies}, unique-id = {2870563}, year = {2012}, pages = {2065-2072} } @article{MTMT:2485911, title = {Számítógépes és papír-ceruza teszteredmények összehasonlító vizsgálata olvasás-szövegértés területén.}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2485911}, author = {Farkasné Tóth, Krisztina and Hódi, Ágnes}, journal-iso = {MAGYAR PEDAGÓGIA}, journal = {MAGYAR PEDAGÓGIA}, volume = {111}, unique-id = {2485911}, issn = {0025-0260}, year = {2011}, pages = {313-332}, orcid-numbers = {Hódi, Ágnes/0000-0003-0325-1449} }