@inproceedings{MTMT:34821392, title = {New opportunities for conductive education research in the light of the analysis of professional networks emerging based on the networks of authors of cerebral palsy interventions published in international journals}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34821392}, author = {Pintér, Henriett and Gál, Franciska and Molnár, Pál}, booktitle = {Presentations of the XI-XII World Congresses on Conductive Education}, unique-id = {34821392}, year = {2024}, pages = {81-104}, orcid-numbers = {Pintér, Henriett/0000-0002-0712-2129; Gál, Franciska/0000-0002-0845-3608; Molnár, Pál/0000-0001-6161-6405} } @article{MTMT:34685795, title = {A hallás utáni szövegértés teszt adaptálásának fejlesztése nem vagy alig beszélő, óvodáskorú, atipikus fejlődésmenetű gyermekek számára: esetelemzés}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34685795}, author = {Surányi, Sára and Pintér, Henriett}, journal-iso = {TUDOMÁNY ÉS HIVATÁS}, journal = {TUDOMÁNY ÉS HIVATÁS}, volume = {2023}, unique-id = {34685795}, year = {2024}, eissn = {2732-0162}, pages = {64-70}, orcid-numbers = {Pintér, Henriett/0000-0002-0712-2129} } @article{MTMT:34459395, title = {Meseintervenciós vizsgálat konduktív nevelésben részesülő atipikus fejlődésmenetű gyermekek körében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34459395}, author = {Pintér, Henriett and Gál, Franciska}, doi = {10.21030/anyp.2023.4.2}, journal-iso = {ANYANYELV-PEDAGÓGIA}, journal = {ANYANYELV-PEDAGÓGIA}, volume = {14}, unique-id = {34459395}, issn = {2060-0623}, abstract = {Több hazai tanulmány foglalkozott a precízen kiválasztott és jól felépített mesék feldolgozásának az eredményességével tipikus fejlődésmenetű óvodások körében. Ugyanakkor elenyésző számban születtek hazai kutatások az atipikus fejlődésmenetű gyermekek számára kidolgozott meseintervenciók hatásairól. A jelen tanulmány egy több éve folytatódó, atipikus fejlődésmenetű gyermekek körében alkalmazott meseintervenciós kísérletet mutat be, valamint az ebben alkalmazott mérősor érvényességének és megbízhatóságának az eredményeit ismerteti. A meseintervenciós kísérlet öt alkalommal zajlott le három, atipikus fejlődésmenetű, konduktív nevelésben részesülő gyermek körében. Öt ítéletalkotásra átdolgozott mesében kellett a gyermekeknek igaz-hamis megállapításokat tenniük. A jegyzőkönyvek és a videófelvételek alapján végzett tartalomelemzés eredményei szerint a gyermekek válaszvariációinak rögzítésére alkalmasnak bizonyult a kidolgozott mérősor. A vizsgálat hozzájárulhat a bizonyítékalapú gyakorlat intervenciós lehetőségeinek a használatához, amelyet kis létszámú gyermekcsoport körében lehet megvalósítani.}, year = {2023}, pages = {19-42}, orcid-numbers = {Pintér, Henriett/0000-0002-0712-2129; Gál, Franciska/0000-0002-0845-3608} } @article{MTMT:34068065, title = {A megfigyelés kutatási módszer alkalmazása a BA szintű szakdolgozati kutatásokban}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34068065}, author = {Pintér, Henriett}, journal-iso = {TUDOMÁNY ÉS HIVATÁS}, journal = {TUDOMÁNY ÉS HIVATÁS}, volume = {8}, unique-id = {34068065}, year = {2023}, eissn = {2732-0162}, pages = {91-104}, orcid-numbers = {Pintér, Henriett/0000-0002-0712-2129} } @{MTMT:34023468, title = {A kutatásalapú tanulás megvalósulásának lehetőségei a konduktorhallgatók szakmai fejlődésének és megjelenésének tükrében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34023468}, author = {Pintér, Henriett}, booktitle = {Tudomány és Hivatás Évkönyv 2022}, unique-id = {34023468}, year = {2023}, pages = {67-79}, orcid-numbers = {Pintér, Henriett/0000-0002-0712-2129} } @{MTMT:34023448, title = {Szülők véleménye a gyermekükkel otthon, közösen folytatott anyanyelvi játékokba való saját bevonódásuk ösztönzőiről: az előmérések eredményei}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34023448}, author = {Haga, Orsolya and Gál, Franciska and Pintér, Henriett}, booktitle = {Tudomány és Hivatás Évkönyv 2022}, unique-id = {34023448}, year = {2023}, pages = {47-60}, orcid-numbers = {Gál, Franciska/0000-0002-0845-3608; Pintér, Henriett/0000-0002-0712-2129} } @{MTMT:34023246, title = {Kevés elemszámú, egyénfókuszú vizsgálatok a pedagógiában}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34023246}, author = {Pintér, Henriett and Molnár, Pál}, booktitle = {Tudomány és Hivatás Évkönyv 2021}, unique-id = {34023246}, year = {2023}, pages = {21-38}, orcid-numbers = {Pintér, Henriett/0000-0002-0712-2129; Molnár, Pál/0000-0001-6161-6405} } @{MTMT:34020719, title = {The effects of taletelling and story reception on preschool children and atypical features of taletelling processes of children with cerebral palsy associated multiple disabilities (Summarising study)}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34020719}, author = {Pintér, Henriett}, booktitle = {Science and Vocation Yearbook 2023}, unique-id = {34020719}, year = {2023}, pages = {81-93}, orcid-numbers = {Pintér, Henriett/0000-0002-0712-2129} } @{MTMT:34020650, title = {Research of evidence based practice in conductive education}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34020650}, author = {Pintér, Henriett}, booktitle = {Science and Vocation Yearbook 2023}, unique-id = {34020650}, year = {2023}, pages = {7-10}, orcid-numbers = {Pintér, Henriett/0000-0002-0712-2129} } @{MTMT:33816036, title = {Hallás utáni szövegértés teszt adaptálása nem vagy alig beszélő gyermekek körében.}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33816036}, author = {Surányi, Sára and Pintér, Henriett}, booktitle = {XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023}, unique-id = {33816036}, year = {2023}, pages = {43-43}, orcid-numbers = {Pintér, Henriett/0000-0002-0712-2129} }