mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 150 elem 15 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Phyo, Wai Mar ✉
;
Nikolov, Marianne
;
Hódi, Ágnes
What support do international doctoral students claim they need to improve their academic writing in English?
AMPERSAND
12
Paper: 100161 , 8 p.
(2024)
DOI
Scopus
Egyéb URL
Közlemény:34512175
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34512175]
[Admin láttamozott]
2.
Phyo, Wai Mar ✉
;
Nikolov, Marianne
;
Hódi, Ágnes
How international doctoral students’ fields of study, proficiency in English and gender interact with their sense of making progress in English academic writing abilities
PLOS ONE
18
:
12
Paper: e0296186 , 20 p.
(2023)
DOI
REAL
WoS
Scopus
PubMed
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34505128
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 0 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | Scopus jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 1 | DOI jelölt: 1
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34505128]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 0, Függő: 1, Nem jelölt: 0
3.
Munezero, Edouard
;
Hódi, Ágnes
;
Tóth, Edit
Assessing teacher resilience and its protective factors: A systematic review
In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.)
Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban : Absztraktkötet
Budapest, Magyarország :
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
,
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK)
(2023)
456 p.
p. 358 , 1 p.
Közlemény:34428421
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34428421]
[Admin láttamozott]
4.
Tary, Blanka
;
Fejes, József Balázs
;
Vígh, Tibor
;
Hódi, Ágnes
;
Szenczi, Beáta
Olvasási stratégiák használata – a MARSI-R validálása 5–8. évfolyamos tanulók körében
In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.)
Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban : Absztraktkötet
Budapest, Magyarország :
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
,
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK)
(2023)
456 p.
pp. 76-77. , 2 p.
Közlemény:34424990
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34424990]
[Admin láttamozott]
5.
Szenczi, Beáta
;
Vígh, Tíbor
;
Fejes, József Balázs
;
Hódi, Ágnes
;
Tary, Blanka
Az otthoni olvasástámogató környezet szerepe az olvasási motiváció egyes tényezőinek alakulásában
In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.)
Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban : Absztraktkötet
Budapest, Magyarország :
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
,
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK)
(2023)
456 p.
pp. 75-75. , 1 p.
Közlemény:34424985
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34424985]
[Admin láttamozott]
6.
Hódi, Ágnes
;
Tóth, Edit
;
Szenczi, Beáta
;
Fejes, József Balázs
Nemek közötti különbségek az olvasási motivációban és a szövegformátum-specifikus olvasási teljesítményben második évfolyamos tanulók körében
In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.)
Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban : Absztraktkötet
Budapest, Magyarország :
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
,
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK)
(2023)
456 p.
pp. 73-74. , 2 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:34424984
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34424984]
[Admin láttamozott]
7.
Szenczi, Beáta
;
Fejes, József Balázs ✉
;
Vígh, Tibor
;
Hódi, Ágnes
;
Tary, Blanka
Home Reading Support in Grades Four, Six, and Eight: Does Student Reading Motivation Matter?
READING & WRITING QUARTERLY: OVERCOMING LEARNING DIFFICULTIES
, 23 p.
(2023)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
Közlemény:34413321
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34413321]
[Admin láttamozott]
8.
Hódi, Ágnes
;
Tary, Blanka
;
Szenczi, Beáta
;
Vígh, Tibor
;
Fejes, József Balázs
Tanárok és tanárjelöltek olvasási stratégiái: szisztematikus szakirodalmi áttekintés
In: Fizel, Natasa; T., Molnár Gizella (szerk.)
150 éve a pedagógusképzésért – Neveléstudományi konferencia : Szeged, 2023. október 12-13
Szeged, Magyarország :
Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó
(2023)
118 p.
pp. 71-72. , 2 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Közlemény:34194473
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34194473]
[Admin láttamozott]
9.
Fejes, József Balázs
;
Vígh, Tibor
;
Szenczi, Beáta
;
Hódi, Ágnes
Pedagógusi nézetek az olvasási stratégiák hasznosságáról és alkalmazhatóságáról
In: Fizel, Natasa; T., Molnár Gizella (szerk.)
150 éve a pedagógusképzésért – Neveléstudományi konferencia : Szeged, 2023. október 12-13
Szeged, Magyarország :
Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó
(2023)
118 p.
pp. 66-67. , 2 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Közlemény:34194456
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34194456]
[Admin láttamozott]
10.
Wai, Mar Phyo
;
Marianne, Nikolov
;
Agnes, Hodi
Doctoral Students’ Self-Evaluation of their English Academic Writing Development during Their Studies
In: Attila, Dósa; Anett, Schäffer (szerk.)
16th BIENNIAL HUSSE CONFERENCE : 26‒28 January 2023
(2023)
p. 126 , 1 p.
Közlemény:34153294
Admin láttamozott
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34153294]
[Admin láttamozott]
2024-04-25 11:55
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás